Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og hva når dem vil ta ned Visa så millioner vil bli tapt? Eller infrastrukturen på et sykehus? En flyplass,strøm nettet eller en reaktor en plass i verden.

DDoS er jo forholdsvis simpelt men kan gjøre voldsomt skade. Og hva når disse personene lærer seg å hacke?

 

Slik jeg ser det så er angrep på digital infrastruktur et angrep på samfunnet og burde angripes hardt. Når det nå også er blitt gjort en bombe trussel fra samme gruppe så må hanskene av mener jeg.

 

EDIT: Gruppen støtter også terror gruppen IS...

 

 

Fikk ikke med meg at bombetrusselen var reell.. Var ikke det bare noe tullprat på twitterkontoen demmes?

Samme med IS støtten. Dette er bare noen script kids som tror dem er kul.

 

 

Ungdom kan finne på mye tull, og tenker ikke over konsekvensene. De trenger ikke å få hele livet ødelagt av slike "relativt harmløse" ting. Men det er nå bare min mening. Skal ikke sitte her og forsvare disse pøblene heller.

Lenke til kommentar

Nå har venstre stikka på ps4 kontrolleren begynt å ta kvelden. Den registrerer ikke når jeg tar den til høgre. Merka det når jeg spiller diablo 3 på menyen er det nesten umulig å velge off-hand og R1 skills. :nei:

 

L1 har tatt kvelden til meg, og på den andre så knirker det en del når jeg bruker L knappene. Så bare venter på at den også får feil. Det kjipe er at det koster så jævlig mye for de. 699 for en kontroller.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...