Gå til innhold

Er Fallout 4 på vei? (PS3, Win, X360)


Anbefalte innlegg

Er jeg den eneste som like Fallout Tactics?!

 

Det var genialt multiplayer og singelplayer opplevelsen var råvanskelig men kul. Det var mer Swat 2 enn RPG, men det fungerer råbra som et eget taktisk spill i fallout universet.

 

Jeg må også si at jeg savner mer diversity i forskjellige under typer av våpen, flere forskjellige pistoler, sub machine guns etc.

 

Som Fallout1&2 og tactics digger jeg Fallout 3, NV var helt greit. Gleder meg til dette. Bethesda <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke greia med at alle digger NV så jevlig. Det SUGDE i forhold til Fallout 3. Håper virkelig det blir mer "Wasteland" style på F4 og ikke den gørrkjedelige Mojave ørkenen med sine tragiske steder å utforske. Goty versjonen av F3 er veldig bra og jeg kan ikke huske noen bugs egentlig. Uansett, Jeg tar heller ett nytt bra og stemningsfyllt Fallout laget av Bethesda selv om det skulle ha noen bugs, en et heller labert spill uten bugs laget av Obsidian!

Lenke til kommentar

Har vært igjennom FO1 og 2 utallige ganger. Har også kjørt igjennom FOT, og selv om det var annerledes (tactics), så var det et godt spill.

Var også utrolig skeptisk til FO3 før jeg prøvde det, men har spillt igjennom det både på xbox og PC. Alt i alt var det + dlc et godt spill, men på samme måte som tactics følte jeg at det var litt annerledes en FO1 & 2, kanskje spessielt 2 når det kom til stemningen i spillet.

FO:NV syntes jeg derimot gjorde veldig mye riktig når det kom til historie og karakterer, og fikk mye av den "gamle" stemningen igjen. Så rent personlig håper jeg at Obsidian også tar seg av neste spill, men det er ingen krise om det blir Bethesda.

Slenger meg bare avsluttningsvis på så mange andre, og håper på en god motoroppgradering. Skal man først ha "god" 3D grafikk og fysikk, så mener jeg at den ikke tåler tidens tann like godt som et gammeldags fugleøyeperspektiv.

Lenke til kommentar

Håper det kommer (det gjør det nok). Elsket både FO3 og FO:NV

Obsidian har jo straks et helt team ledig snart siden South Park: The Stick of Truth er straks ferdig, så det er lov å håpe :)

South Park er forvørig et annet spill jeg gleder meg vanvittig mye til, men det er mat for en annen tråd :)

Lenke til kommentar

Jeg vender oftere tilbake til FO3 enn FONW. Stemningen er rett og slett bedre. Det er mørkere og man føler mer den postapokayptiske klaustrofobien på en helt annen måte. Og når det gjelder personlighetene er jeg totalt uenig med deg.

 

Mørkere? hahahahaha du mener stupid evil? Enclave som ikke er en bra fiende. ingen valg som har konsekvens eller mening. Bakgrunnstory som er idiotisk(du skal ha rent vann for et sted ingen kan leve da det ikke eksisterer matforsyning). Digget gameplayet i fallout 3 men resten var tragisk dårlig, New Vegas derimot var nesten 100% perfekt(bortsett fra bugs, det spillet har fortsatt mer bugs enn de fleste spill har ved launch)

Lenke til kommentar

Skjønner ikke greia med at alle digger NV så jevlig. Det SUGDE i forhold til Fallout 3. Håper virkelig det blir mer "Wasteland" style på F4 og ikke den gørrkjedelige Mojave ørkenen med sine tragiske steder å utforske. Goty versjonen av F3 er veldig bra og jeg kan ikke huske noen bugs egentlig. Uansett, Jeg tar heller ett nytt bra og stemningsfyllt Fallout laget av Bethesda selv om det skulle ha noen bugs, en et heller labert spill uten bugs laget av Obsidian!

 

Du må like karakterer som er kjedelige og en historie som ikke har mening. Du må også like en historie som bryter massivt med bakgrunnen sin fordi Bethesda ikke evner å skrive dyp historie. Digget gameplayet men det var også bedre på alle måter i New vegas så hva er galt?

Lenke til kommentar

For min egen del var NV det nærmeste vi har kommet til et perfekt Fallout i nyere tid. Hvor F3 var platt, kjedelig og uten noen form for å påvirke historien, føltes NV mer levende, interessant og valgene du tok påvirket historien. NV hadde også noe F3 manglet i store mengder, og det var gode fraksjoner. I F3 var det allerede bestemt hvem du skulle være fiender med, og hvem du skulle være venner med, hvor i NV var du i utgangspunktet nøytral med alle, og valgene dine gjennom historien påvirket hvordan fraksjonene kom til å forholde seg til deg. Slik det skal være i et ekte Fallout-spill. Sikkert mange som er veldig uenige, men jeg håper Bethesda holder seg til Elder Scrolls serien, og lar Obsidian få frie tøyler til å lage et Fallout 4.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...