Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Combobreakers. Dere ødela quizzen min jo.

 

Ny quiz! Fem spillere har blitt utvist i PL-møtene mellom United og Liverpool på OT. Nevn minst tre av de.

 

Riktig svar: Vidic, Mascherano, Hyypia, Michael Owen og den aldri så kjekke Luke Chadwick.

 

Bare å si ifra hvis dere vil ha flere quizspørsmål før kampstart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De Gea

Rafael - Evans - Ferdinand - Evra

Valencia - Carrick - Cleverley - Young

Hernandez - van Persie

 

Tror jeg. Hvis vingene faktisk begynner å ta ansvar, da er jeg trygg på seier. Om Rooney er klar så må han rett inn i startoppstillingen. Hjemme mot Liverpool pleier han å levere gode kamper, slik vi så i fjor. Har egentlig lyst til å bruke Chicha som en impact-player fra benken, men føler at han fortjener å starte ettersom at han "alltid" scorer mot LFC. Ellers kan det være kjekt å se Kagawa i en hengende spissrolle.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Ok, skal slutte med disse fullstendig urealistiske spådommene mine nå. Tror det ender med 3-1-tap, mål av Valencia og Hernandez x2. Agger scorer for oss. Dere er utrolig sterke på OT, har vel kun ett tap (mot Spurs), resten har dere vunnet?

Lenke til kommentar

Hva man har gjort tidligere i sesongen spiller null og niks rolle før slike derbykamper. Her er det laget som har dagen som stikker av med poengene, som oftest blir dette United fordi toppnivået vårt er mye høyere enn mersey-gutta sitt. Men tre hjemmepoeng er ingen selvfølge.

 

Vi har hatt mange rare resultater allerede denne sesongen. Vunnet borte mot City, Chelsea og Liverpool i en og samme sesong for første gang på 99 år. Ellers har vi utrolig nok tapt mot Spurs, Everton og Norwich, dette er også resultater som skjer ytterst sjeldent. Så jeg regner nesten også med at U/B ligger i kortene her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Hva man har gjort tidligere i sesongen spiller null og niks rolle før slike derbykamper.

 

Joda, enig i det. Poenget mitt er bare at dere (hvis vi også ser på innbyrdes statistikk lagene i mellom på OT) har en betydelig større sjanse å vinne mot oss på OT kontra Anfield.

 

Gary Neville on Suarez: "This is a player who doesn’t know when he’s beaten. In that respect he’s better than Fernando Torres, who you feel might get despondent when things aren’t going well. Not Suarez. He’d be in your face, scrapping every minute of the game, even if all hope was lost."

 

Neville: "When RVP was a 20-year-old at Feyenoord he had a controversial reputation. His coach, Van Marwijk, called him ‘uncontrollable’. He had an on-pitch argument with the star player, Pierre van Hooijdonk. Luis Suarez has made mistakes but he has been in England for only two years. He’s still adjusting."
Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Helt enig. Neville er utrolig flink. Har ikke Sky Sports, men har sett klipp av noen av analysene hans på YouTube.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Det har vel aldri før vært mer åpenbart hvem som stikker av med seieren. Det er 100% sikkert at Manchester United tar denne, da de har alle slags garantier sikret. Det skjer ikke at Liverpool vinner. Desverre.

 

Heldigvis har vi en lett kamp etter denne så det hjelper jo litt før vi går inn i møtet mot Arsenal. Der har vi ihvertfall en sjanse til å stikke av med noen poeng.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...