Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 Norge - Sesong 5 | [Mandag-torsdag kl. 21:30] *_INGEN_ SPOILERE I DENNE TRÅDEN*


Anbefalte innlegg

Forbanna idiot Mala, hva er vitsen?

 

Jeg har sagt mitt om saken, og satte ett punktum, men føler for å kommentere dette innlegget.

 

Jeg spoiler ingenting overhodet. Administrator har vært innom tråden her i ettertid og fjernet en opplagt spoiler som jeg rapporterte pronto, så han er åpenbart enig i med meg. Vet ikke om det ligger i din natur å kalle folk idiot, selv om det bare er på ett forum, det er uansett ikke optimal folkeskikk.

 

Husam: Jeg har jo sagt det at jeg ser irritasjonsmomentet med at viaplay brukere kommer med heftige avsløringer, regner med du leste mitt forrige innlegg? Har selv opptil flere ganger, senest i går etterimiddag rapportert slike innlegg i denne tråden her. Så hvorfor du skyter pels rundt akkurat dette forstår jeg ikke.

 

Dette minner mer om hekseprosessen på 15-1600-tallet spør du meg.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Husam: Jeg har jo sagt det at jeg ser irritasjonsmomentet med at viaplay brukere kommer med heftige avsløringer, regner med du leste mitt forrige innlegg? Har selv opptil flere ganger, senest i går etterimiddag rapportert slike innlegg i denne tråden her. Så hvorfor du skyter pels rundt akkurat dette forstår jeg ikke.

 

Dette minner mer om hekseprosessen på 15-1600-tallet spør du meg.

 

Grunnen til at jeg hopper på akkurat deg er først og fremst at jeg tilfeldigvis frekventerte forumet under nettopp denne spoiler-debatten. Jeg ble i tillegg provosert over måten du forsvarte (og tydeligvis fortsatt forsvarer) ditt eget spoiler-utsagn på.

 

Hvis problemet er så enkelt som at du ikke skjønner hvorfor det er en spoiler så bør du tenke deg grundig om. La oss si at jeg hadde hatt et Viaplay-abonnement (noe jeg ikke har, jeg aner ikke hva som vil skje) og skrevet i dag at "Lauretta er faktisk ganske snill, bare vent." Jeg hadde ikke røpet noe som hadde skjedd, men en hvilken som helst idiot med evne til å lese mellom linjene hadde følt seg mer eller mindre spoilet. Det samme gjelder ditt utsagn. Ikke tro at du uttaler deg så vagt at det ikke har noen betydning, for det sitatet ditt sa ganske mye mer om den neste episoden enn jeg ville vite.

 

Mener ikke å drive med noen heksejakt eller "mobbing" mot deg, men i en slik tråd som dette er det mulig å ødelegge mye for ganske mange personer. Da må det slås hardt ned på, og jeg håper du lærer av det. :)

Endret av Husam
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Trådtittelen sier ganske klart at det er nulltoleranse for spoilere. Dermed bør all snakk om episoder som ikke er vist på TV enda holdes borte fra tråden. Det er tross alt andre tråder her for denslags.

 

Selv om det ikke spoiler handling eller noe er det enkelte som blir irriterte, og denne diskusjonen dukker opp hver jævla gang og det er 100% unødvendig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Digg at Magne er ute, var gøy å se hvor stressa han var hele episoden. Reaksjonen hans når han gikk ut og hvordan han begynte å skylde på Glenn, var bare latterlig. Eneste som er litt synd er at han var en av de bedre spillerne der inne, og det ga resultat i en god kombo med Kristian René. Ser ikke for meg at Remi er en like god erstatning akkurat der.

 

Ellers, Lauretta; for et ekstremt irriterende nek. Hadde heller byttet inn igjen Erik mot henne, han var det hvertfall litt komikk og underholdning i.

Lenke til kommentar

Lauretta er faen meg så irriterende og heslig å se og høre på, men at hun har skapt underholdning med all faenskapen sin er det ingen tvil om. Hun har sendt hjem Kristian Renés to sterkeste medspillere på under en uke og har med det egenhendig skapt balanse i regnskapet når det kommer til maktfordeling på hotellet.

 

Og hun har helt klart en utløpsdato. Det er nok ikke bare Kristian René som føler seg truet av henne, og Glenn er ikke en sterk partner i utgangspunktet, og enda mindre sterk i og med at de ikke har noe utpreget bånd seg imellom, så jeg kan se for meg at Lauretta ryker fort om hun ikke får fordeler slengt etter seg av produsentene.

Lenke til kommentar

Fikk nettopp sett episoden, og herregud for en episode!!!!!!! Digger at KrE-RE som er så player og full av seg selv bare blir totalt rævkjørt i løpet av en uke av en "Hodeløs kylling". Hahahah.

 

Magne dreit seg sykt ut, snakk om å være drittunge. Triana imponerte virkelig med intervju spørsmålene i dag, hun fikk virkelig ballen til å rulle.

 

Episodens høydepunkt: Når "Bestekompisen" glipper ut av Magne når han snakker om Kristian Rene.

Endret av Carlgutt
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke sett ordentlig på det siden s2, bortsett fra de første episodene i fjor, men jeg tenker sånn at de samler seg i boblebadet, kjører racing med madrassene nedover trappene osv. rett og slett ting de gjør siden det blir kjedelig der i lengden. Og så klart ordentlig rølpe fylling, ikke bare 20sec dance montages og så drama resten av kvelden hvor de sitter i hver sine lille ungdomsgjenger. Kan jo være at mye av det skyldes hvordan produsentene prioriterer, har blitt alt for mye dilldall med fancy sanger og animasjoner overalt. Det holder å se deltakerne drite seg ut, trenger ikke at produsentene gjør det også.

 

Nå er det jo selvfølgelig fort gjort å glorifisere tidligere sesonger også da "alt var bedre før" and all, men fortsatt...

 

Edit:

 

Magnum:

 

http://www.youtube.com/watch?v=_vFeFGtlMT0

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Synes oppdragene er elendige i år. Er jo aldri noen "snike seg rundt og gjøre kule ting" sånn som i fjor når Stian måtte flytte kofferten til en deltaker i fullt dagslys for å overleve, for eksempel.

 

Det eneste som kan sammenlignes er mordoppdraget til Kristian René, og det var et lite bilde som skulle flyttes på natten når alle de andre var sørpefulle.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...