Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om en PSN kan vises på mer enn én måte? Lurer litt på om alle de araberne som har PSN bestående av masse "tilfeldige" bokstaver og tall egentlig har en PSN med "litt mer mening" enn det ser ut som. Vises deres PSN som arabiske tegn hvis man selv holder til i den regionen, kanskje har arabisk språkoppsett...?

 

Ellers litt snodig at saudi-araberne er så nasjonalistiske. Fryktelig mange som har med KSA i PSN'en. Ser ikke så mange som har med noe som tyder på at de er amerikanere, tyskere...

Lenke til kommentar

 

Ellers litt snodig at saudi-araberne er så nasjonalistiske. Fryktelig mange som har med KSA i PSN'en. Ser ikke så mange som har med noe som tyder på at de er amerikanere, tyskere...

Har også sett dette, men kanskje ikke på selve profilen ( går vell ikke å ha nasjonal flagget der?). Men inne i spillene, ser jeg de titt og ofte. Ser også de amerikanske og tyske av og til + mange andre land. Men de fleste jeg ser er svensker og Saudi arabiske. Men ja i hvert spill der jeg kan ha det norske flagget så bruker jeg det jeg også :) Så har null problemer med at andre folk bruker sitt flagg.  

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar

 

 

Ellers litt snodig at saudi-araberne er så nasjonalistiske. Fryktelig mange som har med KSA i PSN'en. Ser ikke så mange som har med noe som tyder på at de er amerikanere, tyskere...

Har også sett dette, men kanskje ikke på selve profilen ( går vell ikke å ha nasjonal flagget der?). Men inne i spillene, ser jeg de titt og ofte. Ser også de amerikanske og tyske av og til + mange andre land. Men de fleste jeg ser er svensker og Saudi arabiske. Men ja i hvert spill der jeg kan ha det norske flagget så bruker jeg det jeg også :) Så har null problemer med at andre folk bruker sitt flagg.  

 

 

Jeg mener at de for eksempel har oscrue10_KSA som PSN.

 

Egentlig temmelig lei av å spille mot arabere, mest på grunn at den dårlige forbindelsen. Men de jukser jo også litt oftere enn andre.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

 

 

 

Ellers litt snodig at saudi-araberne er så nasjonalistiske. Fryktelig mange som har med KSA i PSN'en. Ser ikke så mange som har med noe som tyder på at de er amerikanere, tyskere...

Har også sett dette, men kanskje ikke på selve profilen ( går vell ikke å ha nasjonal flagget der?). Men inne i spillene, ser jeg de titt og ofte. Ser også de amerikanske og tyske av og til + mange andre land. Men de fleste jeg ser er svensker og Saudi arabiske. Men ja i hvert spill der jeg kan ha det norske flagget så bruker jeg det jeg også :) Så har null problemer med at andre folk bruker sitt flagg.  

 

 

Jeg mener at de for eksempel har oscrue10_KSA som PSN.

 

Egentlig temmelig lei av å spille mot arabere, mest på grunn at den dårlige forbindelsen. Men de jukser jo også litt oftere enn andre.

 

Åja har ikke lagt merke til _KSA

men har sett _dk _se  og også _nor men det er nok fordi det er forkortelser for land jeg er vant med å se andre steder, har nok vært noen jeg har spilt med som har _KSA men som sakt er jeg ikke vant med å se det andre steder.

Lenke til kommentar

KSA er veldig vanlig i FIFA. Er naturligvis folk fra andre land som har noe tilsvarende, men ikke like vanlig å se som KSA.

 

Tre av de fem siste motstanderne har vært arabere (men ingen med KSA, merkelig nok), og de har til og med spilt med den samme saudi-arabiske klubben (ikke engang den mest populære, mener det er Al-Hilal).

 

ba4a56782fb7e5acd67249cfca644884.png

Lenke til kommentar

Kom hjem fra ferie i dag og fikk hentet konsollen min. Tenkte å teste lydnivået på den, hvilket spill presser konsollen mest; The Order, Killzone eller FarCry 4?

 

Synes å huske at Killzone var spillet som fikk viftene mest i gang..tett etterfulgt av The Order.

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

KSA er veldig vanlig i FIFA. Er naturligvis folk fra andre land som har noe tilsvarende, men ikke like vanlig å se som KSA.

 

Tre av de fem siste motstanderne har vært arabere (men ingen med KSA, merkelig nok), og de har til og med spilt med den samme saudi-arabiske klubben (ikke engang den mest populære, mener det er Al-Hilal).

Er jo litt morsomt at en av dem heter Ryan da :p

 

edit: Har ikke spilt så mye Fifa i det siste. Har spilt mye i BF Hardline og Rocket League.

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar

Er forsåvidt enig i bekymringen til Spartapus altså. Men jeg har ørten slike "se på meg jeg er i 2D og har retro/sær pixelgrafikk" spill nå jeg sikkert aldri kommer til å bruke mye tid på.

 

Legger de alltid i biblioteket sånn at jeg i det minste har tilgang til de, selv om majoriteten kun vil fungere som listefyll.

 

Nå må jeg bare få unna siste bossen i Revelations 2 ( forøvrig ett supert spill selv om jeg bare spiller det som ensporet) og så blir det å fortsette på Journey. Fikk blåskjerm sist jeg fyrte det opp på PS4 så :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...