Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Jeg likte veldig godt hvordan de har løst problemet med folk som aktivt kræsjer i onlinemodus.
Alle spillere får en SR-rangering som handler om å være en racer som følger regler, ikke dulter unødvendig, og følger gentlemans stil.
Så i løpet ser en at SR stiger, grønn SR-pil opp, eller SR synker, rød SR-pil ned.
En vil til enhver tid bli matchet med andre spillere som er innenfor samme SR-rangering.
Så er du en kræsjedust, blir du kun tilbudt onlineløp mot likesinnede idioter.
Er du for clean racing, så blir du matchet mot andre som kjører rent.
Dette var en positiv funksjon for online racing som til tider kan ende opp i en kræsjfest fra første til siste sving.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg likte veldig godt hvordan de har løst problemet med folk som aktivt kræsjer i onlinemodus.

Alle spillere får en SR-rangering som handler om å være en racer som følger regler, ikke dulter unødvendig, og følger gentlemans stil.

Så i løpet ser en at SR stiger, grønn SR-pil opp, eller SR synker, rød SR-pil ned.

En vil til enhver tid bli matchet med andre spillere som er innenfor samme SR-rangering.

Så er du en kræsjedust, blir du kun tilbudt onlineløp mot likesinnede idioter.

Er du for clean racing, så blir du matchet mot andre som kjører rent.

Dette var en positiv funksjon for online racing som til tider kan ende opp i en kræsjfest fra første til siste sving.

Destruction derby :tease:

Lenke til kommentar

Steike.. Gran Turismo Sport er pent altså. Bilder og video lyver mye i forhold til hvordan det ser ut på et 4K HDR TV. Det der i mange tilfeller nesten ekte ut. Det lille jeg prøvde virker spennende. Men å spille slike spill med en håndkontroller er rimelig bortkastet. Spørs om det må investeres i ratt og pedaler snart..

Lenke til kommentar

 

Synes egentlig alt utenom himmelen ser krise ut på det bildet der. Stygg og lite detaljert bakke, gresset og trærne ser helt jævlig ut og spesielt trærne lengre bak ser ut som noe tatt fra ett N64 spill. Den ansiktsløse og pixelerte crash-test dummyen til venstre var ikke så pen å se på han heller stakkar.

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Forza 7 demoen var kjipt, og lange jævla lastetider. GT Sport var..tregt og stivt. 

 

 

Har enda ikke fått suget på denne sjangeren etter Forza Motorsport 2 :p Trudde kanskje det Forza dritet som ble lansert med One skulle få dreisen på det, men det var ett tynt skall av søppel pakket inn i fin grafikk og bidrog egentlig til avsmak for hele  Forza Motorsport merkevaren. Æsj.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

 

Synes egentlig alt utenom himmelen ser krise ut på det bildet der. Stygg og lite detaljert bakke, gresset og trærne ser helt jævlig ut og spesielt trærne lengre bak ser ut som noe tatt fra ett N64 spill. Den ansiktsløse og pixelerte crash-test dummyen til venstre var ikke så pen å se på han heller stakkar.

 

Har Mala lånt brukeren din eller, det minner veldig om Om Mala sinn skriving. :tease:

Lenke til kommentar

GT Sport var .......... crap. Grafikken er langt etter dagens bilspill og fortsatt 0 fartsfølelse og ikke noe skadesystem enda heller. Knotete meny, elendig musikk...... nei BLÆÆÆH. Hadde ikke forventet noe annet heller men hadde et lite håp.

Dagens bilspill? Sett på GT Sport, Forza 7 og Project Cars 2, og synes ingen av dem ser noe bedre ut enn Driveclub, som jo er 3-4 år gammelt.

Lenke til kommentar

Kjenner meg ihvertfall ikke igjen med at Gran Turismo ikke er pent. Er faktisk ekstremt overrasket hvor pent det er etter å ha sett på mange YouTube klipp tidligere som ikke har imponert spesielt. Er noe med lys settingen over hele linja i HDR som gjør at det ser ekte ut i veldig mange situasjoner.

 

Er ingen stor bil spill fyr. Men bilene føltes forskjellige ut og det var en haug med justeringer en kunne gjøre på bilene. Dessverre ting som er gresk for min del. Spillet er nok fantastisk med ratt og pedaler. Nesten så jeg vurderer å investere...

 

Her er første runden min :p

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

 

GT Sport var .......... crap. Grafikken er langt etter dagens bilspill og fortsatt 0 fartsfølelse og ikke noe skadesystem enda heller. Knotete meny, elendig musikk...... nei BLÆÆÆH. Hadde ikke forventet noe annet heller men hadde et lite håp.

Dagens bilspill? Sett på GT Sport, Forza 7 og Project Cars 2, og synes ingen av dem ser noe bedre ut enn Driveclub, som jo er 3-4 år gammelt.

 

DC så fantastisk ut men dette var også hovedfokuset til spillet for å presentere PS4 i et grafisk imponerende lys.

Fysikk og mekanikk er ikke særlig bra i spillet. Men nydelig spill og spilte det mye.

 

Ellers veldig fornøyd med GT Sports demoen så langt. Før launch tipper jeg de har fikset server issues også. Helt annen kvalitet over GTS produktet enn Forza 7 som har minnelekkasje og bugs som drar det ned med teksturer som forsvinner, heng og kræsj (funker dog greit til korte økter). Man får håpe Turn10 følger opp dette kjapt fremfor å dra en FH3 (ikke samme studio) hvor det tok nesten 1 år før PC siden fungerte godt. FM6 hadde også issues forholdsvis lenge, dog ikke så lenge som FH3.

 

Så langt positivt overasket over GT Sports og endelig har vi et GT spill på PS4 sammen med meget gode Project Cars 2 og Dirt Rally.

GTS fikk meg til å blåse støvet av PS4.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Sant nok, i alle fall når det kommer til bilene. Men i tillegg til det visuelle, som med unntak av enkelte teksturer ser bedre ut enn årets spill, så er også været og følelsen av å kjøre i vær mye bedre enn alt jeg har sett fra årets bilspill. Også banene er bedre og mer variert, og føles mer ekte.

 

De nye spillene har jo også andre ting de gjør bedre, og som du sier GT Sport føles morsomt og bra å kjøre. Nå er jeg ikke særlig glad i bilspill, så jeg kommer neppe til å kjøpe dem heller. Har Driveclub, men så fikk jeg jo det gratis også. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Synes egentlig alt utenom himmelen ser krise ut på det bildet der. Stygg og lite detaljert bakke, gresset og trærne ser helt jævlig ut og spesielt trærne lengre bak ser ut som noe tatt fra ett N64 spill. Den ansiktsløse og pixelerte crash-test dummyen til venstre var ikke så pen å se på han heller stakkar.

 

Har Mala lånt brukeren din eller, det minner veldig om Om Mala sinn skriving. :tease:

 

Er bare klagingen til Mala :green: det minner meg om topp jobb. :green:

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...