Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

usker dog en gang at Sony uttalte at PS Plus bare ville gi bonuser, og aldri fjerne noe du allerede har tilgang til. Ser ut som de glemte det.

 

De har jo ikke fjernet noe. Når har noen fått spille multiplayer på PS4 gratis?

 

Jeg synes det er mongo at det skal være slik, men de har ihvertfall ikke fjernet noe.

 

Er det sagt noe om trophies overføres fra PS3 til PS4?

 

Lenge siden det, og de føres over. De er jo lagret til brukeren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De har jo ikke fjernet noe. Når har noen fått spille multiplayer på PS4 gratis?

 

Jeg synes det er mongo at det skal være slik, men de har ihvertfall ikke fjernet noe.

 

De fjerner jo muligheten til å spille flerspiller uten PS Plus. Siden medlemskapet går på tvers av systemer, regner jeg med det gjelder både PS3 og Vita også.

Lenke til kommentar

De har jo ikke fjernet noe. Når har noen fått spille multiplayer på PS4 gratis?

 

Jeg synes det er mongo at det skal være slik, men de har ihvertfall ikke fjernet noe.

 

 

 

Lenge siden det, og de føres over. De er jo lagret til brukeren.

 

Ok, jeg har ikke fulgt med på Playstation. Da må jeg skaffe meg en PS3 og raske på. :)

Lenke til kommentar

De fjerner jo muligheten til å spille flerspiller uten PS Plus. Siden medlemskapet går på tvers av systemer, regner jeg med det gjelder både PS3 og Vita også.

 

Du regner med, ja. Jeg regner med noe annet. Det hadde blitt ramaskrik om de gjorde det, og ødelagt mye av goodwillen de nå har fått. Du kan uansett ikke si at de har fjernet noe når det ikke har vært sagt noe om det.

Lenke til kommentar

De fjerner jo muligheten til å spille flerspiller uten PS Plus. Siden medlemskapet går på tvers av systemer, regner jeg med det gjelder både PS3 og Vita også.

Vell det er noe som vi får se etter tid.

Personlig trur jeg det aldri vil skje og forstår ikke hvorfor du tar det opp.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Er det sagt noe om trophies overføres fra PS3 til PS4?

Hva tenker du på med overføre? PS4 spill vil også ha trophies. Og siden PS+ medlemskapet blir med over, regner jeg med at PSN-kontoen overføres til PS4 også.

 

Før var det ikke noen pris for å slippe DRM på spillene sine. Hvorfor er det greit nå? Sony har vært utrolig smarte, det skal de, for stort sett hele internett har gått på knepet deres. For min del er det ikke så nøye ettersom jeg allerede betaler for PS Plus. Husker dog en gang at Sony uttalte at PS Plus bare ville gi bonuser, og aldri fjerne noe du allerede har tilgang til. Ser ut som de glemte det.

Vi har kanskje blitt mer kravstore, og bevisste på hva det vil innebære når selve konsollen påtvinger oss DRM. Hadde DRM vært begrenset til selve spillet kunne vi valgt det bort.

 

Og det er jo ikke et knep å lytte til kundene sine og gi dem det de ønsker mest. Det er bare god kundebehandling. At vi må oppgi noe som ikke er like viktig er en liten pris å betale.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De fjerner jo muligheten til å spille flerspiller uten PS Plus. Siden medlemskapet går på tvers av systemer, regner jeg med det gjelder både PS3 og Vita også.

 

De har de ikke sagt noe som helst om, og det ville vært helt høl i huet om de gjorde det. Så dumme er de nok ikke. Gjelder nok kun PS4.

 

Jeg mener å huske fra E3-sliden at det sto spesifikt "multiplayer on PS4".

Endret av Samaritan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og det er jo ikke et knep å lytte til kundene sine og gi dem det de ønsker mest. Det er bare god kundebehandling. At vi må oppgi noe som ikke er like viktig er en liten pris å betale.

 

De gir deg jo ingenting du ikke har. Du får det du alltid har hatt, men du må betale for flerspiller. Det er jo utelukkende en negativ ting.

Lenke til kommentar

De gir deg jo ingenting du ikke har. Du får det du alltid har hatt, men du må betale for flerspiller. Det er jo utelukkende en negativ ting.

 

Det kommer jo masse nye funksjoner, bedre hardware, bedre UI, kjappere løsninger osv.? Er jo flust av ting vi ikke har? Betalings-PSN fører jo også bare til utelukkende positive ting, det mangler vi også.

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Det kommer jo masse nye funksjoner, bedre hardware, bedre UI, kjappere løsninger osv.? Er jo flust av ting vi ikke har? Betalings-PSN fører jo også bare til utelukkende positive ting, det mangler vi også.

 

For de som ikke betaler for PSN idag er det jo ikke positivt. Når jeg sier at du ikke får noe nytt tenker jeg selvsagt på DRM-løsningen. Høres jo ut som de har revolusjonert hele industrien, men de har jo ikke gjort noen verdens ting. Synes bare det er rart å rose noen for ingenting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For de som er usikker på om trophies videreføres så kan jeg vedde trusen min på at de vil fortsatt være der i år 2050. De vil aldri, aldri fjernes eller nullstilles. Mark my word. Det er som å ta vekk barnet til en mor.

Endret av duppsko
Lenke til kommentar

Vi roser dem for at de ikke velger å samme forbrukerfiendtlige vei som Microsoft? Det fortjener mye ros.

 

Du roser dem for å ikke gjøre noe med andre ord. Det blir en PS3 med bedre grafikk og en deleknapp. For all del, jeg kommer til å kjøpe PS4, men det er jo ingenting nytt. Som sagt, det eneste de har gjort er å legge til en pris for flerspiller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Du roser dem for å ikke gjøre noe med andre ord. Det blir en PS3 med bedre grafikk og en deleknapp. For all del, jeg kommer til å kjøpe PS4, men det er jo ingenting nytt. Som sagt, det eneste de har gjort er å legge til en pris for flerspiller.

 

Du har skrevet mange innlegg her om at Sony 100% sikkert ville følge Microsoft sitt DRM-system, og når de ikke gjør det forstår det seriøst ikke hvorfor folk er glad for det?

 

Seriøst?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva synes folk om at, enn så lenge, at Playstation 4 ser ut til å koste mer enn tusen kroner mer enn Xbone? Må si jeg er veldig skuffet over hvis dette blir den faktiske prisen.

Hæ det er Ps4 som er 100 Dollar/euro billigere en Xbox one.

 

Hvor kommer folk med all denne infoen fra?

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...