Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

snip

Regular-fit er jo omtrent like normalt som slim-fit, at du ikke finner det i butikker høres rart ut... Eventuelt kan du jo begynne å handle klær over nett, du kan få en del greie klær til en billig penge, som ikke er slim-fit :)

Hmm. Kan være fordi jeg omtrent bare handler på Solid og Wagner. Og nå og da på Dressmann.

Jeg er litt skeptisk til å handle på nett, da jeg ikke får prøvd de.

Morsomme t-skjorter går helt greit å kjøpe på nettet, men klær utover det ... Skeptisk.

Riktignok er erfaringa mi utelukkende HotTopic fra ungdomstiden min, men likevel.

 

Nei, jeg får vel bare komme meg inn til Trondhjem når jeg får penger på kontoen igjen, og sjekke litt rundt.

Husker jeg fant noen passende skjorter på Arne Rønning i alle fall.

Når jeg tenker meg om, er det en Arne Rønning her på Steinkjer også. :hmm:

Lenke til kommentar

Takk takk! Har ikke betalt den, så kan ikke skryte på meg å eie den helt enda, men regner med å få fikset det i løpet av kvelden.

 

Da er den min, og jeg er 808 kroner fattigere. Klager ikke på prisen!

 

Langt lavere enn det jeg måtte ut med i dag for å få en cashmir-genser! Vær fornøyd, gutt :thumbup:

Lenke til kommentar

Tror jeg må bruke litt tid inne på SF. De få gangene jeg har vært inne der har ejg nesten alltid funnet noe interessant. Er det trygt å kjøpe fra de som selger der?

 

Ja det er trygt, hvis du bruker common sense.

 

Syns det e drit kult å gå med poppet krage på t-skjorter. Eller på noen av dem da.

 

Jeg og, det er drifett! Særlig på Big Pony-piqueer!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Vasken lå noen timer for lenge i vaskemaskinen, så de lukter litt "surt" nå selv om de er tørket. Er trikset å vaske det igjen, eller vil det gå over dersom jeg tørker de en dag ekstra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...