Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

BXXVX-AIcAAlQAP.jpg

 

49GB install! Ler av de som mente at 500GB er såååå mye og vil vare sååååå lenge.

 

Haha fø faen! Ja nei, blir flott at man IKKE kan bytte HDD på One da...

 

EDIT: Ø, hvor står det 49GB? Er jeg blind?

 

EDIT: Fant denne artikkkelen som bildet stammer fra ja..

 

http://www.thesixthaxis.com/2013/10/24/call-of-duty-ghosts-has-a-50gb-install-on-ps4/

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Viser ganske så klart at industrien ikke kan gå hel digitalt på mange år. Tilogmed jeg med fiber vil bruke endel timer på å laste ned 50gb. Og så skal en jo ikke se bort ifra at størrelsen faktisk kan øke utover....

 

EDIT: Mulighet for litt ny gameplay her nå straks...

 

EDIT: Da ble det ihvertfall bekreftet at Call of Duty: Ghosts vil kjøre nativt i 1080p 60fps på PS4.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Huff! Hva er greia med de sinnsyke HDD kravene. Denne generasjonen var det få spill som tok over 10GB når du instalerte fra plate. 49 GB er bare ekstremt. Lykke til de som kjøper spillene sine digitalt.

Vel nå er det faktisk ett krav at du må installere spillet, derfor. Dette gjelder både PS4 og One. Så plasstrøbbel blir det om du kjøper fysisk eller ei, fordelen er jo at man raskt kan installere spillet igjen. Fremfor å måtte laste alt ned på nytt.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Var innom Sony-store i NY i dag, men han bak kassen var bare arogant, så ned på pcen og svarte meg halveis på spørsmålene mine, nesten som om de er kunden min, eller at jeg trenger dem. Blir ganske provesert av slike mennesker, så prøver å spørre her:

 

Har sony bekreftet universal power supply for ps4?

Finner bare synnsing på forumz, og sony-ansatte som ikke vil svare eller har kompetangse.

Vil sony ha en Q&A hvor de svarer på alle spørsmål før langsering? isåfall, hvor finner jeg denne : ) ?

Lenke til kommentar

Var innom Sony-store i NY i dag, men han bak kassen var bare arogant, så ned på pcen og svarte meg halveis på spørsmålene mine, nesten som om de er kunden min, eller at jeg trenger dem. Blir ganske provesert av slike mennesker, så prøver å spørre her:

 

Har sony bekreftet universal power supply for ps4?

Finner bare synnsing på forumz, og sony-ansatte som ikke vil svare eller har kompetangse.

Vil sony ha en Q&A hvor de svarer på alle spørsmål før langsering? isåfall, hvor finner jeg denne : ) ?

Du kan jo prøve å sende en mail til Sony eller Egmont?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Viser ganske så klart at industrien ikke kan gå hel digitalt på mange år. Tilogmed jeg med fiber vil bruke endel timer på å laste ned 50gb. Og så skal en jo ikke se bort ifra at størrelsen faktisk kan øke utover....

 

EDIT: Mulighet for litt ny gameplay her nå straks...

 

EDIT: Da ble det ihvertfall bekreftet at Call of Duty: Ghosts vil kjøre nativt i 1080p 60fps på PS4.

Nei, det vil det ikke. Ca én time på min linje.

Lenke til kommentar

Kjenner at hypen begynner å bygge seg opp nå som lanseringen av PS4 nærmer seg. En herlig følelse det der. Fremdeles litt skuffa over at Watchdogs og DriveClub ble utsatt såklart, men jeg skaffer meg uansett Killzone Shadowfall og Knack. Skal velge minst et spill i tillegg til disse, men usikker på hvilke(t). Frister mest med Lego Marvel Heroes, Need For Speed Rivals eller Battlefield 4.

 

Forresten, vet noen om Gamestop har en form for kampanje for de som har forhåndsbestilt maskinen? For eksempel velge et spill til en billigere penge?

Endret av SirKratoS
Lenke til kommentar

Kjenner at hypen begynner å bygge seg opp nå som lanseringen av PS4 nærmer seg. En herlig følelse det der. Fremdeles litt skuffa over at Watchdogs og DriveClub ble utsatt såklart, men jeg skaffer meg uansett Killzone Shadowfall og Knack. Skal velge minst et spill i tillegg til disse, men usikker på hvilke(t). Frister mest med Lego Marvel Heroes, Need For Speed Rivals eller Battlefield 4.

 

Forresten, vet noen om Gamestop har en form for kampanje for de som har forhåndsbestilt maskinen? For eksempel velge et spill til en billigere penge?

Ifølge "min" gamestop får du et ea-spill til 99 kr når du har forhåndsbestilt maskinen! :)

Lenke til kommentar

Ifølge "min" gamestop får du et ea-spill til 99 kr når du har forhåndsbestilt maskinen! :)

 

Det er jo faktisk et flott tilbud :-) Hvis det gjelder "min" Gamestop butikk så kan jeg jo velge et knallspill til 99kr.

 

Har Gamestop forresten økt prisen på PS4? De fleste butikkene har gjort dette virker det som!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...