TommyGavin Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Et kjapt spørsmål: Jeg bruker large i jakker, hvilken størrelse blir det i tall, 50? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Hvorfor har alle her inne like avatarer? Sekt? Så nazi-sympatisører som deg skal ha noe å spørre om. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Så nazi-sympatisører som deg skal ha noe å spørre om. Et sårt punkt eller? Har spurt om det samme før, men fikk ikke svar. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Med tanke på hva mange av innleggene hans på andre deler av forumet går ut på, så vil jeg trp det... MEn so long, peeps! Nå skal jeg og Martini'en min ut på nye eventyr! Endret 10. april 2010 av Hvorre™ Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Ok, jeg så den andre tråden nå… Uansett, det hadde lite med hva han spurte om å gjøre. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Så nazi-sympatisører som deg skal ha noe å spørre om. Et sårt punkt eller? Har spurt om det samme før, men fikk ikke svar. #1 Rule of fight club Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Tja, møtte et par som dro ut, men var en god del flere i går når vi var på vei for å finne et utested. Surret rundt i godt over en time, men eneste stedet vi fant med 18 år var et drittsted. Gleder meg til å bli 20! Joda, folk under 20 går jo ut på fredager. Nå gleder jeg meg bare til jeg blir 23 så jeg kan dra på puber uten å treffe en gjeng tilbakestående tøffinger/retards som nettopp har blitt 20 og kan gå på de 'kule' utestedene. Når blir du 20? Dessverre lenge til, skal først fylle 19 Og Henrik, Trondheim er en kjedelig by å gå ut i før man blir 20, kan skrive under på det. Totally true! Fant to steder som var 18, det ene var forferdelig harry og det andre hadde konsert og 100 kroner i CC, og det gadd vi ikke for å ta et par øl. Og til noe mer moterelatert, http://www.countryattire.com/products/barbour-mens-duracotton-polarquilt-jacket-long--black-d209.html Har prøvd den på i dag, lurer på om jeg skal kjøpe den. Fikk ikke prøvd Preppy Liddlesdale, de hadde den ikke inne. Den jeg har linket til er hakket varmere da, men den frister. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Preppy Liddesdale er bra, kjøpte den i Barcelona for 150 EUR. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Lol, kommer sikkert til å bli slaktet nå. Noen andre enn meg som synes jakkene på denne siden er litt fete? http://www.flightjacket.com/store/detail.aspx?ID=3 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Fus til å være den første til å si seg uenig! ^^ Lenke til kommentar
Atald Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Lignende jakker var fete på Steve McQueen for en god del år siden. Ikke i dag. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 +1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Enig der. Ser ikke sånn alt for bra ut. Men skal sies at Burberry har noen lignende som ser ok ut. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Lol, kommer sikkert til å bli slaktet nå. Noen andre enn meg som synes jakkene på denne siden er litt fete? http://www.flightjac...etail.aspx?ID=3 En bomber kan være kult, men digga ikke pelskragen. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Lol, kommer sikkert til å bli slaktet nå. Noen andre enn meg som synes jakkene på denne siden er litt fete? http://www.flightjac...etail.aspx?ID=3 En bomber kan være kult, men digga ikke pelskragen. +1 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Åherregud...jeg gruer med til russetida Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Åherregud...jeg gruer med til russetida Hangover? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Evt. lei russejoggebukse, onepiece osv.? Jeg derimot gleder meg. Synd jeg går glipp av dåpen på fredag pga konsert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå