Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fått meg PS4 i dag. Kjøpt Last of Us. Kva andre spel er verdt å ha?

 

Kommer ann på hva du liker?

 

Her er noen varierte forslag på spill jeg synes så langt er bra.

 

Metal Gear Solid

InFamous Second Son

Assasin Greed Black Flag

Final Fantasy: A Realm Reborn (Hvis du liker MMO)

Diablo III

P.T (Interaktiv Demo) - Gratis

Oddworld: New 'n' Tasty

Tomb Raider

Transistor

Watch Dogs

 

Uansett så kommer det mange bra spill utover høsten nå.

Lenke til kommentar

Fått meg PS4 i dag. Kjøpt Last of Us. Kva andre spel er verdt å ha?

 

 

MGSV:GZ, Tomb Raider definitive edition, og last ned PT under demos på PS-store. ;)

Generelt lite utvalg enda, men snart kommer GTA5 og Arkham Knight neste år.

 

Watchdogs og Thief er vel også litt kult, men ha'kke prøvd dem sjæl enda. Generelt stive priser på PS4 spill fortsatt.

Lenke til kommentar

Ser at VIta begynner å bli veldig billig. Vil gjerne ha noe å spille på når samboer okkuperer TVen til diverse. Ser at Expert har PS vita (dog nye modellen uten OLED, men tynnere) til 1490 kr. Men med 5 spill og 8gb minnekort. Ekke det ganske billig?

 

Spilla som følger med:

- Injustice: God Among Us - Ultimate Edition

- Batman: Arkham Origins Blackgate

- PlayStation Allstars: Battle Royale

- God of War: Chain of Olympus

- Killzone: Liberation

 

Kort svar; jo, det er en bra pris! 8GB minnekort kan bli litt lite i lengden - spesielt om du laster ned mye fra Store, men å ha flere minnekort å bytte på med er null problem.

 

Kjøpte sjæl Vita rett før den nye versjonen kom, og selv om spillutvalget er heeeelt latterlig, så er det en overlegent digg konsoll å spille på. MGS:HD-edition samf FFX/X-2 ser nydelig ut på den. Og bonus for å kunne laste ned PS1-classics og annet snadder fra PS-store.

Lenke til kommentar

 

Ser at VIta begynner å bli veldig billig. Vil gjerne ha noe å spille på når samboer okkuperer TVen til diverse. Ser at Expert har PS vita (dog nye modellen uten OLED, men tynnere) til 1490 kr. Men med 5 spill og 8gb minnekort. Ekke det ganske billig?

 

Spilla som følger med:

- Injustice: God Among Us - Ultimate Edition

- Batman: Arkham Origins Blackgate

- PlayStation Allstars: Battle Royale

- God of War: Chain of Olympus

- Killzone: Liberation

Kort svar; jo, det er en bra pris! 8GB minnekort kan bli litt lite i lengden - spesielt om du laster ned mye fra Store, men å ha flere minnekort å bytte på med er null problem.

 

Kjøpte sjæl Vita rett før den nye versjonen kom, og selv om spillutvalget er heeeelt latterlig, så er det en overlegent digg konsoll å spille på. MGS:HD-edition samf FFX/X-2 ser nydelig ut på den. Og bonus for å kunne laste ned PS1-classics og annet snadder fra PS-store.

 

Ja, sant. Tenkte også det var greit når jeg bor med samboer og det er krangel om hva TVen skal brukes til. Kan se for meg å spille Diablo i senga kan også være digg, har aldri fått testet det remote play greiene

Lenke til kommentar

Syns PSP Vita, som alle andre håndholdte konsoller er helt forferdelig å holde i lengre enn 20 min. Når man spiller stuekonsoll spill på noe så lite og knotete er det helt forjævlig for min del ihvertfall. Jeg mister følelsen i ett par fingrer altså, og det er bare for vondt og irriterende til at jeg finner gleden i spill på disse små.

 

Spillte igjennom Killzone og det ble noen timer Rayman, samt jeg prøvde også noen timer med Uncharted, men det spillet var pur sugen lut altså. Konsollen solgte jeg tidligere i sommer da den fortjener mer bruk enn om den hadde blitt liggende hos meg.

 

Kjøp noe slikt plastikkgrep man fester konsollen i om du planlegger å spiller mere komplekse spill ihvertfall.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Da var PS4 i huset! Må si jeg ble overasket hvor dyre PS4 spill koster i butikk kontra nettet, som Killzone, Infamous og The Last Of Us. De tre spilla kosta 600,- ! Tlou er jo veldig nytt, men på nettsiden (elkjøp) så koster det 375,-

Kjøpte da heldigvis kun PS4'en fra elkjøp og satsa på at det var billigere på ps store og generelt nettbutikker.

Har nå fått skaffet meg TLOU på ps store og er klar til jeg kommer hjem fra jobb :) kjøpt også Rayman Legends og en ekstra dualshock 4 kontroller på cdon.

Lurer litt på om det er noen andre spill som dere kan anbefale? Liker generelt alt av spill sjangere, men er da mettet fra FPS sjangeren. Noen nettsider dere kan anbefale å bestille PS4 spill fra også? :)

 

Nå er det hælja, så da blir det full gaming med den nye konsollen i huset :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...