Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har også det samme fra origin kundeservice. Men folk på kundeservice har jo tatt feil før.

 

Prøvde forresten å koble meg opp mot en amerikansk VPN for å se om det var noen endringer i origin. Eneste var at når jeg søkte opp i butikken "simcity" så kom det release date 5. mars. Spillet mitt var ikke oppdatert på noen måte. Mens når jeg logget meg av VPN og inn igjen i Origin så stod det bare lanseringsdato 2013 på simcity beskrivelsen i butikken.

Lenke til kommentar

SimCity kommer til å bli en ekstremt farlig tidssluker når det kommer ut. Sitter og spiller Anno 2070 med en kamerat nå og det tar ikke lange tiden før spillet sier i fra om at nå har det gått 4 timer og det er på tide med en pause. Har valgt å ikke prøve noe beta for SimCity og velger å gå får den fullverdige utgaven når release kommer. Kan vel ikke si noe annet enn at jeg gleder meg noe helt hinsides forjævlig.

Lenke til kommentar

Blæh... henger meg på den. Er fortsatt litt småfurten på meg selv siden jeg hadde fått det for meg at det var 7.mars allerede førstkommende torsdag. Enda ei uke skal bli litt ergelig å tråkke seg gjennom. Var liksom totalt innstilt på SC til helga :D

 

Jeg er vanligvis ikke den som går av skaftet for nyutgivelser av spill, men akkurat det her fenga helt fra jeg så den første gameplay-traileren i fjor.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Forhåndsbestilte i høst, oktober tror jeg.

 

Grunnen til jeg spør er jo at jeg har store planer å spille det 5. mars med VPN, kjedelig hvis betalingen av spillet er det som stopper meg.

 

burde ligge under mine spill da. hvis ikke ville jeg sendt en mail og fått en bekreftelse.

 

stemte for jordskjelv, det er den eneste katastrofen jeg ikke har sett i betaen som var tilgjengelig å stemme over. eneste katastrofen jeg selv er interessert i er ødeleggelsen av et atomkraftverk...

 

blir disse filmene mulig å se i etterkant forresten? må på møte klokken 18, men kunne vært greit å skumma gjennom opptaket når jeg kommer hjem.

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...