Gå til innhold

Anmeldelse: Halo 4 (X360)


Anbefalte innlegg

Jeg fikk frysninger... Leste intron din og konklusjonen (redd for spoilere)... men OMFG!!!!! Must have!

 

Fuck dere troll jævler! Kidsa mine spiller Skylanders! Jeg skal spille Halo fordi det er imba som bare rakkern!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(jeg skal spille Skylanders og... :p)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg likte det første Halo spillet, resten var resirkulert søppel synes jeg. Vil Halo 4 være noe å prøve tro? Eller er dette kun for den harde kjerne Call of Halo fans?

 

Call of Halo? Noen har tydeligvis lest den andre latterlige anmeldelsen som ligger på nett...

 

Synes det var et passende navn til Halo serien som er som dem siste Call of Duty spillene bare det samme greiene pakket inn i en ny historie. Nå ser Halo 4 nydelig ut i den nye spill motoren og det virker som 343 Industries har tatt det til det neste nivået og enda litt til, spesielt med historien.

 

Men er det nok om en ikke overhode likte dem tidligere Halo spillene? Som nevnt så likte jeg veldig det første men etter det ikke i det hele tatt. Så om endel fanboys kan oppfatte det som et "angrep" mot deres hjertebarn (noe som er patetisk forøvrig) så er det et seriøst spørsmål fra en som liker spill og ikke et troll forsøk.

 

Og som spill interessert så er jeg opptatt av flere anmeldere og ikke kun dem som sier det jeg vil høre.Det beste er å lese en anmeldelse ifra en som ikke er en blod fan for å få en nøytral anmeldelse som overhode mulig.

 

Jeg likte det første Halo spillet, resten var resirkulert søppel synes jeg. Vil Halo 4 være noe å prøve tro? Eller er dette kun for den harde kjerne Call of Halo fans?

 

Call of Halo? Noen har tydeligvis lest den andre latterlige anmeldelsen som ligger på nett...

 

 

Ikke bry deg:P han skal alltid kommentere i halotråder om hvor dårlig halo spilllene er og bare er søppel osv. troll er det en del av på gamer.no desverre:(

 

Jeg begynner å bli gammel så det er godt mulig jeg husker dårlig men jeg skulle likt å se disse kommentarene i diverse Halo tråder hvor jeg skriver at Halo spillene er bare søppel osv osv.

Endret av _LarZen_
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Her snakker vi moneyhats altså.

 

Herregud. Voks opp. Flate du må være dum altså. Hva tror du Microsoft og 343 tjener på å bestikke en spillside i Norge? Og hvorfor leser du i det hele tatt på Gamer hvis du ikke har tiltro til at de gjør jobben sin profesjonelt? Flaut å være deg.

For et sinne. Husk at du diskuterer med folk på internett, det er ingen grunn til å hisse seg opp unødig. Det er dessuten viden kjent at de store utgiverne i industrien tilbyr diverse "perks" til spilljournalister, senest beskrevet av Rab Florence for Eurogamer, som du kan sjekke ut under hvis stoltheten din tillater deg det.

 

http://www.eurogamer.net/articles/2012-10-24-lost-humanity-18-a-table-of-doritos

 

Til slutt vil jeg nevne at jeg har ingen anelse om hvorvidt Microsoft eller noen andre bestikker Gamer.no, og hvorvidt de gjør jobben sin profesjonelt angår ikke meg da jeg ikke baserer spillkjøp utfra hva en enkelt anmelder mener. Faktum er uansett at Gamer er muligens Norges største dedikerte spillside, og Norge er utvilsomt et viktig marked for Microsoft, uansett hvor lite det kan virke i den store sammenheng.

Lenke til kommentar

Her snakker vi moneyhats altså.

 

Herregud. Voks opp. Flate du må være dum altså. Hva tror du Microsoft og 343 tjener på å bestikke en spillside i Norge? Og hvorfor leser du i det hele tatt på Gamer hvis du ikke har tiltro til at de gjør jobben sin profesjonelt? Flaut å være deg.

For et sinne. Husk at du diskuterer med folk på internett, det er ingen grunn til å hisse seg opp unødig. Det er dessuten viden kjent at de store utgiverne i industrien tilbyr diverse "perks" til spilljournalister, senest beskrevet av Rab Florence for Eurogamer, som du kan sjekke ut under hvis stoltheten din tillater deg det.

 

http://www.eurogamer...able-of-doritos

 

Til slutt vil jeg nevne at jeg har ingen anelse om hvorvidt Microsoft eller noen andre bestikker Gamer.no, og hvorvidt de gjør jobben sin profesjonelt angår ikke meg da jeg ikke baserer spillkjøp utfra hva en enkelt anmelder mener. Faktum er uansett at Gamer er muligens Norges største dedikerte spillside, og Norge er utvilsomt et viktig marked for Microsoft, uansett hvor lite det kan virke i den store sammenheng.

 

Norge er ikke noe viktig marked for Microsoft. Hadde det vær tilfelle ville vi sett lansering av norsk språkoppfatting på Kinect for lenge siden. Sier seg selv at Norge ikke er et viktig marked hvis de ikke engang satser på sin største salgshest her.

 

Viden kjent er det slettes ikke. Noen mener at enkelte spilljournalister har blitt bestukket opp gjennom årene. Selvfølgelig er det noen som er blitt det. Men heldigvis følger jeg bare med på nettsider meg journalistisk integritet. Med andre ord vet jeg at spillsidene jeg følger ikke lar seg smøre. Nå er selvfølgelig karakterinflasjon et helt annen problem, og eneste siden jeg opplever ikke er en del av dette er Giant Bomb.

 

Men som sagt, hvis du ikke har tiltro til Gamer, hvorfor leser du her da? Og hvorfor skulle Gamer ta sjansen på å kaste bort en renomé de har brukt åresvis på å bygge? Vær litt realistisk. Og forresten, bruk en aluminuimshatt når du presenterer konspirasjonsteoriene dine. Da ser du bare så mye kulere ut.

Lenke til kommentar

Her snakker vi moneyhats altså.

 

Herregud. Voks opp. Flate du må være dum altså. Hva tror du Microsoft og 343 tjener på å bestikke en spillside i Norge? Og hvorfor leser du i det hele tatt på Gamer hvis du ikke har tiltro til at de gjør jobben sin profesjonelt? Flaut å være deg.

Til slutt vil jeg nevne at jeg har ingen anelse om hvorvidt Microsoft eller noen andre bestikker Gamer.no, og hvorvidt de gjør jobben sin profesjonelt angår ikke meg da jeg ikke baserer spillkjøp utfra hva en enkelt anmelder mener. Faktum er uansett at Gamer er muligens Norges største dedikerte spillside, og Norge er utvilsomt et viktig marked for Microsoft, uansett hvor lite det kan virke i den store sammenheng.

 

Litt dårlig å komme med setningene over her nå du først slenger bemerkningen om dette selv i din tidligere post. Du har ingen anelse....angår ikke deg... Litt ansvar for det du skrev først må du ta.

 

Etter 28 anmeldelser ligger Halo 4 på 91% i snitt. Siden du ikke baserer spillkjøp ut fra en enkelt anmelder, så burde i hvert fall det faktum at Gamer.no som du slenger påstander om til og med *under* gjennomsnittet med sin karalter etter 28 anmeldelser rundt i verden, interessere.

 

Du bomma bare når det gjelder påstanden om Gamer.

Endret av Dr.Peedee
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Øystein, det hele faller på sin egen urimelighet. Fordi vi er anonyme her så tillater enkelte seg å slenge ut ting helt ukritisk, uten å måtte stå til ansvar.

 

Har lest Gamer jevnlig i mange år. Ikke alltid jeg er enig med dere. Men har aldri lest noe som har fått meg til å tro dere mottar bestikkelser. Oftest når jeg er uenig er det snarere at jeg synes dere er for strenge.

 

Gleder meg til Halo 4. Likte nr 1, spilte knapt nr 2, nr 3 gadd jeg ikke. Men liker det jeg leser hos dere om nr 4. Det er ikke sluttkarakteren, men anmeldelsen som helhet som gjør at jeg ser fram til spillet. Godt skrevet.

Lenke til kommentar

Gleder meg. Tar det nok i den vanlige rekkefølgen; Campaign (Selvfølgelig på Legendary), så multiplayer. Er en stund siden jeg har spilt fps, så å spille gjennom historien først er vel i tillegg nødvendig for å få pusset opp "ferdighetene" mine.

 

Synes det blir for dumt å kalle det Call of Halo. Var ganske store forskjeller fra 3 til Reach, jeg likte ikke forandringen alt for mye, men det er bare min mening. Halo blir heller ikke produsert hvert år. Dette blir vel det tredje til 360, så 3 på 7 år er ikke altfor mye melking. Man må regne med et nytt spill til hver konsollgenerasjon, og som jeg har sagt var det en del forandringer fra 3 til Reach, så det gjenstår bare å se hvordan 4 blir i forhold til de 2 andre 360 spillene. Grafikken er hvertfall forandret litt fra Reach.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...