Gå til innhold

Formula 1 2013!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja til fylling av drifstoff! At det får maks 100kg kontra det de har i dag har vell også med at motorene er nesten bare halvparten så store og går på vesentlig mindre turtall. Om forbruker et mye mindre og de kan "spare mindre" drivstoff så kan det jo hende vi får tettere racing i og med at det blir mindre vekt å drasse rundt på, med tanke på dekk altså.

 

Men refuelling synes jeg burde komme tilbake. Det oppstår jo branner i dag også av helt andre årsaker enn drivstoff.

Lenke til kommentar

Må ikke glemme at det er nettopp det de har gjort med dekkene og drivstofforvaltning som gir oss ulike taktikker og etter min mening flere fighter. Hadde det ikke vært for depotet til Button gikk skeis på søndag, ville han nok ha tatt opp jakten på Hamilton og Rosberg og løpet ville sett helt annerledes ut.

Lenke til kommentar

Bensinfylling gjør i hvert fall løpene litt mer uforutsigbare, noe jeg må si løpene ikke har vært siden Vettel startet hos RBR. Så klart mye som har skjedd, og mange forskjellig vinnere, men har vært mange kjedelige løp de siste sesongene. Bensinfylling kan kanskje gi en liten endring på det.

 

Ler meg fortsatt skakk av feilkjøringen til Hamilton i pit'en. Ikke lett når du har vært hos McLaren siden 2007 og plutselig er hos et annet team :p

Flaks for han at pit'en til Mercedes var lenger ned strekket, og ikke før McLaren sitt.

 

Alonso gjorde en real tabbe for å si det mildt. Burde kjørt inn i pit med en eneste gang. Så ut som han skulle gjøre det også da vingen subbet i bakken, ettersom han la seg langt ut på høyre side mot den siste svingen før mål. Stygg tabbe som lett kan gi vanskeligheter senere. Spesielt når man får null poeng, og Vettel tar 1. plass.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

99 ? Ikke under Mercedes navnet hvertfall :-)

 

Det er, essensielt det samme teamet fra det samme stedet, som en gang i tiden het BAR, som så ble Honda, Brawn og nå Mercedes. Det som har kjennetegnet laget, spesiellt i de senere år er at de ikke har klart å holde følge med utviklingen til de andre lagene i feltet. Det er klart, med en håndfull kokker, så kan det jo hende at det funker.

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...