Gå til innhold

Formula 1 2013!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
«De kjennes nok like harde ut når de er kalde, men forskjellene blir nok klarere når de aller er i optimal driftstemperatur.»

 

Den er eg med på. Myke dekk er nok mykere enn harde dekk ved 110 grader. Men eg har ikkje tenkt å kjenne på ett dekk om eg skulle få sjansen :green:

Lenke til kommentar

For 25 år siden ja. Cosworth var jo også ekstremt gode på V8 motorer uten turbo en gang i tiden.

 

Det er nok en grunn til at hverken Toyota eller Honda motorene ble brukt videre etter de trakk seg ut, under ett sponsornavn som jo ble gjort med Renault og Peugeot(tror jeg) motorene på slutten av 90-tallet, starten av 00.

Lenke til kommentar

Er det to team og eraer jeg husker fra Formel 1, er det McLaren Honda på slutten av 80-tallet/begynnelsen av 90-tallet, og Williams Renault - det var vel litt derfor det lå litt spenning i lufta når Williams annonserte at de skulle bruke Renault igjen. :)

 

...og jo, de vant i bøtter og spann!

Endret av johanf
Lenke til kommentar

Ja enig der. Lotus byttet vell bare navn fordi de tydligvis hadde rettighetene til navnet eller noe slikt? Og dermed det drittkule fargeschemaet. Synes Caterham har en fantastisk paint job i år! :D

 

De skulle egentlig bli sponset av Lotus, men Genii trakk seg ut av avtalen p.g.a økonomisk usikkerhet hos Proton/Lotus Cars. Men de sitter på rettighetene til navnet frem til 2017 innbiller jeg meg at jeg har lest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...