Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skal de ikke bli sendt ut iløpet av morgen dagen da? for min del spiller det ikke store rollen hvorvidt jeg får tilgang eller ikke, da det ikke er noe nytt i bygninger å velge mellom. venter heller på fullversjonen som kommer om snaue tre uker.

 

Jeg tenker litt det samme. Ble litt lei av betaen forrige helg da man ikke hadde så mange muligheter. Og siden det er en ren stresstest så kommer nok det til å være ustabilt ihvertfall halve tiden.

Lenke til kommentar

Lurer på om det er spillet som blir stresstestet eller spilleren. Jeg følte hvertfall hvert minutt av den timen jeg fikk teste. Veldig irriterende begrensning. Tror dere det blir flere valgmuligheter med tanke på bygninger i den ferdige versjonen? Vi så en del bygninger som det stod "ikke tilgjengelig i betaen" på, så de vet vi er med, men blir det flere? Jeg syns det var ganske tynt. Glanter bort på The Sims-serien som har 11 eller flere innholdspakker nå.

Endret av Brawler
Lenke til kommentar

Jeg er litt usikker på hva jeg ønsker egentlig. Men jeg er klar over hva jeg ikke ønsker:

Mikrotransaksjoner. Greit, kanskje noen ønsker å kjøpe en park som ser sånn og sånn ut. Men dersom det kommer eksempelvis rundkjøringer, men man må betale to dollar for dette, så er det en dealbreaker for meg. Når man betaler fullpris for et spill så bør man være skånet for denne parasittiske formen for finansiering.

Lenke til kommentar

I fremtidige DLC'er (vi vet de kommer) så forventer jeg:

- nytt innhold (bygninger, stilarter, biler, tog etc) Troverdighet 8/10

- regionmessige endringer (nye kart, eksisterende byer etc) Troverdighet 6/10

- større kart å spille på basert på pc'en dins spesifikasjoner (tror nok det krever litt datakraft å få f.eks 6kmx6km) Troverdighet 10/10

Lenke til kommentar

Jeg ble også oppriktig glad for info om Sandbox-modusen. At du har ubegrenset med penger og at alt av bygninger etc er låst opp så man kan leke seg og eksperimentere litt. Tror jeg kommer til å benytte meg av det like mye som normale modusen..

 

Kommer det? Da kan man jo spille det offline uten store problemer da:D Med mindre det kommer en tidsbegrensing på det..

Lenke til kommentar

Kommer det? Da kan man jo spille det offline uten store problemer da:D Med mindre det kommer en tidsbegrensing på det..

I følge utviklerne så blir en stor del av simuleringen gjort på serveren. Eneste som er med sandbox er man ikke er tilknyttet det globale markedet, leaderboards osv.

 

Stemmer. I praksis er spillet ditt bare en klient som henter mye av dataen direkte fra server hos EA/Maxis.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

I følge utviklerne så blir en stor del av simuleringen gjort på serveren. Eneste som er med sandbox er man ikke er tilknyttet det globale markedet, leaderboards osv.

 

yay, blir vel kanskje den modusen som blir mest spilt her i leiligheten, er ikke helt happy for den delen hvor man går tom for ressurser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...