Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe jeg fant veldig irriterende er at du ikke kan se hvilken bruker du er pø så lett. Kan sikkert endre i innstillinger og gjøre bakrunden rød eller noe, men fant ut i dag at noen logge inn på guest og spilte ac4, så skulle fortsette, men filen var lagret på guest og ikke min bruker. Måtte starte på nytt. Kan kanskje bli litt irriterende. På ps3 logget man jo inn på en bruker mer tydelig. Men selvfølgelig. Mer positiv til at man kan lettere logge seg inn på sin egen bruker

Lenke til kommentar

Hvem spill er det her til ps4, ?? jeg har aldri spillet denne type spill før noen gang. Jeg lurer på å pre ordre det :green:

http://www.ustream.tv/channel/gamefreakmdp18-s-ps4-live-show

Virker ikke som om du er særlig nært 18 år, når du ikke ser hvilket spill det der er.

Selv syntes jeg det er utrolig tåpelig med voldelige spill, slik som CoD. Greit nok, folk skal leke seg - men det er faktisk ikke nødvendig å drepe noe/noen for å leke seg. "Det er bare et spill" er ikke et bra argument - nå til dags er spill så realistiske at det medvirker til vold i virkeligheten. Jeg er enig i at det kan være morsomt for en 20-30 åring (selv er jeg 18 i desember og syntes ikke slike spill er noe stas) og paffe ned noen når man har hatt en tøff dag på jobb, når man vet at den personen ikke tar skade av det. En annen sak er det når små unger nede i 10 årsalderen skryter på skolen sin om at han/hun faktisk får lov å spille CoD eller GTA. Ja, dessverre vet de fleste 10 åringer nå til dags tydeligvis om disse seriene. Hvorfor vet jeg slik? Har kort fortalt flere søskenbarn i den alderen..

Poenget mitt er at: Hvorfor syntes alle at det er så kult å drepe noen folk? "Det er bare leke slåssing" eller "det er bare et spill" er så og si ikke verdige argumenter lengre, fordi spill begynner å bli så hyper realististiske. Du leker med ordentlige våpen med intenst blod og vold.

 

Sikkert ingen som er enige med meg, men det får være en annen sak. Følte for å dele dette, så ja. Da får dere ha en fin dag/natt, og så skal jeg ikke gå mer off-topic.

 

Kilde:Meg selv

Edit: Skrevet på mobil, så kan forekomme grammatiske feil/skrive feil.

Endret av H4rd
Lenke til kommentar

Virker ikke som om du er særlig nært 18 år, når du ikke ser hvilket spill det der er.

Selv syntes jeg det er utrolig tåpelig med voldelige spill, slik som CoD. Greit nok, folk skal leke seg - men det er faktisk ikke nødvendig å drepe noe/noen for å leke seg. "Det er bare et spill" er ikke et bra argument - nå til dags er spill så realistiske at det medvirker til vold i virkeligheten. Jeg er enig i at det kan være morsomt for en 20-30 åring (selv er jeg 18 i desember og syntes ikke slike spill er noe stas) og paffe ned noen når man har hatt en tøff dag på jobb, når man vet at den personen ikke tar skade av det. En annen sak er det når små unger nede i 10 årsalderen skryter på skolen sin om at han/hun faktisk får lov å spille CoD eller GTA. Ja, dessverre vet de fleste 10 åringer nå til dags tydeligvis om disse seriene. Hvorfor vet jeg slik? Har kort fortalt flere søskenbarn i den alderen..

Poenget mitt er at: Hvorfor syntes alle at det er så kult å drepe noen folk? "Det er bare leke slåssing" eller "det er bare et spill" er så og si ikke verdige argumenter lengre, fordi spill begynner å bli så hyper realististiske. Du leker med ordentlige våpen med intenst blod og vold.

 

Sikkert ingen som er enige med meg, men det får være en annen sak. Følte for å dele dette, så ja. Da får dere ha en fin dag/natt, og så skal jeg ikke gå mer off-topic.

 

Edit: Skrevet på mobil, så kan forekomme grammatiske feil/skrive feil.

Grunnen er jeg har epilepsi kan ikke spille så mye som andre spillere da, ble bare usikker på det spillet så etter navnet men så ikke det over spilllet da, er ikke 18 år men 43 år. :) Grunnen jeg har aldri likt den type spill før da mer bioshock spillene og resident vil serien og diverse spill som doom quake duke nukem

Endret av Fleischmann
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...