Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 Norge - Sesong 5 | [Mandag-torsdag kl. 21:30] *_INGEN_ SPOILERE I DENNE TRÅDEN*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjenner at jeg allerede irriterer meg over Lauretta. Der snakker man absolutt null IQ.. fy faen. Hun skjønner jo iiiiingenting av spillet. Har bare sett 2 episoder med henne i, kjenner jeg blir klam i hjernebarken av å høre på henne allerede.

 

Hva er å skjønne spillet da? Enhver med litt baller vil jo prøve å splitte det sterkeste paret, dessuten er det jo drepende kjedelig tv hvis det aldri skjer noe. Kredit til Justyna Lauretta.

Lenke til kommentar

Hva er å skjønne spillet da? Enhver med litt baller vil jo prøve å splitte det sterkeste paret, dessuten er det jo drepende kjedelig tv hvis det aldri skjer noe. Kredit til Justyna Lauretta.

 

Lauretta splittet ikke Kristian og Tina fordi de var sterkest. Hun splittet Kristian og Tina fordi hun følte hun "kjente" Kristian siden hun hadde sett fjorårets sesong med han i... Det var nok aldri i tankene hennes å splitte Kristian og Tina _kun_ fordi de var det sterkeste paret. Se onsdagens episode så forstår du hvorfor jeg mener Lauretta er dum som et brød.

Lenke til kommentar

 

 

Lauretta splittet ikke Kristian og Tina fordi de var sterkest. Hun splittet Kristian og Tina fordi hun følte hun "kjente" Kristian siden hun hadde sett fjorårets sesong med han i... Det var nok aldri i tankene hennes å splitte Kristian og Tina _kun_ fordi de var det sterkeste paret. Se onsdagens episode så forstår du hvorfor jeg mener Lauretta er dum som et brød.

 

Hun er slitsom og vimsete, bare vent.

Lenke til kommentar

 

Samme gjelder forsåvidt for deg også Mala, kan dere ikke bare droppe å slenge ut sånn piss? "Bare vent.." pfftftt, drittunger ass. Drittunger.

 

Haha, ler av deg altså. Ro deg litt ned gutt. Hvem fremstår vel egentlig mest som en drittunge når du slenger rundt deg sånn ordbruk? :)

Endret av Mala
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Uansett, Lauretta klarte å vekke til live et noe dødt vepsebol og skape gnisninger og god tv igjen i hvertfall, nå håper jeg bare den selverklærte "mastermind" Magne fyker ut.

 

Han nye kompisen til KR virket forresten passe lam, hallo, hvor kul er ikke jeg, bruker masse engelske ord og greier......., hva faen er det å fronte liksom :rofl:

Lenke til kommentar

Le av meg hvor mye du vil, og bruk så mye herseteknikk du bare orker, gutt. Bare prøv å kontroller det erotisk behovet du/dere har for å fortelle oss at dere allerede vet hva som skjer. Når oppførselen er på et nivå som: "Hæhæhæ, jeg har sett noe dere ikke har sett sådessååå, men bare vent å se det blir kjempe kult altså!!! " så synes jeg drittunge er en meget god beskrivelse...

 

At du greier å gjøre dette utsagnet til en så stor sak for deg er beundringsverdig.

 

"Hun er slitsom og vimsete, bare vent."

 

Nå er vel overstående inntrykk noe som kommer greit frem allerede fra hun sjekker inn.

 

Det er sikkert det eneste jeg har kommet med i denne tråden som hinter til at jeg har sett neste episode. Andre her har kommet med flere utsagn som i større grad er avslørende for andre dog, men det vil jeg ha meg frabedt å få slengt i trynet på en slik lavmål måte som du gjør her. Og jeg ser helt klart irritasjonsmomentet om det kommer frem avsløringer fra viaplay brukere, slik det gjorde tidligere i tråden her.

 

Poenget mitt er ihvertfall at du fremstår som selvutnevnt politi for tråden og utrykker deg på en unødvendig og barnslig måte. Så det drittungepreiket ditt kan du legge for egen dør. Du tok tydeligvis ikke bruken av "gutt" heller, men det er greit. Nå har jeg forsåvdit ikke tenkte å gjøre noe større nummer ute av dette.

 

----------------

Men ja, kompisen til Kristian virker å være litt av en skrue! Lo hardt når han skulle forklare valg av partner altså, herlig :D Kan bli mye morro fra den kanten der tror jeg :)

Endret av Mala
  • Liker 3
Lenke til kommentar

At du greier å gjøre dette utsagnet til en så stor sak for deg er beundringsverdig.

 

"Hun er slitsom og vimsete, bare vent."

 

Herregud. Selvsagt er det du som driter deg ut her. Man trenger ikke være rakettforsker for å skjønne hvorfor enkelt folk har trang til å snike inn setninger som røper at de har sett flere episoder enn andre. Og selvsagt er den typen utsagn store spoilere og ødeleggende.

 

Dessuten jeg er helt uenig med deg i at det ikke skal gjøres noe stort nummer ut av det. Den beste måten å bli kvitt spoiler-dritten på er ved å sette noen kraftige eksempler.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...