Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Nei, det vil det ikke. Ca én time på min linje.

 

Færreste som har deres kvalitet på linja da. Ville gjerne hatt det da :p

 

Ser flotte ut de bildene/gif fra shadowfall. Hadde ikke tenkt å skaffe det, men siden watchdog blir forsinket så er det ikke umulig. Det eller BF4, what to do?!

Er ingen tvil om at det ser fantastisk ut ihvertfall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mmm, en drøy måned til julaften.

 

Regner med du mener at 29.nov blir julaften for mange? Det blir den ihvertfall for meg! Tenker å ta fri fra jobben denne dagen og møte opp ved åpningstiden og hente min forhåndsbestilte PS4. At jeg spiller resten av dagen/kvelden sammen med litt snacks og alkohol er absolutt en stor fare for skjer :-p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spesielt at så mange funksjoner ikke er klart idet du slår på din PS4.. Men en 300mb patch burde nok går greit for dem aller fleste å få ned.

 

Men synd dem ikke har klart å få suspend/resume funksjonen til å fungere optimalt før konsollen lanseres. Ikke noe krise men en funksjon som er jo en del av hvordan både PS4 og XBO vil være er ikke på plass...spørs om XBO har det på dag 1 eller om det blir patchet inn senere også da.

 

http://blog.eu.playstation.com/2013/10/25/ps4-system-software-update-1-50-detailed/

Lenke til kommentar

Hvordan blir med voice chat på ps4 da? Har virkelig savnet sånn partychat lignende som xbox har.. Spill generelt på ps3 har ufattelig dårlig voicecom hvertfall..

 

PS4 får støtte for opp at opp til 8 personer kan chatte sammens uavhengig av spill. Men hvordan kvaliteten på det blir er uvist enda.

 

EDIT: En må bare laste ned en 300mb patch når en får PS4 maskinen først.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

 

Regner med du mener at 29.nov blir julaften for mange? Det blir den ihvertfall for meg! Tenker å ta fri fra jobben denne dagen og møte opp ved åpningstiden og hente min forhåndsbestilte PS4. At jeg spiller resten av dagen/kvelden sammen med litt snacks og alkohol er absolutt en stor fare for skjer :-p

Jepp. Jeg tror vi er fler med den intensjonen :)

Lenke til kommentar

 

PS4 får støtte for opp at opp til 8 personer kan chatte sammens uavhengig av spill. Men hvordan kvaliteten på det blir er uvist enda.

 

EDIT: En må bare laste ned en 300mb patch når en får PS4 maskinen først.

 

8 stk? Det var virkelig skuffende lavt tall. Vet det er det samme på Xbox også, men burde ikke man kunne være 20?

Lenke til kommentar

Skype blir nok ikke en del av PS4 siden det er Microsoft som eier Skype. At det kommer som en app en kan starte opp utenom spill er nok ikke umulig etterhvert.

 

Men ulikt XBO så får ikke PS4 Skype som integrert som sitt kommunikasjons system. Og 8stk er ikke så dårlig egentlig. En kan være maks 10stk tror jeg på PC via Skype fks.

Lenke til kommentar

The video was captured direct from #PS4, showing a cool #PS4SHARE moment from a race up on a 7,703 ft tall mountain in Norway.

The sun, the clouds and the ambient lighting inside the car will all look better soon, because we're about to upgrade the lighting and atmospheric optics. When we do, we will share a full race with you. You won't have to wait much longer.

 

http://youtu.be/OnPyHfCYWwQ

Lenke til kommentar

The video was captured direct from #PS4, showing a cool #PS4SHARE moment from a race up on a 7,703 ft tall mountain in Norway.

 

The sun, the clouds and the ambient lighting inside the car will all look better soon, because we're about to upgrade the lighting and atmospheric optics. When we do, we will share a full race with you. You won't have to wait much longer.

 

http://youtu.be/OnPyHfCYWwQ

Har vært på det fjellet. :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...