Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei! jeg spiller simcity på norsk og har min egen private "server".

Men jeg får opp hele tiden at bygninger må rives fordi de ikke har "noen steder å sende gods" eller noe slik, og når jeg prøver å bydde togstasjon mangler jeg "Transportdepartement"...kan noen hjelpe!?

Takker for svar;D

Lenke til kommentar

Nå står jeg fast på "Processing large file... Please wait"

Og den har gått fra 20% til 22% den siste timen!

 

Har ikke fått åpnet spillet en eneste gang enda, ubrukelig hele spillet...

 

Flere som står på processing? er det en ny patch? evt noen som har fått den ned og som kan si at den hjelper?

Lenke til kommentar

Jeg fortsetter å dele erfaringene mine med oljebyen min.

 

Bygget et universitet for å se om jeg greide å øke verdien på industrien min. Det gjorde jeg ikke. Det ble et pengesluk. Anbefaler heller å bygge en høyskole (College), da får man semi-teknisk industri. Det ligger penger i den og.

 

Når det kommer til to raffineri så funker det dårlig. Mengden strøm, kloakk og vann som skal til gjør at det går, men det fint kan nedprioriteres inntil jeg er oppi ca +10 000 i profitt igjen.

 

Det funker som nevnt helt supert å lagre opp drivstoff, og så selge det når man har nok på lager for å få oppgraderingen i petroliums HQ. Man trenger da 5 fulle lagre av råolje for å få låst opp raffineriet, og det trengs 5 fulle lagre av drivstoff for å få oppgradert petrolium HQ fullt ut. Det greier man fint med to brønner og et raffineri.

 

Første gang jeg har bygget opp en by jeg vil anse som vellykket. Skikkelig artig dette her :) Har en del grunnprinsipper som er ufravikelige. De må man rett og slett følge hvis man ønsker å greie seg. Hvis noen er interessert i å ta en debatt på dette, gi beskjed. Syntes jeg maser mye i tråden her nå

 

Sliter med å få rent vann. Hva gjør jeg feil?

 

Vannkilden din er forurenset. Det må være helt klart blått der du plasserer den. Hvis det er ingenting som tilsier at den skulle vært forurenset, så er det nok en bug.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg er på EU West 2, og her er det ikke noe bedre.

 

Har hoppet over 10-15 sider med så og si bare negative kommentarer her. Synes det er synd. Hadde vært greit å heller fått litt tips and tricks. Satte pris på lenken med inspirasjon til hvordan unngå trafikkork. Har en by på 220+ tusen innbbyggere, og her står trafikken fra morgen til kveld. Har ikke ork til å rydde opp der helt enda, men ja... Blir etterhvert.

Lenke til kommentar

Jeg prøver igjen, selv om det ser ut som det kun er meg alene som har dette problemet:

 

Når jeg først kommer inn og får spilt så går det ikke mange sekundene før spillet fryser og skjermen blinker og det virker som man kommer tilbake til Windows et øyeblikk. Så kommer man tilbake og alt er normalt noen sekunder. Så skjer det samme igjen. Når dette skjer tredje eller fjerde gangen fryser hele PCen og jeg må starte opp på nytt ved å trykke på restart-knappen på selve PCen.

 

Dette har skjedd hver gang jeg har klart å komme meg forbi alle serverproblemene. Vifta på PCen bråker ekstra med en gang jeg får startet nytt spill og ved en anledning fikk jeg også en bluescreen med noe om fysisk minnedump eller noe.

 

Jeg får altså rett og slett aldri brukt spillet. Første gangen jeg starter opp (eller når jeg har tømt user-mappen til Origio) kommer denne feilmeldingen: http://bildr.no/view/1410410. Som dere kan se så har jeg prøvd å oppdatere driveren til skjermkortet, men får bare beskjed om at den er oppdatert.

 

Systemkravene til spillet er oppfylt, så hvorfor i all verden går det ikke an å spille spillet da?

 

*Kjempefrustrert*

http://game.amd.com last ned drivere derfra, ikke fra windows..det går aldri bra :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...