Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har ennå ikke flasset noe av kontrollerne mine som er helt fra release. Lurer på om det kan være noe med at folk holder dem forskjellig, kanskje mer negler i kontakt med gummien? :hm:

 

Tror rett og slett noen av oss har fått kjipe kontrollere. Jeg mener, hvor mange måter kan man egentlig plassere tomlene over stikka? Men igjen, folk her inne greier jo å få tomlene til å kollidere ved bruk av One kontrollen, men ikke DS4 så alt er vel mulig :p Uten at jeg i hele tatt kan fatte akkurat sistnevnte haha.

Lenke til kommentar

 

Metro Redux ser ganske interessant ut. Fikk aldri somlet meg til å prøve det på PC, kanskje PS4 er stedet å prøve..?

Hvordan er spillet egentlig? Er det litt som det første STALKER-spillet? Det var kjempegøy, spilte det masse, selv til tross for at det var buggy som helvete og måtte lage ny save og starte på nytt når de patchet spillet.

Det hadde forresten vært et genialt spill å pusse opp.

 

Metro spillene er helt lineære så om då håper på et STALKERish spill tror jeg du blir skuffet. Stemningen i spillene kan nok sammelignest, men etter min mening gjør metro det mye bedre, du kan virkelig føle på den tuge og dystre stemningen, historien er interessang med en del mystikk å et par relativt gode plot twists. Så det er absolutt spill jeg vil anbefale! Hvorvidt om PS4 er stedet å prøve kommer jo litt opp til deg selv, og hvilken hardware du har i PCen, selv mener jeg jo at FPS ALLTID er best på PC, men det er jo min mening.

 

Har en i5 4690K med GTX 660Ti skjermkort, så burde kanskje gå greit på PC. Kanskje ikke optimalt i 2560x1440 oppløsning, men bare å kutte litt i det grafiske...

Hmmm, jaja, da var det bestilt. 159kr på Spaceworld på Steam. Ganske koselig pris.

Lenke til kommentar

Det har ennå ikke flasset noe av kontrollerne mine som er helt fra release. Lurer på om det kan være noe med at folk holder dem forskjellig, kanskje mer negler i kontakt med gummien? :hm:

Det er utvilsomt kontrolleren det er noe galt med i mitt tilfelle. Har brukt den samme Xbox 360-kontrolleren siden 2007, og den har helt fine stikker.

Lenke til kommentar

Oppdaget at PS4 ikke fant noe nettverk etter én maintenance fra Sony. Har nettverk på andre enheter og har ikke gjort noen endringer siden det fungerte fint før maintenance. Men etter 2-3 oppstarter av consolen så finner den plutselig nettverk.

 

Flere som har oppdaget det samme?

Lenke til kommentar

Det har ennå ikke flasset noe av kontrollerne mine som er helt fra release. Lurer på om det kan være noe med at folk holder dem forskjellig, kanskje mer negler i kontakt med gummien? :hm:

Eller fett fra chips i svette klamme hender.

Så ligger kontrolleren å godgjøre seg der, så begynner det hele.:p

Har passert over 1000 timer på den ene DS4, ikke antydning til flassing.

Lenke til kommentar

En gang i blant når jeg sette PS4 i hvilemodus går den ikke i hvilemodus, men i stedet blinker det hvite lyset i det uendelige. Viftene fortsetter å gå og det er umulig å gjøre noe som helst. Noen som har opplevd det samme?

Ja, jeg har fått det et par ganger men det skjer kun hvis jeg slår av TVen rett etter jeg har valgt standymodus på ps4en!

 

Tror det er noe hdmi "handshake" greier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...