Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 Norge - Sesong 5 | [Mandag-torsdag kl. 21:30] *_INGEN_ SPOILERE I DENNE TRÅDEN*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sander virket også som at han hadde peiling på naturfagen, uten at jeg skal si så mye. Prøvde å drukne ut det meste når jeg hørte Erik si "oksygen i andre" eller noe sånt, og fikk derfor ikke med meg hva de faktisk skulle gjøre. Ikke fikk vi se besvarelsene heller.

 

Matteoppgavene var ganske enkle å ta i hodet, men kan skjønne at man blir stressa når man er bakfull, ivrig på å vinne konkurransen og ikke har lov til å bruke penn og papir.

 

Og jeg tror det kan stemme at jeg tror Isabell er dum siden hun oppfører seg som et lite barn til enhver tid.

Lenke til kommentar

Veldig mye info i den neste uke preview'en som kommer etter hver episode:

 

 

Kristian Rene kliner med Isabell? Tina blir seff sjalu.

Det kommer en ny deltaker (Kleopatra) som Erik får en date med siden han blir kåret til "Caesar", dette blir sykt kleint. Etterpå får guttene mulighet til å stemme han ut/"styrte han"? Kristian Rene løfter armen og stemmer for å sende han ut.

 

Lenke til kommentar

Veldig mye info i den neste uke preview'en som kommer etter hver episode:

 

 

Kristian Rene kliner med Isabell? Tina blir seff sjalu.

Det kommer en ny deltaker (Kleopatra) som Erik får en date med siden han blir kåret til "Caesar", dette blir sykt kleint. Etterpå får guttene mulighet til å stemme han ut/"styrte han"? Kristian Rene løfter armen og stemmer for å sende han ut.

 

 

 

Vi vet jo ikke om de stemte en om gangen, ser ingen grunn til at resten av guttene vil ha han der? Og siden TIna og Kristian rene har forlova seg, regner jeg med at de blir venner igjen selvom kristian rene er "utro"

 

Lenke til kommentar

 

 

Vi vet jo ikke om de stemte en om gangen, ser ingen grunn til at resten av guttene vil ha han der? Og siden TIna og Kristian rene har forlova seg, regner jeg med at de blir venner igjen selvom kristian rene er "utro"

 

 

 

Triana sier at de skal få mulig til å styrte "deres keiser" Ceasar, altså Erik. Rett etter dette ser vi at gutten står foran Erik og stemmer med sånne romerske gladiator tegn. Kristian Rene stemmer da tommel ned, dette er jo ganske fucka når han har lovet å støtte Erik. Magne følger sikkert Kristian, de andre tenker kanskje en mulighet til å få ut en gutt. Tina og Kristian ordner seg nok ja.

 

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Bruk spoilertråden.

 

Spoilertråden blir vel brukt til at folk skryter av at de har funnet ut hvem som vinner, ikke neste ukes episode som burde gå greit å diskutere her så lenge man bruker spoilers. Alt som har blitt sagt så langt av meg er tilgjengelig informasjon fra forrige episode.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...