Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 Norge - Sesong 5 | [Mandag-torsdag kl. 21:30] *_INGEN_ SPOILERE I DENNE TRÅDEN*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns nå Tina er mer veslevoksen enn Mari. Syns Maris personlighet er bedre enn de fleste av jentene på hotellet. Ikke så dum å se på heller, synd at hun røyker som en svamp though. Men det er en annen sak, hud og tenner down the drain..

 

Artig når Tina fikk det til å høres ut som der Mari kommer fra (Kolbotn) er langt på landet, når det faktisk er 5-10 min fra Nordstrand (Tina) til Kolbotn. :p

Lenke til kommentar

Da håper jeg ikke det er terningkast det er snakk om, men en skala fra 1-10?

 

Syntes det er kult at han Magne klarer å tenke litt spill i motsetning til resten av folka der inne. Med en gang han ser Ariel sliter fordi Sander og Isabell holder på, så går han og legger inn noen kort hos den lille havfruen. Samme gjorde han med hun nye.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Haha, vanskelig å finne en favoritt når så og si alle er like mye hjerneskadet.. Det er en grunn for at de er der, de er håndplukket fordi de utmerker seg fra vanlige folk og er spesiell. (kan tolkes både negativt og positivt)

 

Hvis jeg skulle henge med noen fra Paradise Hotel på utsiden måtte det vært Birger. Han virket helt retardet i starten, men har fått et mye bedre inntrykk av han etterhvert. Virker som en chill og morsom type med sær humor. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...