Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Hvorfor jeg gleder meg til kampen? Er du seriøs? Jeg forventer ikke å få med meg poeng, men håper i det minste at gutta prøver. Alt annet enn tap vil være en bonus. Jeg ser jo fram til at laget mitt skal spille kamp.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar
Sorry but I would have taken anybody but Webb. The club should officially complain about this as he seems to always get these high profile games and he is always biased towards United. I have almost no expectation of our getting a fair game now.
Heart says 2-1 (Suarez, Sturridge) but a mate just told me Howard Webb has been appointed ref for the match so head now says...... Manure 3-0 (van rapist 2, granny fukcer 1).....Suarez sent off in first half to be followed by Martin in the second.
I think Webb will be under pressure to referee the game fairly having been 'outed' as a United fan previously. I feel that Ferguson's choice of referee for this game will come back to bite him on his arse.
How the hell was the Webb appointment not a deliberate move by whiskey-nose?
If we dont have anyone sent off, and dont have any dodgy penalties given against us, we have a good chance to get something out of this game. However, as Webb is the referee, You just cant see that happening.
With Suarez being involved in controversies recently , i am afraid Webb's target will be Suarez . Fergie will instruct Webb to keep his card ready and just wait for suarez to loose his balance n fall so that he can be booked for diving . Media next day will take care of framing a story to prove how suarez intentionally dived and what a cheat he is ..
The combination of Howard fucking Webb and 20 minutes of Old Trafford added time is worrying though! I fucking hate this bunch of wankers! hope we pummel the filth!
We will be beaten 1-0 with Webb scoring the winning goal from a non-existing free kick he awards to himself.
The fact that it has its own story on the BBC Sport website just goes to show that everyone knows what a shite, shocking, home banker of an appointment it is.
No ticket for me and after seeing Webb get the game I might not actually watch it. It's come to the point where I hate the anger that man and his decisions bring out in me.
In future we should get in contact and see if Ferguson just wants to start the game 1 up and save himself the trouble of organising it all.

 

Ladies and gentlemen, I present to you the Scousers.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Ladies and gentlemen, I present to you the Scousers.

 

Hvorfor skal du bare trekke frem dumme og idiotiske utsagn? Du er klar over at det finnes mer fornuftige Liverpool-supportere også?

 

Må dere gi dere... Tror dere seriøst Webb som kanskje nå er verdens beste dommer dømmer i united sin favør? Hvorfor skal han risikere å miste jobben sin som han har godt betalt av og får reise verden rundt for å blåse litt mer i united sin favør? Jeg har selv blitt irritert på noe av det han har dømt på, men er bare piss at han dømmer i united favør med vilje. Man kan være uenig i dommeravgjørelser, men er dere som skriver mer enn 13 år blir dette litt for dumt. Ingen her tenkt at dommeravgjørelser kan gå i united sin favør på Ola Trafford pga de har desidert mest tilskuere på kamp og 80.000 mann faktisk kan få dommeren til å tro en forseelse er verre enn det den er? Siden jeg skriver dette nå garanterer jeg at vi får et teit rødt kort eller straffe mot oss på søndag, men jeg mener ennå det jeg skriver. Mener forresten Webb har vært svært god de siste kampene han har dømt oss.

 

Howard Webb er nok en av, om ikke den beste dommeren i Premier League. Tror ikke vi skal tenke for mye på dette. Bortekamp mot Man Utd er slett ingen automatisk trepoenger, så jeg går til denne kampen med tap på forhånd og alt annet som en bonus.

 

Noe av det minst sympatiske med Liverpool-supportere er deres evne til å innta martyrrollen og å være så fordømt forfulgte. "Alle" er ute etter oss, "alle" er korrupte... Jeg sier ikke at det ikke finnes hendelser som gir grunn til å stønne slikt i kampens hete (og Hillsborough er jo der...), men jeg synes ikke det kler oss å drive på sånn. Vi skal være stoltere enn som så. Webb er selvsagt ikke korrupt. Hvis vi slipper inn færre mål enn vi scorer, vinner vi kampen - også med Webb som dommer. Slik vi har gjort det før - med nettopp Webb som dommer. Jeg synes ikke vi skal opptre slik at vi kan bli mistenkt for å håpe på tap - bare for å holde Webb-spøkelset i live. Dersom Liverpool hadde slått Manchester United 2-1 nå, etter et tvilsomt idømt straffespark på overtid - hva skulle vi gjort med denne Webb-greia vår da?

 

Dette handler ikke om korrupsjon, men om sir Alex Ferguson og maktposisjonen han har opparbeidet seg overfor dommerne i Premier League. Vi ser det jo så godt som hver runde hvordan han til stadighet er "på dommerne". Her er han i en særstilling blant ligaens managere. Ingen kan kjefte og smelle som han uten å bli sanksjonert av forbundet. Går en avgjørelse hans lag imot, blir han jo helt krakilsk. Det har kanskje noe med denne sir-tittelen hans å gjøre, jeg veit ikke, men det er i alle fall tydelig at han nyter en enorm respekt. Han er også usedvanlig dyktig i/med mediene. Ingen kanaler vil bli boikottet av Fergie, og de færreste dommerne tør å dømme for mye mot hans lag. Det vil si: Er de i tvil i en potensielt kampavgjørende situasjon, tør de ikke la det gå i ManUs disfavør, da de er livredde for å bli hudflettet av den adlede i pressen for deretter å bli degradert som dommer. Jeg tror ikke Fergie bedriver dette spillet fordi han ønsker fremstå som mest mulig sutrete, kynisk og generelt usympatisk, men fordi han er en type som setter det å vinne høyere enn alt annet og dermed skyr de færreste midler i sin jakt på dette. Hvordan han fremstår, gir han trolig blaffen i. Vi så jo hva som skjedde i det motstatte oppgjøret på Anfield der dommeren ikke maktet å bedømme lagene noenlunde likt og avgjør kampen i favør det for dagen svakeste laget. På Old Trafford er eksemplene desto flere på slik dømming der alle viktige marginale avgjørelser går i Uniteds favør. Nå er jeg redd ManU ikke trenger så mye dommerhjelp for å vinne søndag, men ja, jeg blir overrasket hvis en potensielt matchavgjørende og marginal dommeravgjørelse, et tvilstilfelle, går i vår favør. Webb er vel, så vidt jeg har forstått, en dommer som nokså sjelden har havnet i unåde hos Fergie. Det er vel heller ikke for ingenting han ofte settes opp i ManUs storkamper.

 

 

Innlegg hentet fra KopForum.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Hvorfor skal du bare trekke frem dumme og idiotiske utsagn? Du er klar over at det finnes mer fornuftige Liverpool-supportere også?

 

Du prøver å antyde at det finnes mer fornuftige LCF-supportere, og så drar du frem det siste sitatet der? Det var jo mer bullshit enn sitatene jeg kom med. At United får dommerhjelp på OT er en stygg myte uten noen som helst form for kontakt med virkeligheten.

 

"Noe av det minst sympatiske med Liverpool-supportere er deres evne til å innta martyrrollen og å være så fordømt forfulgte. "Alle" er ute etter oss, "alle" er korrupte..."

 

Dette var en fornuftig LFC-fan. Offerrollen kler ikke scouserne særlig bra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Du prøver å antyde at det finnes mer fornuftige LCF-supportere, og så drar du frem det siste sitatet der? Det var jo mer bullshit enn sitatene jeg kom med. At United får dommerhjelp på OT er en stygg myte uten noen som helst form for kontakt med virkeligheten.

 

Denne myten om Man Utd har ikke oppstått helt uten grunn. Så jeg synes han har et poeng, selv om jeg ikke er enig i alt. Det er en forskjell mellom å rope på korrupsjon og klare å se at topplagene som regel får tvilstilfeller i sitt favør.

 

"Noe av det minst sympatiske med Liverpool-supportere er deres evne til å innta martyrrollen og å være så fordømt forfulgte. "Alle" er ute etter oss, "alle" er korrupte..."

 

Dette var en fornuftig LFC-fan. Offerrollen kler ikke scouserne særlig bra.

 

Ja, jeg er helt enig med ham. Jeg synes Howard Webb er en god dommer, jeg roper ikke på korrupsjon og jeg inntar ikke noe offerrolle. Det er jeg ikke alene om. Du får det til å se ut som om alle Liverpool-fans er stokk dumme og kun ute etter å skylde på dommeren.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Hvilke tvilstilfeller er dette da? Om ikke annet så har United blitt snytt for 3p på OT denne sesongen. Skulle hatt tre straffer mot Spurs. Nylig lot dommeren et offsidemål mot Newcastle stå. Så nei, United blir så absolutt ikke favorisert på OT.

 

Det er som regel scouserne som roper korrupsjon, "Fergie Association" og gud vet hva. Selvfølgelig gjelder ikke dette alle Liverpool-supportere, men LFC-fansen er soleklart verst i den klassen. Topper seg når spillerne deres legger ut photoshop-bilder av Webb i United-drakt på twitter. Webb ble observert da han sang YNWA natten før han dømte United-Chelsea, ser man United-fansen rope korrupsjon av den grunn?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

11.02.2012 Manchester United 2-1 Liverpool

19.09.2010 Manchester United 3-2 Liverpool

21.03.2010 Manchester United 2-1 Liverpool

14.03.2009 Manchester United 1-4 Liverpool

23.03.2008 Manchester United 3-0 Liverpool

22.10.2006 Manchester United 2-0 Liverpool

22.01.2006 Manchester United 1-0 Liverpool

20.09.2004 Manchester United 2-1 Liverpool

24.04.2004 Manchester United 0-1 Liverpool

05.04.2003 Manchester United 4-0 Liverpool

 

Gleder meg som en unge til denne kampen. Sammen med Wigan og Stoke så er dette den enkleste hjemmekampen vi har hver sesong. Blir en walk in the park for Englands mestvinnende klubb.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Liten cameo.

 

Persie med hatty og klasseforskjell på lagene, men Liverpool kommer til å score mål å skape store sjanser. Så lenge Ferguson fortsetter å tørke støv av sin utdaterte 442 taktikk og vi ikke har noen ballvinnere, vil vi aldri ta de nødvendige stegene mot europatoppen. Jeg blir ikke overrasket om Scholes starter og Liverpool derav vinner ballinnehavet sitt.

 

United har en av de desidert beste og mest varierte offensivene i europeisk fotball, det burde være nok til å senke et svært så middelmådig PL lag, dog med ligaens beste individualist i rekkene. Stopp Suarez og Liverpool har ingenting. Men United er average sentralt og bakover i banen, så det er litt finurlig at vi har spasert oss til 17 seire av 21 mulige. Sier vel mest om kvaliteten på ligaen denne sesongen, for det er mye makkverk ute å går. LFC burde i mine øyne vært mye lengre ned på tabellen enn hva de er, men selv mersygutta har få problemer med å lage mos av crap som Sunderland og Villa. Nei, vent...

 

United er forresten dark horse til å vinne CL i år, du hørte det her først. Tror på en "underdog." Dortmund, Bayern og United har gode sjanser i år ettersom de spanske lagene imho ikke er i nærheten av like gode som tidligere. Barcelona er jo tidenes oneman team og Real er kapable til å ha stinkere av rang. Fotballromantikeren i meg unner Dortmund all mulig suksess, laget som står for den klart mest underholdene fotballen rundtom. Herlig klubb.

 

Takk for praten.

Endret av toppmeis
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mye bra der egentlig, Toppmeis. Må si meg spesielt enig med det angående Dortmund. Det skal være vanskelig å ikke like de for tiden. Fin fotball, og gøy å se hvor bra de har klart seg. Om United ryker ut av CL, så heier jeg på Dortmund videre! Kanskje vi (United) møter de i finalen. Hadde vært morro, selv om det hadde vært kult å slå både Real og Barca.

 

Blir spennende, er faktisk ingen klar vinner i år.

Lenke til kommentar

Har folk glemt Liverpools spesielle evne til å overprestere og krige i disse kampene her eller? Det lukter Scholes og undervurdering lang vei, skjer det så kan dette ende stygt. Suarez er også i sitt livs form og vi husker jo hvordan han lekte seg for et par år sida mot forsvaret til United, hvordan skal det gå nå som forsvaret er enda mer ustabilt?

Lenke til kommentar

Det er ingen hemmelighet at Liverpool er noen game raisers hver gang United står på motsatt banehalvdel. Det er dette scouserne lever for. Så snart de innser at seriegull ikke er et realistisk mål, går de kun og tenker på kampene mot Man Utd. For United sin del er dette nok en vanlig kamp. Spiller ingen rolle hvem motstanderen er, det er kun 3 poeng som er godt nok. Man ser sjeldent United gå ut i hundre i disse oppgjørene, dessverre. Det at Stevie G gang på gang storspiller mot United er ikke engang smått overraskende. Jeg tviler absolutt ikke på at han leverer sesongbeste på søndag.

 

Kan ikke huske sist United spilte en ok kamp mot Liverpool. Må ha vært i den kampen Mascherano ble utvist. Var tendenser til godt spill da Berba putta hat-trick, men vi greide nesten å rote det til den gangen også.

Lenke til kommentar

Det er ingen hemmelighet at Liverpool er noen game raisers hver gang United står på motsatt banehalvdel. Det er dette scouserne lever for. Så snart de innser at seriegull ikke er et realistisk mål, går de kun og tenker på kampene mot Man Utd. For United sin del er dette nok en vanlig kamp. Spiller ingen rolle hvem motstanderen er, det er kun 3 poeng som er godt nok. Man ser sjeldent United gå ut i hundre i disse oppgjørene, dessverre. Det at Stevie G gang på gang storspiller mot United er ikke engang smått overraskende. Jeg tviler absolutt ikke på at han leverer sesongbeste på søndag.

Kan ikke huske sist United spilte en ok kamp mot Liverpool. Må ha vært i den kampen Mascherano ble utvist. Var tendenser til godt spill da Berba putta hat-trick, men vi greide nesten å rote det til den gangen også.

 

Syns sjeldent vi spiller bra mot Man Utd, så vet ikke hvor du har det ifra. Er heller dere som alltid spiller ganske dårlig mot oss, som gjør at kampene har blitt trukket ned på et ganske lavt nivå (siden vi allerede er ganske ræva ;)).

 

Under Benitez synes jeg ofte vi var det beste laget fordi Mascherano/Alonso rett og slett dominerte midtbanen, og senere har Lucas også ødelagt mye for dere. Gerrard har ikke vært noe nevneverdig bedre mot dere enn han har vært mot andre lag, men effektiv har han hvertfall vært.

 

Tipper dere vinner 3-1.

Endret av OKMarius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...