Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøp deg en hvit skjorte, grå eller navy dress og brune oxford captoes. Problem solved. Lykke til med å finne noe i 44 btw...

De har faktisk 44 i jakke hos H&M! Men er vel kanskje ikke noe særlig, har bare sett de henge der.

 

EDIT: Innleggene ble vist ikke slått sammen nei :(

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

PatSharpX: Har faktisk en blazer derifra i 44, og den er faktisk litt for stor. Dog, har gitt den til Kirkens Bymisjon for lengst.

 

fkm: Du har ikke tilfeldigvis noen forslag til nettbutikker som kan være aktuelle for dresskjøp via nett? Og hvilke merker i priskategorien 2-3k kan du anbefale?

Kan for øvrig nevnes at jeg er mer på den italienske siden når det kommer til dresser.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Sitter og ser på Canada Goose Expedition parka, men klarer ikke helt å bestemme meg for farge. Har sett på navy, og også endel på Polar bear edition (knall blå).

 

Og så fant jeg en

48_15460_38050_VJM1RK63_lg.jpg

Men blir det litt for mye med hvit pels? Synes det ser ok ut, jeg.

Den er forresten vanntett. Ikke vet jeg om jeg trenger det, da.

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar

Kjøpte den korte først, også fant jeg ut at parkaen var litt varmere, og det trengte jeg i fjor, Bruker sjeldent den røde nå, da den er litt slitt.

 

Nå er jo du maskin i forhold til meg også da, når det gjelder kulde, så kanskje ikke så rart du bruker den lite :p Har du parkaen?

Endret av Bebeluv
Lenke til kommentar

Hvilke sko, og hvilken størrelse? :whistle:

 

Det er jo første du må skrive her :tease:

 

For meg har det kun gått dårlig på skokjøp via nettet en gang. Da var skoene litt for store og ikke så fine som de så ut. Godt de kostet 300kr med frakt, da kan man bare prøve igjen, og det blir fortsatt billigre enn å kjøpe noe her hvis det i det heletatt er mulig å finne noe.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Bildetråden, de er størrelse 41. Noe jeg bruker til vanlig, men tror jeg må opp to størrelser på disse skoene. Skal prøve meg på 43 neste gang

 

e: Hvorfor må jeg skrive størrelse? Du får de ikke din lurifaks, jeg skal ha dem til pynt

Endret av Vowels
Lenke til kommentar

Naw... bruker størrelse 41 selv, så hvis de var så små for deg passer de sikkert ikke for meg heller.

Har ikke så lyst på dem heller, hade vært fine i en litt mørkere farge med litt "slitasje" på fargen.

 

Det er forresten skuffende lite vintage boots på eBay... Samtidig som man må bla seg igjennom side etter side med cowboystøvler samtidig.

 

 

Kjøpte forresten disse for en god stund tilbake og opplevde også at størrelsen var mindre enn forventet. Men heldigvis passer de så lenge jeg holder meg til tynne sokker, da passer de hånd i hanske.post-116057-1286580362,9049_thumb.jpg

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Kjøpte den korte først, også fant jeg ut at parkaen var litt varmere, og det trengte jeg i fjor, Bruker sjeldent den røde nå, da den er litt slitt.

 

Nå er jo du maskin i forhold til meg også da, når det gjelder kulde, så kanskje ikke så rart du bruker den lite :p Har du parkaen?

 

Jeg har Snow Mantra.

 

Edit: Og hvis de du har er for kalde kan du kjøpe den jævla billig, lol... Den er både stygg og alt for varm. Når det er kaldt tar jeg heller på meg jakken min fra Mountain Works (som jeg forøvrig tror søsteren min har klart å raske til seg en eller annen gang hun var på hytta :hrm: )

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Heihei!

Har nok aldri postet på denne delen av forumet før, men nå trenger jeg litt hjelp på denne biten, såå... Om jeg skulle lage noe nytt emne for problemstillingen visste jeg ikke, så jeg tar det bare her, jeg. Får ikke håpe det er helt på tryne.

Hm, jeg går VG1 også skal det være sånn juleball, da... Hurra for det... Jeg har én dress fra før, som jeg kjøpte til konfirmasjonen min. Den ser ganske nøyaktig slik ut. Den har svaaaake, blå striper som former ruter over hele. Også spørsmålene; går det greit å bruke noe sånn på ball, så lenge den sitter godt? Også lurte jeg på om det var lov med brune sko på ball, eller om det var fyfy?

Og et tredje spørsmål, skulle jeg kjøpe en ny dress, hvilken farge ville dere anbefale meg? Har lest mye om mørk grå og navy, men med tanke på den jeg allerede har, hva ville dere gjort?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...