Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

 

Aldri spilt Diablo, men er det bare å tusle rundt på kirkegårder og skyte 3 millioner piler på alt som rører seg?

Var jo gørr kjedelig å se på...

 

Beats me.

 

Slike spill er helt meningsløse for min del. På samme måte som WoW etc. Er i grunn glad jeg aldri ble bitt av den basillen sånn sett. Akkurat som evig grinding og det å samle opp absolutt alt mulig faens dritt i spill og slikt. Helt meningsløst tjall.

 

Men altså nå skal folk få lov å like akkurat hva de vil, og kjøpe spillene deretter :)

 

hadde alle likt samme spilla hadde spillutvalget blitt kjedelig, så 100% enig i att alle har rett til å like hva de vil :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vurdert Diablo 3 et par ganger, men aldri helt falt for det. Elsker rollespill, men usikker på om det vil passe min smak. Kanskje jeg tester dersom det blir billig eller noe sånt. :)

 

Drømmefall blir timed exclusive på PS4.

https://twitter.com/RedThreadGames/status/500025039388172288

Det var vel helt forventet for alle. Bør uansett spilles på PC synes jeg da, men er kult at det kommer til konsoller også. Lurer på om vi som kickstartet spillet får det gratis til PS4 også. :p

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Har vurdert Diablo 3 et par ganger, men aldri helt falt for det. Elsker rollespill, men usikker på om det vil passe min smak. Kanskje jeg tester dersom det blir billig eller noe sånt. :)

Er du ute etter en bra historie så er ikke akkuratt D3 noe å tenke på siden historien er ganske tamm, men bryr du deg ikke så mye om dette og liker å spille med andre og spille for bedre loot så er D3 ett kjempe spill, blir veldig kjedelig i lengda viss man bare spiller alene, men med noen venner enten lokal coop eller via online så er spillet helt konge, du kan spille enten 4 player lokalt eller online evt kombinere begge....

Lenke til kommentar

Har vurdert Diablo 3 et par ganger, men aldri helt falt for det. Elsker rollespill, men usikker på om det vil passe min smak. Kanskje jeg tester dersom det blir billig eller noe sånt. :)

 

Drømmefall blir timed exclusive på PS4.

https://twitter.com/RedThreadGames/status/500025039388172288

Det var vel helt forventet for alle. Bør uansett spilles på PC synes jeg da, men er kult at det kommer til konsoller også. Lurer på om vi som kickstartet spillet får det gratis til PS4 også. :p

 

Tror ikke det. Sony/MS tar ikke hensyn til de som har betalt til Kickstarter.

Lenke til kommentar

 

 

Tror ikke det. Sony/MS tar ikke hensyn til de som har betalt til Kickstarter.

 

 

Men spillutvikleren kan (og bør?) gjøre det, og ordne nøkler til backerne.

 

 

For PC/Mac/Linux ja. De kan ikke overstyre Sony/MS sine regler for slikt. De skal selvfølgelig ha sitt.

Lenke til kommentar

 

For PC/Mac/Linux ja. De kan ikke overstyre Sony/MS sine regler for slikt. De skal selvfølgelig ha sitt.

 

 

De kan vel overstyre det på samme måte som andre utviklere har gjort før, nemlig ved å betale for nøklene. Er ganske vanlig å dele ut sånt på Kickstarter, både når det gjelder Steam og konsoller.

Lenke til kommentar

Syntes også dragon age ser ufattelig bra ut, så en 30min livestream av det fra gamescom, og syntes det ser veldig veldig bra ut, er også greit å ha til the witcher 3 kommer.

 

Forøvirg så skal spillet være massivt også

 

 

http://www.ign.com/articles/2014/08/15/dragon-age-inquisition-is-over-200-hours-long

 

"A completist playthrough takes more than 200 hours," producer Cameron Lee told IGN. Players taking the critical path -- focusing solely on story missions and getting through Inquisition as quickly as possible -- will need 20-30 hours, Lee estimated.
Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Syntes også dragon age ser ufattelig bra ut, så en 30min livestream av det fra gamescom, og syntes det ser veldig veldig bra ut, er også greit å ha til the witcher 3 kommer.

 

Forøvirg så skal spillet være massivt også

 

 

http://www.ign.com/articles/2014/08/15/dragon-age-inquisition-is-over-200-hours-long

 

"A completist playthrough takes more than 200 hours," producer Cameron Lee told IGN. Players taking the critical path -- focusing solely on story missions and getting through Inquisition as quickly as possible -- will need 20-30 hours, Lee estimated.

Vet ikke hva det er men Dragon Age har ikke fått meg på kroken, slet med å like de forrige spillene. Kan hende jeg ga det for lite tid, skulle så gjerne likt det, ser jo fantastisk ut.

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

 

Syntes også dragon age ser ufattelig bra ut, så en 30min livestream av det fra gamescom, og syntes det ser veldig veldig bra ut, er også greit å ha til the witcher 3 kommer.

 

Forøvirg så skal spillet være massivt også

 

 

http://www.ign.com/articles/2014/08/15/dragon-age-inquisition-is-over-200-hours-long

 

"A completist playthrough takes more than 200 hours," producer Cameron Lee told IGN. Players taking the critical path -- focusing solely on story missions and getting through Inquisition as quickly as possible -- will need 20-30 hours, Lee estimated.

Vet ikke hva det er men Dragon Age har ikke fått meg på kroken, slet med å like de forrige spillene. Kan hende jeg ga det for lite tid, skulle så gjerne likt det, ser jo fantastisk ut.

 

Samme for meg egentlig. Spilte det første en del, 2'ern spilte jeg nesten ikke. Håper derfor at dette vil bli bra, men er litt redd for at det blir kjedelig/ikke klarer å holde meg interessert

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...