Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

 

posta det samme viss du blar opp litt :tease: hehe gjør ikke noe for min del :)

 

 

Her er litt til nyheter om Bloodborne:

 

http://www.gamespot.com/articles/ps4-exclusive-bloodborne-features-health-regenerat/1100-6421712/

 

Bare 7mnd igjen :cry: lenge å vente på ett slikt spill, men bra det kommer ett lass med spill fremover de neste 6-7 mnd

 

 

Får satse på Lords of the Fallen i mellomtiden. Ser lovende ut det jeg har sett av gameplay. Kommer i oktober.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et lite spørsmål, er det mange her inne som skal spille diablo 3 ultimate edition? Og i så fall, begynner dere fra scratch eller importerer dere en karakter.

 

Klarer ikke å bestemme meg om jeg skal gi deg en sjanse igjen. Spilte mye før, men det var på PC og det var før de fiksa mye greier.

 

Dog er det litt kjipt å starte på level 1 hvis alle her inne skal importere ps3 karakterer etc. Hadde vært gøy å kjørt et 4 mann team her inne fra diskusjon på release :) Hvis noen er keen på det

jeg kommer til å impotere(bare for å beholde mine eksisterende caracters og ikke miste allt av gull/gems/crafting items), men kommer til å starte fra bunn av siden jeg vil se hvor mye nytt som er i spillet i forhold til ps3 utgaven og i tilegg vil jeg prøve den nye caracteren i reaper of souls....

Så count me in :) tror jeg allerede har deg på vennelista på ps4

 

 

Får satse på Lords of the Fallen i mellomtiden. Ser lovende ut det jeg har sett av gameplay. Kommer i oktober.

 

Hadde helt gått i glemmeboka det spillet, gleder meg :) Er og enig i att spillet ser lovende ut, så satser på å få noen timer utav Lords of the fallen

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Et lite spørsmål, er det mange her inne som skal spille diablo 3 ultimate edition? Og i så fall, begynner dere fra scratch eller importerer dere en karakter.

 

Klarer ikke å bestemme meg om jeg skal gi deg en sjanse igjen. Spilte mye før, men det var på PC og det var før de fiksa mye greier.

 

Dog er det litt kjipt å starte på level 1 hvis alle her inne skal importere ps3 karakterer etc. Hadde vært gøy å kjørt et 4 mann team her inne fra diskusjon på release :) Hvis noen er keen på det

 

Jeg skal spille det. Bestilte det igår faktisk...håper Gamezone får sendt det ut i morgen....

 

Jeg har bare spilt det på PC og spillet ble ekstremt mye bedre etter Blizzard ordnet opp og slapp ut flere patcher med innhold. Jeg har med vilje ikke spilt tilleggpakka da jeg ville spille på konsoll. Får så fort senebetennelse av musa. En kontroller er litt snillere sånn sett for armen min...

 

Har lest noen tidlige reviews og det får bra på konsoll. Jeg blir å lage en Crusader siden den er helt ny for meg. Så det er bare å skrike så joiner jeg deg i slakte festen :p

Lenke til kommentar

 

Et lite spørsmål, er det mange her inne som skal spille diablo 3 ultimate edition? Og i så fall, begynner dere fra scratch eller importerer dere en karakter.

 

Klarer ikke å bestemme meg om jeg skal gi deg en sjanse igjen. Spilte mye før, men det var på PC og det var før de fiksa mye greier.

 

Dog er det litt kjipt å starte på level 1 hvis alle her inne skal importere ps3 karakterer etc. Hadde vært gøy å kjørt et 4 mann team her inne fra diskusjon på release :) Hvis noen er keen på det

jeg kommer til å impotere(bare for å beholde mine eksisterende caracters og ikke miste allt av gull/gems/crafting items), men kommer til å starte fra bunn av siden jeg vil se hvor mye nytt som er i spillet i forhold til ps3 utgaven og i tilegg vil jeg prøve den nye caracteren i reaper of souls....

Så count me in :) tror jeg allerede har deg på vennelista på ps4

Cool. Da er vi 3 (med LarZen under her) tror jeg har deg på vennelista ja, heter forøvrig henrikhoe på psn

 

Gleder meg nå :D

Tror jeg blir å kjøre barb selv, dunno, spitle dh/wizard på pc.

Forresten. Ser ut som de har boostet xp gains når du levler. Så at du blir level 50+ bare å være gjøre ferdig campaign.

Lenke til kommentar

 

 

Et lite spørsmål, er det mange her inne som skal spille diablo 3 ultimate edition? Og i så fall, begynner dere fra scratch eller importerer dere en karakter.

 

Klarer ikke å bestemme meg om jeg skal gi deg en sjanse igjen. Spilte mye før, men det var på PC og det var før de fiksa mye greier.

 

Dog er det litt kjipt å starte på level 1 hvis alle her inne skal importere ps3 karakterer etc. Hadde vært gøy å kjørt et 4 mann team her inne fra diskusjon på release :) Hvis noen er keen på det

jeg kommer til å impotere(bare for å beholde mine eksisterende caracters og ikke miste allt av gull/gems/crafting items), men kommer til å starte fra bunn av siden jeg vil se hvor mye nytt som er i spillet i forhold til ps3 utgaven og i tilegg vil jeg prøve den nye caracteren i reaper of souls....

Så count me in :) tror jeg allerede har deg på vennelista på ps4

Cool. Da er vi 3 (med LarZen under her) tror jeg har deg på vennelista ja, heter forøvrig henrikhoe på psn

 

Gleder meg nå :D

Tror jeg blir å kjøre barb selv, dunno, spitle dh/wizard på pc.

Forresten. Ser ut som de har boostet xp gains når du levler. Så at du blir level 50+ bare å være gjøre ferdig campaign.

 

viss du lager/har en blizzard konto så er det bare og linke psn kontoen så får man signet ring of the blizzards i en ingame epost på ps4 som hjelper med xp boost og har sjangs for å fryse fiendene...

 

Q. Are there any rewards for linking my PlayStation Network and/or Xbox Live account with my Battle.net account?

 

Yes! Players who link their Sony Entertainment Network and/or Xbox Live accounts with their Battle.net account will receive an exclusive reward, the Signet Ring of the Blizzard.

 

The Signet Ring of the Blizzard is a level 11 Legendary ring that will provide your characters with a nice damage bonus as well as a chance to freeze enemies on hit. Thanks to the guaranteed “Level Reduced by 10” affix, the ring can be worn immediately by new heroes.

 

This item will be delivered to all new characters via in-game mail upon creation. (Note: You must have an Internet connection to claim the Signet Ring of the Blizzard.)

 

dette kan gjøres her:

https://eu.battle.net/account/console/links/landing.html?thirdParty=PSN

Lenke til kommentar

Kult! Takk for den. Linka meg opp nå.

 

Lurer på hvor begrensninger ligger i å importere karakterer du har fra PC utgaven. Hadde vært et flott alternativ, men det er vel en grunn til at det ikke er med.

 

Forresten, leste på eurogamer for noen dager siden at PS4 ugaven var plaget av frame rate drops etc. Heldigvis var bare det en bug, så nå blir det smoooth 60fps :D

 


UPDATE 14/8/14 6:28pm: Yesterday, Blizzard contacted Eurogamer to say that the dual frame-rate issue we uncovered in Diablo 3 was a bug it was looking into patching as soon as possible, and offered to talk us through it one-on-one at Gamescom. Thomas Morgan met up with production director John Hight in Cologne earlier today for a quick chat.

"First off, I want to thank you for going through it, digging through it. As it turns out we do have an interesting bug in the game," Hight explains. "Essentially what's going on is we're updating at 60 frames per second, except on the consoles it's 59.94. Effectively it's like a round-off here - we're updating 59 frames on the first second, and 61 frames on the next [meaning] we're literally double-writing a frame."

So it appears as though elements of the renderer operate at a pure 60fps, while the HDMI standard actually incorporates the legacy NTSC drop-frame standard, running at 59.94fps. The discrepancy is apparent on both versions, but according to Hight differences in the way they handle the rendering account for the more pronounced hit to PS4 performance.

"After we we read your article we went back through, looked at the code, and determined that we made mistake on, essentially, updates. So we're now at full 60 frames. We're now posting an update that will go up before the day one patch, and will be part of the day one patch," Hight continues.

"As soon as we saw your article I sent it over to our core engineering lead, and I'm saying 'hey what's this this about?' Those guys are awesome - they jumped right on it, looked through the code, and were like 'I'll be darned we actually have a problem here with the way we're updating'... So our goal is to have that out day one, so on the 19th. We actually put the Sony [PS4 patch] into format today, and Sony's going to give us a pretty quick turnaround on it. I don't think we're going to have a problem getting it day one."

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-diablo-3-performance-analysis

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Forslag til hva jeg kan spille nå? Har spilt:

 

Watch Dogs

Tomb Raider

Infamous

Abe

COD

Rayman

The last of us

MGS

 

Har ingenting i mot indie-spill (har kikket litt på transistor), men da bør det være relativt gode spill og ikke supernintendo pikselerte platform remakes.

 

Mulig wolfeinstein the new order er et godt alternativ? :)

Lenke til kommentar

Forslag til hva jeg kan spille nå? Har spilt:

 

Watch Dogs

Tomb Raider

Infamous

Abe

COD

Rayman

The last of us

MGS

 

Har ingenting i mot indie-spill (har kikket litt på transistor), men da bør det være relativt gode spill og ikke supernintendo pikselerte platform remakes.

 

Mulig wolfeinstein the new order er et godt alternativ? :)

Transistor på indie siden og anbefaler deg Infamous First Light DLC som kommer om snaue 2 uker. Skal du ha spill nå soon, kjøp Wolfenstein. Det var virkelig en opptur :)

Lenke til kommentar

 

New Silent Hill So Scary You'll Sh*t Your Pants, Kojima Says.

 

You'll want to have an extra pair of pants at the ready to play upcoming horror game from Hideo Kojima and Guillermo del Toro.

 

http://www.gamespot.com/articles/new-silent-hill-so-scary-youll-sh-t-your-pants-koj/1100-6421718/

posta det samme viss du blar opp litt :tease: hehe gjør ikke noe for min del :)

 

Her er litt til nyheter om Bloodborne:

 

http://www.gamespot.com/articles/ps4-exclusive-bloodborne-features-health-regenerat/1100-6421712/

 

Bare 7mnd igjen :cry: lenge å vente på ett slikt spill, men bra det kommer ett lass med spill fremover de neste 6-7 mnd

 

 

Drista meg til å prøve P.T demoen igår og ble helt svett av spille det. Skvatt noe jævlig flere ganger, så både gruer og gleder meg til spillet kommer ut :-)

Lenke til kommentar

P.T. demoen var jo ufyselig. Hadde besøk av en dame og hun satt uti gangen og nektet å komme inn og se på. Så jeg satt no der og skrek helt alene :hm:

 

EDIT: Og hun klarte å få mareritt av det såkalte "kyllingmonsteret" jeg prøvde å beskrive som lå i vasken på toalettet :D

Endret av duppsko
  • Liker 2
Lenke til kommentar

P.T. demoen var jo ufyselig. Hadde besøk av en dame og hun satt uti gangen og nektet å komme inn og se på. Så jeg satt no der og skrek helt alene :hm:

 

EDIT: Og hun klarte å få mareritt av det såkalte "kyllingmonsteret" jeg prøvde å beskrive som lå i vasken på toalettet :D

:rofl:

 

Edit:

Her er en ps4 Diablo 3 live stream:

http://www.twitch.tv/terminatorfb1907

 

Virker dog litt noobish/forsiktig han som spiller, og forstår lite av det han sier tror det er fransk :hmm:

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Aldri spilt Diablo, men er det bare å tusle rundt på kirkegårder og skyte 3 millioner piler på alt som rører seg?

Var jo gørr kjedelig å se på...

 

Basically :p Blir litt som et mini world of warcraft. Du har en karakter som du går opp i nivå med og så samler du utstyr slik at du blir bedre og bedre.

Lenke til kommentar

Aldri spilt Diablo, men er det bare å tusle rundt på kirkegårder og skyte 3 millioner piler på alt som rører seg?

Var jo gørr kjedelig å se på...

 

Beats me.

 

Slike spill er helt meningsløse for min del. På samme måte som WoW etc. Er i grunn glad jeg aldri ble bitt av den basillen sånn sett. Akkurat som evig grinding og det å samle opp absolutt alt mulig faens dritt i spill og slikt. Helt meningsløst tjall.

 

Men altså nå skal folk få lov å like akkurat hva de vil, og kjøpe spillene deretter :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...