Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]


Anbefalte innlegg

Hater det når jeg starter på en by på europa server 1, også funker det ikke å logge inn (simcity serveren er utilgjengelig) ("nettverksproblemer") pga. diverste andre dårlige unskyldninger..

 

Er jo kjipt å ha 3 byer som jeg så vidt har starta på forskjellige servere bare pga. 1 ikke funker, er ikke morro engang, har fått spilt kanskje en time i dag og to i går, står jeg har 16 timer spilletid... Mer 3-4

 

Serverne nede? Tror de ikke vet hva det vil si å ha de oppe, ikke som jeg har fått merke isåfall :(

Endret av jaricho
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og vips, der tror jeg superbyen min var vekke. Det var da som faen :(

 

Alt borte? Eller måtte du rulle tilbake til forrige save? Hvor lenge hadde du holdt på med den? Jeg for min del merket meg at det var lurt å forlate byen og exit til main menu innimellom for å være sikker på at den lagret.

 

Jævlig morro med always online... det MINSTE man burde kunne forvente seg er at den lagrer state.

Lenke til kommentar

Alt borte? Eller måtte du rulle tilbake til forrige save? Hvor lenge hadde du holdt på med den? Jeg for min del merket meg at det var lurt å forlate byen og exit til main menu innimellom for å være sikker på at den lagret.

 

Jævlig morro med always online... det MINSTE man burde kunne forvente seg er at den lagrer state.

 

Jeg vet ikke, virker som om at hele regionen er vekke. Dersom den er på forrige save mister jeg ikke mer enn et par minutters gameplay. Jeg får ikke valget "fortsett å spill i petroloumsbukta" eller noe sånn

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke, virker som om at hele regionen er vekke. Dersom den er på forrige save mister jeg ikke mer enn et par minutters gameplay. Jeg får ikke valget "fortsett å spill i petroloumsbukta" eller noe sånn

 

Det er mulig den vil dukke opp igjen siden. Dette skjedde med meg også. Mistet tre stykk på rappen som plutselig alle var tilbake dagen etter.

Lenke til kommentar

Det er mulig den vil dukke opp igjen siden. Dette skjedde med meg også. Mistet tre stykk på rappen som plutselig alle var tilbake dagen etter.

 

Håper det. Har brukt mye tid på den. Jobbet den sakte opp. Nå leverer den 250 000 i døgnet på petrolium, samtidig som at den går 3-5000 i + i timen med 90% mayor approval.

 

1500 000 på bok som jeg skal bruke på å finansiere kull og gruvedrift i by nr 2.

Endret av monzilla
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Er det noen lure måter å få sykehus på stell. Det er en veldig stor utgiftspost, og jeg føler alle sutrer likevel :p

 

tja, ambulanser og rom til alle. har ikke fått testa det store sykehuset enda, men vil tro det er likt der.

Lenke til kommentar

Hvordan klarte dere å komme dere inn for så å bli inne?

 

Logget meg inn i dag tidlig. Vet ikke hva jeg har gjort. Men nå ble jeg hevet ut for en time siden. Nå står den og ruller tilbake byen min fra sist tidspunkt. Det er skummelt. Er den vekke blir jeg skikkelig irritert.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt hva problemet med denne launchen er. Altså, de vet jo hvor mange kopier de har forhåndssolgt. De vet jo hvor mye load et gitt antall brukere trenger. Hva er egentlig problemet?

 

Vær glad du fikk spille i nesten hele dag :p

 

Jeg har ikke kunnet spille på over 10 timer :( Og når jeg våkner i morgen er det lørdag og sansyneligvis allerede fullt.

 

Det burde ikke være mulig å kåle noe til så grundig som det EA har gjort her. Skjønner ikke hva de driver med eller hvordan de forestilte seg at dette skulle funke.

Lenke til kommentar

Syntes mapsa er litt små.. fyller opp maps på no time og får jo faen en dritt.. wtf?

 

Fyller fort opp en kommune ja, men når man kan bygge i høyden osv, synes jeg ikke det blir så lite uansett. Har mer enn nok med å ha kontroll på alt som skjer i min by og har ikke passert 100k beboere enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...