Gå til innhold

Endring av hvordan sitering fungerer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var det sarkastisk eller liker du det faktisk? Grunnen til at jeg spør er at vi har fått mange tilbakemeldinger, både fra dere og internt, på at den gamle løsningen fungerte bedre. :)

Var seriøs. Men også, kan dere ikke legge til en funksjon som tar spoiler på alle andre sitater enn det man egentlig siterer?

EDIT: Har en slags "bug" til forumet. Dobbelsitering. Skjer ganske ofte nå :o

Endret av CasterAnd
Lenke til kommentar

Du deltar kanskje ikke i så store diskusjoner som forekommer i politikk, religion og teknologi-forumet heller. :p

 

Foretrekker å poste BS i tråder for BS og diverse andre tråder på OT-delen av forumet fremfor å diskutere BS med i forumet for politikk og religion mesteparten av tiden, ja.

 

Kanskje det er mulig å foreslå at en åpner for siteringstrær i visse underforum?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Gjerne det, men det er visstnok ikke et alternativ. Dette er en funksjon som er AV eller PÅ, Noe mer ble visst "for mye arbeid".

 

Du skal aldri undervurdere verdien av ren og skjer halstarrig masing masing masing :closedeyes:

 

Mister Runar, tear down these walls!

 

4531533736_129120359513574161_xlarge.jpeg

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kan dere skru på fullsitering på desktop og av på mobil?

 

Problemet mitt er at en mobil enhet (Android/iOS) er håpløs å poste fra, så om man skal svare på en post så er det alt for knotete å begynne å redigere siteringen, og man trykker siter, skriver det man vil, og poster. Dette kan føre til sitatpyramider da man rett og slett ikke har kapasitet til år edigere tekst skikkelig på mobil.

 

Mens det på en desktop er 0 problem.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hmm det så ut for meg som om dette ble skrudd på i går, jeg har ikke merket dette før. Det er veldig irriterende i lengre debatter i politikk og samfunn. Jeg syntes en dybde på 2 siteringer vil være perfekt. Da man jeg fortsatt ha konteksten til noen svar, mens redigere ut andre. Det er smertefullt å gjøre det fullmanuell, åpne 2 tabs og sitere på nytt, så neste, etc. Det er litt tungt nå og miste hele originalkonteksten. Dybde på 2 please!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 9 måneder senere...

Hei! Jeg forstår at dette er en veldig gammel tråd, men i det siste har jeg opplevd mye problemer med hvordan den enda nyere sitat-funksjonen virker. Tidligere var quote-funksjonen slik at headeren kunne defineres inne i parameteren til

-argumentet. Noe slik:
[quote name='navn']tekstekstekst[/quote]

Dette fungerte ypperlig. I tillegg ville du selv kunne legge inn tidsstempel samt link til fullstendig innlegg. I mange av innleggene jeg skriver er det enorm nytte i å endre sitatene, og det bygger på store problemer med den nye formatteringen. Ofte er dette når noe som har blitt sagt tidligere må pekes til, eller dobbelt-sitater skal forenkles. I slike tilfeller vil du klippe ut deler av sitatet, men med den nye sitat-formatteringen hender det veldig ofte at headeren forsvinner, sitatbakgrunnen forsvinner eller lignende. Det er et herk å styre på med, i og med at header-koden ikke er synlig i editoren. Kan dette endres på, eller om mulig få lagt ut en eksempel-header med plain-text-kode, slik at jeg igjen kan bruke tid på skikkelige innlegg med skikkelig sitat-bruk?

 

Edit: Har lagt ved et lite eksempel. Rød markering viser tekst som ønskes å ta vare på. Ved sletting (backspace) vil man ende opp med mange kombinasjoner lignende det nedenfor. For å rette opp formatteringen må man slette, rette opp formattering ved ctr+z, slette rester, rette opp formattering.. og slik fortsetter det frem til all formattering ser noenlunde ok ut.

post-117604-0-67120800-1399326962_thumb.jpg

post-117604-0-22656900-1399326974_thumb.jpg

Endret av cuadro
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...