Gå til innhold

Post dine upopulære synspunkter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes alle muslimer burde bli sendt hjem nå, for å gjøre slik at de som har kommet med truslene mot Norge har gjort at det får konsekvenser for hele folkeslaget innenfor de landene truslene er mot.

 

Dont fuck with us.

 

Hvor skal vi sende de norske muslimene? Det er vanskelig å sende dem hjem når de allerede er, vel... hjemme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg lo både av 11.September og 22.Juli, men det var ikke så mye fordi det var morsomt, mer en nervøs reaksjon. Når det begynte å gå opp for meg hvor mange liv som gikk med og de etterlatte fikk jeg en mer normal reaksjon, at det typ var veldig trist hendelse....

 

Beklager sef at jeg lo og ropte wtf...

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke Diskusjon.no. Synes det er for mange barn og fjortiser. No offence, men merker det på innleggene. Mye dårlig oppførsel osv som ville vært uhørt på feks hififorum som jeg leser en del av.

 

Også mulig at jeg er altfor gammel for dette forumet.

 

Skulle gjerne sluttet om det ikke var for at jeg har noen tråder jeg følger...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg liker ikke Diskusjon.no. Synes det er for mange barn og fjortiser. No offence, men merker det på innleggene. Mye dårlig oppførsel osv som ville vært uhørt på feks hififorum som jeg leser en del av.

 

Også mulig at jeg er altfor gammel for dette forumet.

 

Skulle gjerne sluttet om det ikke var for at jeg har noen tråder jeg følger...

Begynn å grin a gamlefar! Liker du ikke forumet har du muligheten til å forlate det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Begynn å grin a gamlefar! Liker du ikke forumet har du muligheten til å forlate det!

 

Unnskyld er det innlegget ditt særlig saklig og voksent? Var ikke dette et forumfristed for lufting av upopulære synspunkter? Det jeg har er vel særdeles upopulært?

 

Jeg liker enkelte tråder, og har fått litt kunnskap av noen få. Det er jo den positive siden.

 

Men skulle ønske det ikke var lovlig med trolling eller helt på trynet utalelser. I offtopic tråden er det sef greit med litt utskeielser.

Endret av Wolfkiller
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mitt innlegg var kun en påminnelse om at «asiatere» faktisk også er indere, pakistanere osv, noe som jeg etter erfaring har merket at folk glemmer ganske ofte.

De fleste forbinder ordet "asiat" med øst-asiatere fra Kina, Japan, Korea, Vietnam, Thailand etc. og ikke den brune (ofte) muslimske befolkningen.

 

Det samme gjelder for amerikanere. De færreste forbinder ordet "amerikaner" med en venezuelaner.

Lenke til kommentar

De fleste forbinder ordet "asiat" med øst-asiatere fra Kina, Japan, Korea, Vietnam, Thailand etc. og ikke den brune (ofte) muslimske befolkningen.

 

Det samme gjelder for amerikanere. De færreste forbinder ordet "amerikaner" med en venezuelaner.

 

Afghanere går vel under kategorien Asiat...

Lenke til kommentar

Unnskyld er det innlegget ditt særlig saklig og voksent? Var ikke dette et forumfristed for lufting av upopulære synspunkter? Det jeg har er vel særdeles upopulært?

 

Jeg liker enkelte tråder, og har fått litt kunnskap av noen få.

 

Men skulle ønske det ikke var lovlig med trolling eller helt på trynet utalelser. I offtopic tråden er det sef greit med litt utskeielser.

Rett i fella :rofl:

Lenke til kommentar

Afghanere går vel under kategorien Asiat...

Så... betyr det at du er en av de de som mener at brasilianere er amerikanere? Og når folk sier: "Jeg hater amerikansk politikk", så tenker du på at de hater politikken Dilma Rouseff fører i Brasil?

 

Ordet "asiat" er en konnotasjon, der de fleste assosierer asiatere som gule og småøyde personer fra Øst-Asia. Som denotasjon betyr ordet alle folkegrupper fra verdensdelen Asia.

Lenke til kommentar

Så... betyr det at du er en av de de som mener at brasilianere er amerikanere? Og når folk sier: "Jeg hater amerikansk politikk", så tenker du på at de hater politikken Dilma Rouseff fører i Brasil?

 

Ordet "asiat" er en konnotasjon, der de fleste assosierer asiatere som gule og småøyde personer fra Øst-Asia. Som denotasjon betyr ordet alle folkegrupper fra verdensdelen Asia.

 

Brasilianere er selvfølgelig Sør-Amerikanere.

 

Men Afghanistan ligger midt i Asia, så jo de er asiater.

 

Jeg skjønner hvor du vil, mtp muslimer og midtøsten... Men det finnes faktisk mange muslimer i Asia også... De er såklart Asiater.

 

 

Sikkert noen som mener at Norge er på nordpolen også fordi vi ikke er med i EU osv, og at vi derfor ikke er Europere men nordpolboere.

 

Jeg foretrekker fortsatt at folk ser på meg som Europeer.

Endret av Wolfkiller
Lenke til kommentar

Jeg liker ikke Diskusjon.no. Synes det er for mange barn og fjortiser. No offence, men merker det på innleggene. Mye dårlig oppførsel osv som ville vært uhørt på feks hififorum som jeg leser en del av.

 

Også mulig at jeg er altfor gammel for dette forumet.

 

Skulle gjerne sluttet om det ikke var for at jeg har noen tråder jeg følger...

nobodyknowsyoureadogontheinternet.jpg

Jeg har en mistanke om at endel av "fjortisene" dine er eldre en deg. Jeg vet sikkert at noen av mine er eldre enn meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

nobodyknowsyoureadogontheinternet.jpg

Jeg har en mistanke om at endel av "fjortisene" dine er eldre en deg. Jeg vet sikkert at noen av mine er eldre enn meg.

 

Altså hififorums er vel kanskje det jeg forbinder med stort sett høyere alder, men det kan også hende det er slik at på Hififorum er alle veldig hyggelige, entusiastiske og kjempegreie, fordi vi deler en hobby.

 

Tror heller ikke at det bare er unge folk her, men enkelte enstavelsesord får deg jo til å lure. Jeg tror også at Diskusjon er et fenomen der gamlingene etteraper fjortisene fordi de tror at fjortisene er kule. Da er de mer IN, og det er kult osv å leve ut fjortistrollet.

 

Nå blir jeg sikkert enda mer populær, hehehe...

Endret av Wolfkiller
  • Liker 1
Lenke til kommentar

I'm quite surprised reading this post, I am wondering if you all don't like immigrants why not write to your government to strengthen the policy, close the door and spit to the foreigners in street to make them flee to their home country instead of pretend to be friendly and post your opinion here.

You should make the world know your real thoughts then they will make another choice instead of ruin your country.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nordmenn sånn jeg kjenner de er de minst rasistiske og mest inkluderende folkene jeg kjenner. Jo vi kan kanskje si slangord for pakistanere, eller kalle folk muslimer osv, men vi er også de mest inkluderende folkene i arbeidsmiljøsammenheng.

 

Sett av vi er så avsidesliggende, og at vi ikke har noen egen kultur, så er det ikke så rart at vi oppi alt dette har litt sunn fremmedfrykt. Men det er ikke mye vondt i oss egentlig. Det er utrolig lite vold mot utlendinger i Norge. er vel nesten sånn at utlendingene desverre er hakket mer voldelige mot nordmenn.

 

Norsk mat er for billeg.

 

Det er landssvik å reise på grensehandel når dei same varene er å få her i Noreg.

 

Fabelaktig tankegang når du bor for langt fra Sverige, det skulle jeg sagt også om jeg var fra hutti heiti. :)

Endret av Wolfkiller
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...