Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498
Skrevet

noen som i det hele tatt kommer inn på europa vest 1? de få gangene jeg faktisk får starta opp spillet på den serveren så kommer jeg ikke lenger enn ea logoen før det fucker seg opp.

Skrevet

Spilte akkurat i 3 timer og hadde fått i gang en ganske stor by med god økonomi, men jeg hadde ikke forbindelse med serveren når jeg avsluttet spillet, så ALT forsvant. Må til og med ta tutorialen på nytt. :omg:

Skrevet

Spilt i 5 timer nå, 112 tusen innbyggere og starter å bli "ferdig" med den byen. Serveren har ikke hvert annet enn stabilt og lagret alle gangene jeg har koblet fra/til.

Virkelig forbedringer fra igår!

Gjest Slettet+130498
Skrevet

hmm, kollektivt søksmål mot ea for å ikke levert varen sin? hvor mange dager tok det diablo 3 å bli spillbart? 2-3? nå er vi i det 4 døgnet og det fungerer fremdeles ikke...

Skrevet

Diablo 3 var for meg spilbart etter 1 dag. Dette grenser til det sinsyke. Forsetter fremdeles med CitiesXL til alt er ordnet opp i fra EA's sin side.

Skrevet (endret)

Forbanna dritt! Jeg var inne i en time eller to, før en eller annen spill-rådgiver skulle lære meg å "ta over andre byer i regionen". Det likte ikke servertrollet, så det ble bestemt at jeg skulle kastes ut av spillet. 20 minutter i kø for å forsøke å koble til igjen.

PS: hva er greia med at serverne står som grønn/tilgjengelig, men likevel må man stå i kø i 20 minutter?

Endret av Megalaks
Skrevet

Faen altså.. Hva skjer med at en ingenting vil fungere 01:49 på kvelden? Dama skjønner ingenting av at vi ikke kan claime noe som helst...

Skrevet

Diablo 3 var for meg spilbart etter 1 dag. Dette grenser til det sinsyke. Forsetter fremdeles med CitiesXL til alt er ordnet opp i fra EA's sin side.

Kan si det rett ut at du spilte ikke D3 når det kom ut. Faktisk, 2 uker etter diablo3 release så gikk servere ned og error 37 og andre errors kom hele tiden.

Nei nei, SimCity er so far... barnemat forhold til D3.

Skrevet

Allikevel ble Diablo 3 et av de mest bestselgende spillene gjennom tidene, og tipper Sim City går samme veien. Det er åpenbart veldig altfor mange som har forhåndsbestilt disse spillene, og da er man fucked, uansett hvor ustabile serverne er.

Skrevet (endret)

Kan si det rett ut at du spilte ikke D3 når det kom ut. Faktisk, 2 uker etter diablo3 release så gikk servere ned og error 37 og andre errors kom hele tiden.

Nei nei, SimCity er so far... barnemat forhold til D3.

Da vet jeg ikke hva du gjorde galt, for jeg spilte D3 relativt mye bedre enn SC. Og det før det hadde gått 24 timer.

Endret av Krigart69
Skrevet

Jeg gir det til onsdag neste uke. Om serverproblemene ikke er fikset til da, så blir det null kjøp fra meg uansett, (skeptisk i utgangspunktet mtp DLC og sjansen for å måtte betale for større byer).

Skrevet

hmm, kollektivt søksmål mot ea for å ikke levert varen sin? hvor mange dager tok det diablo 3 å bli spillbart? 2-3? nå er vi i det 4 døgnet og det fungerer fremdeles ikke...

vel du kan ikke kjøre et kollektiv søksmål mot ea, det har de sikret seg mot i terms of servicen til EA origins som du takket ja til når du installerte softwaren og lagde en konto

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...