Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo, det går fint.
Regner med han tenker på at batteriet er av dobbel kapasitet, og om PS4 lader opp alle 2000mAh, eller om han må lade batteriet med en pc eller adapter.

 

Ja, PS4 lader opp hele batterikapasiteten selv om du setter i større batteri.
PS4 skjønner når antall volt er oppnådd i batteriet. Og det er samme mengde volt enten du har originalt 800mAh batteri, eller det store 2000mAh batteriet.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri hørt om dobbel ladning. :)

Har du ikke?

Tatt fra nettsiden til Tesla Motors Norge når du bestiller ny Tesla S.

Finnes under ekstrautstyr:

 

 

Dobbeltlader

Utstyr Model S med en ekstra lader for opptil dobbelt så rask ladetid og dra nytte av opptil 110km rekkevidde per time lading. Bruk sammen med High Power Wall Connector eller type 2 offentlig ladestasjoner for best resultat.

kr. 9.700

 

:)

Lenke til kommentar

Jo, det går fint.

Regner med han tenker på at batteriet er av dobbel kapasitet, og om PS4 lader opp alle 2000mAh, eller om han må lade batteriet med en pc eller adapter.

 

Ja, PS4 lader opp hele batterikapasiteten selv om du setter i større batteri.

PS4 skjønner når antall volt er oppnådd i batteriet. Og det er samme mengde volt enten du har originalt 800mAh batteri, eller det store 2000mAh batteriet.

Jeg må lade det nye batteriet med en veggadapter for å få bra effekt. Når jeg ladet den direkte i PS4 var batterilevetiden vesentlig dårligere. :)

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Jeg har byttet ut batteriet med et på 2000mAh (i motsetning til det originale på 800mAh), og har ca 12 timer batteri når jeg har hodetelefoner tilkoblet. :)

hadde du link?

Ja.
Takker så mye:-)

Men takler denne dobbel lading til sony, der lade pluggen er under?

 

Hva mener du? :p

 

 

 

Dobbel lading?

 

 

Jeg har aldri hørt om dobbel ladning. :)

 

 

Jo, det går fint.

Regner med han tenker på at batteriet er av dobbel kapasitet, og om PS4 lader opp alle 2000mAh, eller om han må lade batteriet med en pc eller adapter.

 

Ja, PS4 lader opp hele batterikapasiteten selv om du setter i større batteri.

PS4 skjønner når antall volt er oppnådd i batteriet. Og det er samme mengde volt enten du har originalt 800mAh batteri, eller det store 2000mAh batteriet.

 

 

 

Jo, det går fint.

Regner med han tenker på at batteriet er av dobbel kapasitet, og om PS4 lader opp alle 2000mAh, eller om han må lade batteriet med en pc eller adapter.

 

Ja, PS4 lader opp hele batterikapasiteten selv om du setter i større batteri.

PS4 skjønner når antall volt er oppnådd i batteriet. Og det er samme mengde volt enten du har originalt 800mAh batteri, eller det store 2000mAh batteriet.

Jeg må lade det nye batteriet med en veggadapter for å få bra effekt. Når jeg ladet den direkte i PS4 var batterilevetiden vesentlig dårligere. :)

 

Upsi, litt feil formulert ja :blush:

Tenkte på denne

http://www.netonnet.no/art/data/gaming-og-spill/joystick/Sony-PS4DualShochCharger/200572.5658/

20140417_145406_zps2ef24f60.jpg

 

Ifølge Sony skal denne lade mer og bedre, men den bruker kontakten under kontrollen(se bilde).

 

Og med det batteriet ifra Ebay(som jeg kjøpte), vil jeg kunne bruke denne lade stasjonen?

Den er genial :-)

Endret av ray001
Lenke til kommentar

Er vel bare å prøve. Men husk at billigbatteriene er veldig gode i starten, men taper seg fort. Hadde samme på DS3 og de tapte seg fort med en del ladesykluser. Derfor ville jeg lagt litt penger i nytt batteri som er testet slik at man vet det tåler mange sykluser. (evt. Bare ta vare på orginalbatteriet når kinavaren varer 5 minutter :-p)

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Og jeg som er henrikhoe:p

Er jeg klar over, har hatt en konvelutt eller to oppe i venstre hjørnet med ørten beskjeder om at du har tatt tiden min :p

 

Men det er jo nå det er moro å ha mange venner på psn, blir litt mer liv på leaderboards :)

Kem e du?

 

Og ja syntes det er kjempe morro. Kjørte gjennom hele event 1 nå og satt noen nye tider.

 

Nå er det natta. Håper på mer vil fightning i morra :)

Manx-Tequila.

 

Har gjort ferdig det første settet med hard og da spratt antall ganger jeg måtte trykke på O rimelig fort oppover :)

Samme her. Begynte på expert nå. 60 faults. Lol. Fortsatt folk her inne som klaree det med 2 faults osv. Helt vilt

Trials var morsomt. Har satt som mål å slå henriox på hver bane :p

Haha

 

Jeg har fortsatt de beste tidene på event 1. Menne derettee går det bare en vei

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Og jeg som er henrikhoe:p

Er jeg klar over, har hatt en konvelutt eller to oppe i venstre hjørnet med ørten beskjeder om at du har tatt tiden min :p

 

Men det er jo nå det er moro å ha mange venner på psn, blir litt mer liv på leaderboards :)

Kem e du?

Og ja syntes det er kjempe morro. Kjørte gjennom hele event 1 nå og satt noen nye tider.

Nå er det natta. Håper på mer vil fightning i morra :)

Manx-Tequila.

 

 

Har gjort ferdig det første settet med hard og da spratt antall ganger jeg måtte trykke på O rimelig fort oppover :)

Samme her. Begynte på expert nå. 60 faults. Lol. Fortsatt folk her inne som klaree det med 2 faults osv. Helt vilt

Trials var morsomt. Har satt som mål å slå henriox på hver bane :p

Haha

Jeg har fortsatt de beste tidene på event 1. Menne derettee går det bare en vei

Skikkelig stolt når jeg kom igjennom en bane med bare 12 feil...

 

Andre som sliter med at leaderbords og lagring går veldig tregt akkurat nå?

 

Beklager alle qoutingen, tungvint å fjerne på nettbrettet :)

 

Edit: Helvetes auto korrektur...

Endret av Chance Boudreaux
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...