Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Mulig det bare er meg, men jeg syntes den liknet på noe Johnny Love kunne kommet med hvert fall. :) Hvis det er noe til hjelp. :)

 

Jeg tenkte på å skaffe meg en liten bag til en billig penge og erstatte skolesekken med nå som det er blitt vår,

hva tror folk om denne? http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=919521

Det som er er at jeg ikke har så mye penger å rutte med, så det må bli en billig en, og jeg vil ha en anvendelig bag som kan brukes til så mange antrekk som mulig.

 

Tilbakemeldinger ønskes, og kom gjerne med forslag til en annen bag fra den samme nettsiden (bestiller fra asos).

 

image3xl.jpg

Endret av Bob Dick
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

image1xl.jpg

Jeg skulle gjerne gått med en pen, brun bag i skinn lignende den jeg postet bilde av her, men jeg har egentlig ikke stilen til å dra det :p Og da gidder jeg ikke å kjøpe inn klær for å kunne gå med den heller. Kjøper heller en bag som passer til de antrekkene jeg allerede har.

Men jeg leter videre jeg, og ser om jeg finner flere bagger jeg kunne tenke meg. Er enig i at den første var litt lys, men skal ha den til sommeren, så jeg synes det passer :)

Lenke til kommentar

Jeg likte den, men litt for lys, blir nok skitten med en eneste gang med mitt bruk. I tillegg ser man ikke dybden på den.

Jeg har problemer med å finne noe som er stort nok til torsdagen (5 fag, 2 feite bøker + 3 vanlige + kladdebøker + pennal + stort slagvåpen av en kalkulator + helst matpakke) :roll:

 

Convertible-Scholar-laptop-with-pockets-Brown.jpg

Want, men tar 3 uker fra bestilling til de sender den :hrm:

*Link*

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Jeg sliter med det samme, bør egentlig ha plass til MacBook Proen, 3-4 skolebøker og 2-3 kladdebøker, samt penal og en svær Texas Instruments-kalkulator, i tillegg til brilleeuti de dagene jeg bruker det.

Hvis jeg faktisk hadde funnet en hadde jeg nok ødelagt ryggen og skuldrene uansett, så jeg tyr til en skolesekk.

Lenke til kommentar

Jeg gjør ikke det fordi jeg ikke finner en skolesekk som enten er tursekk eller er en eller annen stygg farge, så har gått for en svart weekend-bag de dagene jeg ikke kan bruke den anlige skinnbagen min, den får jeg vel plass til bøker til 3-4 fag avhengig om jeg må ha med kalkulatoren eller ikke :p

Lenke til kommentar

Fikk min i går ihvertfall, strøk den akkurat for at jeg muligens kan gå med den i morra. Var ganske skrukkete og masse bretter :roll:

 

Ved første øyekast så ville jeg ihvertfall satt pris på om de laget den i litt mer heavy duty/stivere stoff. I tillegg så den noe mer glatt/glansfull ut på bildet.

 

Nå skal det sies at det kun er førsteinntrykk. Størrelsen passet meg helt perfekt, xs :whistle:

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...