Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg begynte på en by tre ganger, var ikke så veldig fornøyd med layout.

 

Ikke var det så veldig spennende heller. Savner flere muligheter. Etter å ha spillt beta i et par dager forrige gang, var det ikke noe som virkelig fristet nå.

 

...og så avslutta jeg en by, og nå får jeg ikke startet en ny by. Den sier bare den ikke kan starte en ny by og at jeg må ta over min forrige, men under loading krasjer applikasjonen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

får til utvekslinger av tjenester ala strøm, vann,politi etc, men savner er plass å se hva jeg faktisk tjener på dette. tenker da primært under budsjett fanen. ellers så blir det jo spennende å se hva man kan få til når fullversjonen er over oss om 3 uker.

 

men 1 time med flere byer å fordele tiden over er altfor lite...

Lenke til kommentar

får til utvekslinger av tjenester ala strøm, vann,politi etc, men savner er plass å se hva jeg faktisk tjener på dette. tenker da primært under budsjett fanen. ellers så blir det jo spennende å se hva man kan få til når fullversjonen er over oss om 3 uker.

 

men 1 time med flere byer å fordele tiden over er altfor lite...

 

Får man ikke se dette på regionview i det minste? Må sjekke... Enig med éntimesbegrensningen også.

 

Kan ALLE være så snille å skrive en feedback-ticket og påpeke det faktum at den nye CRI-zoningen hadde funka mye bedre om man kunne se dem også når man lagde veier? Ellers må man forsøke å huske hvor grensen lå og det funker jo ikke...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...