Gå til innhold

Er Fallout 4 på vei? (PS3, Win, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har spilt Fallout 1, Fallout 2, Fallout Tactics, Fallout 3 + alt av DLC, Fallout 3 New Vegas + alt av DLC.Jeg må si overgangen til Fallout 3 var vanskelig å venne seg til i begynnelsen, men etter å ha spilt en time eller noe, så funket det.Spilte igjennom alt jeg kunne, og rett og slett elsket det. Det samme med New Vegas.Folk kan mene hva de vil om humoren, og stemningen osv, men jeg digger Fallout serien. Stemingen, historien, humoren osv osv.Bethesda gjorde det bra synes jeg, og forsåvidt Obisidan med New Vegas også.Jeg har bare en ting å si, jeg gleder meg til en ny tur tilbake til Fallout universet. :)
Misliker sterkt at de gikk vekk fra å ha utstyr som faktisk eksisterer i den virkelige verden.

Hva mener du, virkelige anti radiation piller og laserpistoler?

Om du snakker om virkelige våpen som AK47 og M16 så er det like greit at de gir dem andre navn, realistisk siden fallout verdenen skilte seg fra vår tilding på 50 tallet, er da logisk at alle våpen fra den kalde kirgen har andre navn, andre navn lar dem også sjonglere med stats så de passer, du vil typisk få tak i AK47 senere en M16 så du gjør den bedre.

 

For medisinene så er ikke effekten akurat realistisk, å bruke navnet på virkelige stoffer ville bare virket dumt.

Lenke til kommentar

Liker definitivt områdene i Fallout 3 bedre. Er det noe Bethesda kan, så er det å skape en fantastisk stor og innholdsrik verden. Når du traverserer rundt i de ruinerte områdene i F3, så føles det håpløst.

 

Når det er sagt, så er det liten tvil om at gutta hos Obsidian er bedre forfattere. De lagde så mange genuint interessante karakterer i New Vegas, at jeg ofte plukker opp spillet bare for å omgås disse. Ceasar, The Burned Man og ikke minst Ulysses står sterkt i min bok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Litt frem og tilbake her ang FO3 vs. NV: personlig likte jeg begge ca. like godt. Det er ting med begge spillene som trekker opp (for det meste). Enig med mange her at Vegas ble vel brunt og mye ørken, men likte DLC'ene og historien noe bedre enn 3'ern.

FO3 hadde til gjengjeld mer spennende områder (spes. byen) og at man kunne bygge egne våpen - Rock-It Launcher og Railway Rifle spes. "TUUUUT"

Ellers så var de individuelle våpenoppgraderingene samt muligheten for å mekke ammo i Vegas verdsatt! Vegas hadde også noe bedre companions i mine øyne (sikkert bare Felicia Day crushet mitt som kicket inn ;))

 

Vet jeg har jabbet om dette før, men hadde vært kult å få seg en dirtbike / buggy (seint eller mot slutten av spillet) for litt drive-bys av deathclaws

Lenke til kommentar

Jeg testet Fallout 2 via gog for 2 måneder siden etter og ha klart Fallout 3 og NW.

 

Jeg fatter ikke hvorfor de måtte lage en first person shooter , hvorfor ikke gjøre som Xcom enemy unknown, gjøre spillet litt enklere med fortsatt holde seg til core gameplay.

 

Var det fordi Bethesda kun hadde Oblivion motoren. uansett de lyktes halveis, det kunne ha blitt katastrofe

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Kan ikke husket jeg har sett gatling lasere, plasmarifler og -pistoler eller laserrifler/-pistoler i virkeligheten? Alt det og mer fantes i Fallout 1 og 2. Men klart vi trengte det når vi sloss mot aliens. ;)

 

Dere vet da pokker meg godt hva jeg mente. I tidligere Fallout spill hadde man f.eks MP5, UZI, AK osv. Ikke det jalla opplegget som kom med Fallout 3.

Lenke til kommentar

Får håpe de fikser en del på spillmotoren da. Jeg likte forøvrig 3 bedre enn NV og sergjerne at det kommer et nytt Fallout-spill!

 

Enig i at de ikke kan gi ut flere spill med den motoren. Føles så statisk og utdatert at det går hardt ut over hele spillopplevelsen som i utgangspunktet kunne vært/kan bli fantastisk i Fallout universet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det skulle bare mangle med ny spillmotor nå som det har gått så lang tid etter siste utgivelse. Håper de fikser lagget i samme slengen. Med de forrige spillene prøvde de å gjøre for mye på en gang. Det ble ett nokså buggy og håpløst resultat. Og for guds skyld håper jeg de fikser glideeffekten i 3dje persons vinkel ved å få de bena godt plantet på mapterrenget. Det burde de ikke være så vanskelig.

Lenke til kommentar

Dere vet da pokker meg godt hva jeg mente. I tidligere Fallout spill hadde man f.eks MP5, UZI, AK osv. Ikke det jalla opplegget som kom med Fallout 3.

Ja, jeg vet hva du mente. Det jeg mente er at våpentype ikke har en dritt å si. Om de kaller en pistol Glock, Desert Eagle eller Jallavåpen har like lite å si som speedometeret i bilspill. Folk flest vet ikke forskjell på Glock og Desert Eagle uansett, så navnet er uten betydning.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...