Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jenter skal generelt settt alltid fucke med klassiske klær da. Typ poppet skjorte som er åpen ned til magen, uten kneppede ermer (som heller ikke er opprullet). Kjøpte en slags hybrid av en trench og en vanlig jakke her en dag, til bruk nå i høst, den sitter som skreddersydd om jeg har på meg et tynt plagg under, men vurderer å gå opp en størrelse for å gi plass til en voksende kropp og vinterklær, lurt? :)

Lenke til kommentar

Tipper modsa sitter på lan :p

 

Men for å være litt saklig. Hvorfor er det så få brune hansker å finne i butikken? Har hittil bare funnet et par på morris, og de var ikke direkte vakkre.

 

Du kan dra til Roma :p :

 

post-91352-1286222887,9316_thumb.jpg

 

Ellers kan det nevnes at det blir litt lettere å anbefale noe om du sier hvor du bor.

Lenke til kommentar

"Hvilken stil liker du ikke å se" er stengt. Modsa skal visst banne noen :ph34r:

 

La oss ikke håpe det blir meg.

La oss håpe de gjør et eksempel ut av andre brukere som kommer til MoV for å lage dårlig stemning.

 

Jeg har ikke lyst på flere advarsler for å trolle trollene :p

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har gått kraftig lei av å kjøpe ting som er dårlig kvalitet (ja, jeg må lære meg å sjekke grundig før jeg kjøper :blush: ), er Filippa K god kvalitet i forhold til pris? Det er sikkert et idiotspørsmål, men jeg overhørte noen på Bybanen som snakket dritt om noe de hadde kjøpt derfra? Jeg er ikke sikker.

 

Forresten, er det noen generelle ting man kan sjekke for å sjekke kvaliteten på et plagg? Det er jo de generelle tingene som stoff og passform og sånn, men er det noen mer "skjulte" hint?

 

Tusen takk på forhånd for at dere orker amatørspørsmålene mine forresten, jeg er veldig takknemmlig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...