Gå til innhold

Håndball-EM for kvinner i Serbia. 4-16 desember 2012


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folkens, det er ikke dommerne sin feil at vi taper. Vi ble utklasset av et Montenegro som ville mer, og det er bare rettferdig at de står igjen som vinnere.

 

Sinnssykt stolt av jentene våre. De har gitt oss så mye å juble over de siste årene at det ikke skulle vært mulig.

 

Er ikke noe tvil om at Montenegro spiller en bedre kamp enn oss i dag, men det var ekstremt mye tull fra dommerne også. Vi spiller mot både Montenegro og dommerne. Da er det vanskelig å vinne.

 

Uansett; Sølv er meget bra, og vi er nok fornøyd med det når vi ser hele mesterskapet under ett.

Lenke til kommentar

Utrolig fortjent at Montenegro vant, og jeg må si Norge har skuffet i store deler av mesterskapet. Et lag som er såpass store favoritter, men som halter seg og viser så voldsomt ujevnt spill fortjener ikke bedre. Forhåpentligvis en liten vekker, slik vi slipper dette jojo spillet. Folk er kanskje uenig, og jeg har generelt liten peiling på håndball, men er det noe jeg hater i enhver sport et det jojo prestasjoner.

 

Men du verden for en spenning !

Endret av Everket
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg mener fast bestemt at du vinner ikke sølv, du taper gull. Likevel bør vi selvfølgelig være fornøyde med det som er en vanvittig prestasjon over de siste årene. Dommerne var litt av og på, men Montenegro vant fortjent. Norge var litt for tafatte i forsvar og ikke aggresive nok i angrep. Alstad viste noen gode takter, men det er ikke nok med kun to spillere som tør å gå på mål.

Lenke til kommentar

Enig i at vi har vært veldig ujevne i hele mesterskapet, og det blir vanskelig å vinne en finale når vi spiller keeperen deres god, samt at Bulatovic og Knezevic får stå og banke inn ball etter ball. Lunde Haraldsen hadde ingen god kamp i dag, dessverre.

 

Jeg er ikke i tvil om at vi har verdens beste landslag i håndball, og jeg tror vi kommer til å reise oss til neste mesterskap. I dette mesterskapet har vi blitt kjent med blant andre Linn Gosse som har en utrolig stor fremtid på landslaget. Anja Edin er endelig tilbake på landslaget. Vi har en Kurtovic og Nora Mørk hjemme med skader. Begge er jenter som kan kjempe seg inn på laget igjen. Ida Alstad har begynt å treffe mål, Linn Jørum Sulland er klasse, osv.

 

Det er definitivt lys i tunnelen selv om vi ’kun’ tar sølvmedalje i dag.

Lenke til kommentar

Totalt sett synest eg det er for rotete og lite organisert i angrep. Edin var kanskje den beste i playmakerrollen, men ho var ikkje i standardoppstillinga. Det blir for forsiktig og tafatt med alle andre. Alstad scora mange mål fordi ho tør gå på mål, men forarbeidet er ikkje så veldig spenstig.

 

Montenegro gjorde oss dårlege, men me har kun vist tidlegare klasse her og der gjennom turneringa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...