Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg rakk så vidt å teste beta 2 et par timer før jeg dro på ferie. Men jeg slet veldig med at ytelsen gikk kraftig ned og spillet etterhvert gikk i sirupfart etter 45 minutter med bygging (selv musepekeren gikk seigt over skjermen). De siste minuttene av timen man kunne teste var det ikke mulig å spille i det hele tatt.

 

Noen andre som opplevde dette?

 

Jeg har Intel i7 2,8Ghz, Radeon HD5970 skjermkort og 12GB ram.

Lenke til kommentar

Jeg rakk så vidt å teste beta 2 et par timer før jeg dro på ferie. Men jeg slet veldig med at ytelsen gikk kraftig ned og spillet etterhvert gikk i sirupfart etter 45 minutter med bygging (selv musepekeren gikk seigt over skjermen). De siste minuttene av timen man kunne teste var det ikke mulig å spille i det hele tatt.

 

Noen andre som opplevde dette?

 

Jeg har Intel i7 2,8Ghz, Radeon HD5970 skjermkort og 12GB ram.

 

Nei, jeg opplevde det ikke. Men det var veldig mye rart som skjedde på betaen, spesielt de første 20 timene. Så jeg ville ha tatt det helt med ro.

 

Har du info om denne betaen?

 

Ikke mer enn det som står på simcity forumet. En ren stresstest. 4 timer. Ingen restriksjoner. Men den går i natt (fra klokken 0200 til 0600), så jeg har ikke helt bestemt meg for om jeg er lei meg for ikke å få være med :)

Lenke til kommentar

Er det fortsatt mulig å få invite til den siste betaen hvis man melder seg på nå?

 

Edit: Fant ikke noe sign-up med min googling. Sikkert alt for sent, men jeg har aldri vært med på beta på noe spill før så jeg har en god unskyldning for min naivitet. :green:

 

Om noen har fått invite, men ikke kan pga tidspunktet vil jeg gjerne ha den!!!!!! Lover å bruke den til det fulle :green:

Endret av aagmed
Lenke til kommentar

Amazon har gått ut med at du kan pre-load'e spillet 1 mars.

Håper andre nedlastningssider gir deg også denne muligheten. Altså å kunne laste ned spillet før release.

 

Ja. Man får jo ikke spilt det før Maxis skrur på serverne sine uansett. Håper det kommer et "preorder and get to play the game early"-tilbud :)

Lenke til kommentar

Kan man upgrade helt fra dirtroad til den største veien med trikk i uten at veien tar mer plass slik at man må rive eventuelle byggninger som står inntill veien?

 

Nei. Bare ifra dirt road til high capacity road, som jeg tror er firefelt (to felt hver vei).

 

Men ifra minste avenue kan du oppgradere til største avenue, med trikkevei.

 

Forstår fremdeles ikke hvorfor det ikke er vedlikehold på veier. Kan like gjerne bare bygge de beste veiene ifra begynnelsen...

Endret av omnomnomnivore
Lenke til kommentar

Nei. Bare ifra dirt road til high capacity road, som jeg tror er firefelt (to felt hver vei).

 

Men ifra minste avenue kan du oppgradere til største avenue, med trikkevei.

 

Forstår fremdeles ikke hvorfor det ikke er vedlikehold på veier. Kan like gjerne bare bygge de beste veiene ifra begynnelsen...

 

Åja ok :) På den beta videon med de to tullefantene så bygde han ene samme type vei som kommer av motorveien tvers over kartet og da fikk han andre latterkrampe fordi det kostet han 36tusen av de 50 man begynner med, - så det kan jo hende de tenker at det er sånn de begrenser det. Tror fortsatt jeg ville begynt med den billigste avenuen selv dog, kjipt og rive plass senere.

Lenke til kommentar

Kan ikke si jeg er så veldig imponert over de ungene som sitter og spiller. Barnslig fjas hele veien. Føler ikke de representerer EA/Maxis på en positiv måte. Får vond smak i munnen av å høre på de.

 

edit: okay, det er ikke de som spiller, men det er de som kommenterer. *shrug*

Endret av johanf
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...