Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen heller. Bestile disse jeansa for et par uker siden, og fikk dem i dag. Bestilte jo strl. 31 i midjemål, noe som uten nevneverdige problemer skal passe meg. Men tror dere ikke at produsenten plutselig måler jeansa etter hoftemål? Så nå sitter jeg her med noen jeans som absolutt ikke passer. :(

Lenke til kommentar

Ja, fant den til slutt etter å ha sjekket 4 HM-butikker i byen. Må si at jakken ser litt rart ut, unaturlig. "Billig-jakke" får jeg inntrykk av jakka.

 

Jakka ser ikke ut en gang som bildet noen her har kommet med

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Jeg sliter fortsatt å finne en vårjakke til meg selv, noen her har anbefalet meg trench coat(short). Men inntil nå har jeg fortsatt ikke funnet noe som jeg virkelig liker. Hjelp?

 

Kom gjerne med forslag

 

Så faktisk en kort trench fra These days glory til 1699,- her om dagen når jeg var på jobb, tror jeg skal inn til byen og se om de har den på Volt hvertfall.

Lenke til kommentar

Rub short ser mye bedre ut ja, skal sjekke Volt her i nærhet. I Grensen(Stortinget)

 

ENDRING: Har kjøpt :) Den rub short jakka, i navy, siden de ikke hadde brun. Er kjempefornøyd, jakka passer meg perfekt. Jeg har litt kraftig breddebygning i skulder og kort overkropp, slik at crap jakker ofte ikke passer meg.

 

Tusen takk for hjelpen jeg fikk :)

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...