Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Woohoo. Jeg er sikret ps4 fra gamestop! Han sa at alle som bestilte etter 14 august måtte vente(iallefall i den butikken). Pluss at ps4 koster 100 kr mindre enn konkurrenter i samme kjøpesenter OG at jeg får bf4 for 99 kr!

 

Damn. Ble så glad at jeg nesten gleder meg til jobb!

 

Tror du den prisen gjelder alle GameStop butikker for BF4 når man har forhåndbestiller en PS4?

Jeg skal ihvertfall ta kontakt med min lokale GameStop å høre om dette gjelder der også :)

 

Ser ut som jeg må bestille også en ekstra DS4 kontroller, pga blir mye spilling dem første ukene samt jeg slipper å spille med laderen inne hele tiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Tror du den prisen gjelder alle GameStop butikker for BF4 når man har forhåndbestiller en PS4?

 

 

Jeg skal ihvertfall ta kontakt med min lokale GameStop å høre om dette gjelder der også :)

 

Ser ut som jeg må bestille også en ekstra DS4 kontroller, pga blir mye spilling dem første ukene samt jeg slipper å spille med laderen inne hele tiden.

Det er jeg ikke sikker på, men vil da tru det? Jeg har forhåndsbestilt på storbyen i sarpsborg iallefall!

Lenke til kommentar

Killzone 2 og 3 på PS3 var vel noe av det peneste en så innen fps sjangeren til konsoll denne generasjonen. Men det ble aldri spesielt populært..... Selv synes jeg dem var bra, men ikke noe å hoppe i taket over kanskje.

 

Håpe dem har gjort nok forandringer denne omgangen til at det vil appellere til flere da.

Lenke til kommentar

Sukk, synes DLC (slik det er i dag, altså småtteri som burde vært en del av spillet, og ikke skikkelige utvidelser som det vi hadde før) er slitsomt tullball. Og tidseksklusive DLC er enda mer tullball. Bruke massevis av penger på å sikre at brukere på din konsoll skal få betale ekstra for noe som burde vært en del av spillet før brukerene på den andre konsollen. Hatet når Xbox gjorde det (Skyrim) og hater det når Sony gjør det nå, men når pengesekkene i bransjen først har fått det inn i hodet at de kan tjene mer på noe, da gir de seg ikke. Desverre! :(

 

Mer positivt er det jo at Killzone: SF ser griselekkert ut. Håper bare det klarer å holde meg interessert hele veien. Glemte av Killzone 3 etter en stund, så har aldri fått fullføre det. :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...