Gå til innhold

Endring av hvordan sitering fungerer


Anbefalte innlegg

Helt enig. Det er enormt irriterende og slitsomt å prøve å få autoformateringen av sitater til å fungere som ønsket, spesielt når man deler opp innlegg.

 

Hittil bruker jeg en "nødløsning" der jeg heller bruker kun

, men det er en mangelfull løsning. Jeg får ikke med verken brukernavn, tidsstempel eller link til sitert innlegg.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Gjest Bruker-95147

Det var mye bedre før de pyramide greiene, nå blir det bare haugevis av pyramider, hvordan er ting blitt bedre slik?

 

Det virker på meg som at folk lærer, og at brukerne sier fra til hverandre når det blir for pyramidalsk, samt at moderatorene er velvillig innstilt og tålmodige med prosessen. Sammen tror jeg vi etter hvert får til en varig bedring, og det er jo bare å fokusere på det en gjør selv, og være vennlig når man sier fra til andre - ingen vits å gi opp så fort

 

ttt ;)

 

harry_fredag13okt_9272a.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Hva med å i stedet skru på BBcode-modus?

Gjøres med knappen som ser ut som en lysbryter øverst til venstre i editoren...

 

og der lærte jeg også noe nytt, og når det er sagt så har den knappen vært der i lang tid, tror jeg .. - hvorfor i alle dager har jeg ikke fått med meg den funksjonen før .., og spesielt når det blir snakk om å redigere ens egne pyramidalske utsvevelser i disse tider .. :hrm:

 

kunne gjerne vært "stickey" det trickset der - eller noe lignende - kan være flere grauthuer der ute :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Det var mye bedre før de pyramide greiene, nå blir det bare haugevis av pyramider, hvordan er ting blitt bedre slik?

 

Det virker på meg som at folk lærer, og at brukerne sier fra til hverandre når det blir for pyramidalsk, samt at moderatorene er velvillig innstilt og tålmodige med prosessen. Sammen tror jeg vi etter hvert får til en varig bedring, og det er jo bare å fokusere på det en gjør selv, og være vennlig når man sier fra til andre - ingen vits å gi opp så fort

 

ttt ;)

 

]

Men folk hadde ikke trengt å slette sitater om vi ikke hadde dette pyremide greia

Mye enklere å holde følge med diskusjoner på forumet. At noen er åndssvake og ikke endrer på innholdet til det de siterer er ikke forumets feil.

Jeg syns det var enklere før med ;)
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Jeg syns det var enklere før med ;)

 

 

Jeg vet ikke hvor mye du bruker å debattere/diskutere - ser du har hoveddelen av postene dine på "Lekeplassen", mens jeg for min del for det meste holder til i samfunn/poltikk/livssyn delen av forumet. Det er kanskje mer ett hendig verktøy for de som diskuterer, mens de som "leker" kanskje ikke har den samme nytten - forskjell på lek og alvor.. :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Awarewolf. Uansett om det kan virke som jeg bruker mest tid på lekeplassen er jeg faktisk mye på andre plasser med :). Du har vell for eksempel sett meg på abort og downs tråden? Jeg har vært i mange samtaler hvor pyramiden blir i det største laget. Skjønner ikke hvorfor det står jeg er mest aktiv i lekeplassen egentlig. Nå det siste har jeg vært andre plasser ;)

Sitatpyramidene var her først, så ja, jeg syns det var enklere før (og nå). De ble borte i en testperiode.

De må ha blitt vekke rett før jeg ble medlem :) Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Skulle hatt en avstemning der de som stemmer for pyramiden gjør det og dem som er imot stemmer så får vi er endelig svar. Og jeg godtar avstemnings resultatet uansett hva det blir til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...