Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et lite tips om dere ønsker å montere vifte i TV-benken, men ikke ønsker å mekke om kabelen til å passe om til USB.

 

Kjøpte nylig denne: http://www.acinfinity.com/component-usb-fans/multifan-s3-quiet-usb-cooling-fan-120mm/

Styres via USB via 3 ulike hastigheter. Kan også kombineres med å skjøtes på flere vifter. I tillegg er det mulighet til å koble på USB-enheter via kabelen slik at den ikke opptar en egen USB-port.

 

Jeg kjøpte min via Ebay og betalte 280 kr inkl. frakt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Da er Days of PLay i gang. Såvidt jeg kan se er det opptil 50% på disse titlene:

 

Lenke til kommentar

Toskete spørsmål, har bare tilgang til PSN via nettleser for øyeblikket. Så jeg får ikke sjekket når medlemskapet mitt faktisk går ut. Men om jeg kjøper PS+ på tilbud nå, før nåværende medlemskap går ut..vil den akiveres automatisk ved utløpsdato? Får man bare em slik kode?

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Toskete spørsmål, har bare tilgang til PSN via nettleser for øyeblikket. Så jeg får ikke sjekket når medlemskapet mitt faktisk går ut. Men om jeg kjøper PS+ på tilbud nå, før nåværende medlemskap går ut..vil den akiveres automatisk ved utløpsdato? Får man bare em slik kode?

 

Utløpsdatoen på PS+ blir bare forlenget

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan er det man finner ut hvor mange dager som er igjen av PS+abn? Den appen til Sony PlayStation er noe av det verste makkverket som er laget

 

Via web kan du gå til account settings / media. Expiration date på det du har lastet ned gratis via PS+ er samme som utløpsdato på abonnementet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ah, bedre å bare kjøpe direkte fra storen da. Frister litt med Horizon og Nioh, men får neppe tid til å starte på de med det første så da kan jeg like godt vente enda litt til og se om de faller mer i pris.

Tviler på at de faller mer enn 50 % med det første..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Hva mener du? På samme måte som å selge en Xbox med kun digitale spill. Du har ikke noe kontroll i det hele tatt, og kan miste de hvilken som helst dag.

 

 

nei, altså mener hvis jeg skal selge PS4 til en person, og spillene følger med.

må min bruker være på konsollen til en hver tid?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...