Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye bra i dag på Sonys pressekonferanse. Destiny 2, Detroit becomes Human, CODWWII Multiplayer, Uncharted og mye mer :D

Meste har man sett tidligere. Destiny og COD er ikke akkurat eksklusivt for Sony. 

 

Alt i alt en ganske stusselig E3, ikke i nærheten av like bra som Xbox gjorde det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

For å ikke snakke om ubisoft sin konferanse. Den hadde mye bra den og. Sony var bare litt mer video av det som vi allerede hadde sett før.

 

Irriterende at vi ikke får releasedato på Detroit eller Gran Turismo Sport. Skuffet meg der...

Beyond Good And Evil har jeg ingen forhold til, men for følge med om det er noe som er for meg.

Lenke til kommentar

Små skuffet over sony konferansen altså.

Føltes som om den var prikk lik den i fjor? Så veldig få "nye" spill. Meste av det som ble annonsert der ble vel annonsert allerede i fjor.

 

Jaja. Har også merket at jeg blir litt småskuffa over Sony at de fortsatt holder på med sånne "marketing deals", som fks i Destiny 2, der du får eksklusivt innhold. Syntes ikke dette er veien å gå.

 

Når i tillegg de stenger ute cross play på minecraft og ikke tillater EA sin spilltjeneste, så får jeg litt vond smak i munnen. Men men

Lenke til kommentar

Små skuffet over sony konferansen altså.

Føltes som om den var prikk lik den i fjor? Så veldig få "nye" spill. Meste av det som ble annonsert der ble vel annonsert allerede i fjor.

 

Jaja. Har også merket at jeg blir litt småskuffa over Sony at de fortsatt holder på med sånne "marketing deals", som fks i Destiny 2, der du får eksklusivt innhold. Syntes ikke dette er veien å gå.

 

Når i tillegg de stenger ute cross play på minecraft og ikke tillater EA sin spilltjeneste, så får jeg litt vond smak i munnen. Men men

Det stemmer. Days of Gone, Spiderman, God of War og Detroit ble alle vist på E3 i fjor. Detroit og Spiderman var bare trailere/cutscene menes jeg. Tar man bort det, Destiny og Cod så hadde de faktisk ingenting nytt eller spennede. 

Lenke til kommentar

 

Små skuffet over sony konferansen altså.

Føltes som om den var prikk lik den i fjor? Så veldig få "nye" spill. Meste av det som ble annonsert der ble vel annonsert allerede i fjor.

 

Jaja. Har også merket at jeg blir litt småskuffa over Sony at de fortsatt holder på med sånne "marketing deals", som fks i Destiny 2, der du får eksklusivt innhold. Syntes ikke dette er veien å gå.

 

Når i tillegg de stenger ute cross play på minecraft og ikke tillater EA sin spilltjeneste, så får jeg litt vond smak i munnen. Men men

Det stemmer. Days of Gone, Spiderman, God of War og Detroit ble alle vist på E3 i fjor. Detroit og Spiderman var bare trailere/cutscene menes jeg. Tar man bort det, Destiny og Cod så hadde de faktisk ingenting nytt eller spennede. 

 

 

Artig at de avslutter Destiny 2 framvisninga med å påstå at "The ultimate Destiny 2 experience is on PlayStation".... D2 er låst til 30FPS på alle konsoller så den ultimate plassen å spille det på blir jo da selvsagt PC hvor frameraten er uncapped.

 

Selve konferansen var veldig kjip ja og lite nytt.

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Et ganske likegyldig E3 for min del. Som nevnt var det mange titler som er vist frem før, men heller ingen av de nye synes jeg var veldig spennende. En 2-3 spill der som jeg sannsynligvis kommer til å spille - Uncharted, GoW, Cuphead - men ingenting som jeg må ha på release. Jeg hadde håpet på noen wow-øyeblikk som en releasedato til første del av FF7-remaken, eventuelt noe om RDR2 eller noe nytt fra From Software. Neste år tenker jeg at jeg ikke kommer til å følge med overhodet, for hvis det skulle bli noen virkelig store avsløringer så regner jeg med å få vite om det uansett.

 

Hvis jeg skulle velge ut en tittel som jeg gleder meg til så blir det Cuphead. Det ser virkelig bra ut, men gameplayet må også være på plass. Det har kommet så mange bra indie-platformere de siste årene at lista er lagt høyt for min del.

Lenke til kommentar

Monster Hunter World som er multiplattform tror jeg var det eneste helt nye spillet det viste, pluss et par av PSVR titlene. Shadow of the Colossus remaken kom som en overraskelse men man kan vel ikke akkurat kalle det nytt da det allerede eksisterte på PS2 og fikk HD remaster på PS3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...