Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]


Anbefalte innlegg

De snakker om alt annet enn spillet jo, virker som de syns det er jævlig kjedelig. Kan de ikke bare være stille? :hmm:

 

Edit: omg bare gått 10 minutter, men orker snart ikke se mer selvom jeg er interessert pga de ufattelige irriterende kommentarene.

Endret av aagmed
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De snakker om alt annet enn spillet jo, virker som de syns det er jævlig kjedelig. Kan de ikke bare være stille? :hmm:

 

Edit: omg bare gått 10 minutter, men orker snart ikke se mer selvom jeg er interessert pga de ufattelige irriterende kommentarene.

 

Du har en volumknapp som fungerer på den måten at lyden fra streamen blir borte. Selv ser jeg ikke problemet med snakkingen dems og de holder det ihvertfall mer interessant enn om en person skulle sittet og fortalt om hva han bygde i 7 dager.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du har en volumknapp som fungerer på den måten at lyden fra streamen blir borte. Selv ser jeg ikke problemet med snakkingen dems og de holder det ihvertfall mer interessant enn om en person skulle sittet og fortalt om hva han bygde i 7 dager.

 

En sjelden gang sier jo faktisk han som spiller noe interessant om byen så kan ikke skru av lyden. Syns de to andre gjør en ufattelig dårlig jobb.

Lenke til kommentar

Syntes det vote systenet ødelegger mer enn de. Ødelegger helt når han må vente i 30-40 min på helt essensielle ting. Sånn som i går når han ikke hadde strøm og måtte vente på voten. Skjønner at de vil ha en sånn social greie, men hadde vært bedre med kortere og mer spontane voter, eller bare brukt Twitter og Facebook.

Lenke til kommentar

Syntes det vote systenet ødelegger mer enn de. Ødelegger helt når han må vente i 30-40 min på helt essensielle ting. Sånn som i går når han ikke hadde strøm og måtte vente på voten. Skjønner at de vil ha en sånn social greie, men hadde vært bedre med kortere og mer spontane voter, eller bare brukt Twitter og Facebook.

 

Alle gangene jeg la merke til voten så var den i realiteten over etter 2 minutter uansett. Da hadde en klar vinner utmerket seg og det forandret seg aldri. Så enig at de kunne drastisk kuttet ned tiden og heller hatt flere spørsmål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...