Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okei, jeg har et litt rart spørsmål kanskje.

Jeg var i Tyrkia en uke nå, og jeg la merke til noe.

Alle vaskedamene/guttene gikk i en hvit trøye med et blått mønster der ved utringen ved halsen.

 

Noen som vet hva jeg mener, og hvor jeg kan finne det?

Lenke til kommentar

Aha. Lykke til da! :) Ikke noe å være nervøs for så lenge du klarte deg fint på prøveoppkjøringen.

 

Hadde ingen prøveoppkjøring ;) Men gikk strålende det :D takk for alle lykke til'ene, de hjalp stort ;)

 

Gratulerer junior! highfive.gif

 

Det er ikke lange veien til Kr.sand og evt Oslo for et hyggelig treff. Jeg kan til og med bli med å sjekke opp smårips ohnoes.gif

Lenke til kommentar

Jeg har allerede drukket siden kl 15 på bryggen og prøver å spare litt penger til i morgen. Noen venner av meg fra Oslo er i byen, så det kommer sikkert til å gå noen kroner.

 

Og hvem er ute på fredager uansett? kekekegay.gif

Tja, møtte et par som dro ut, men var en god del flere i går når vi var på vei for å finne et utested. Surret rundt i godt over en time, men eneste stedet vi fant med 18 år var et drittsted. Gleder meg til å bli 20!

Lenke til kommentar

 

Tja, møtte et par som dro ut, men var en god del flere i går når vi var på vei for å finne et utested. Surret rundt i godt over en time, men eneste stedet vi fant med 18 år var et drittsted. Gleder meg til å bli 20!

 

Joda, folk under 20 går jo ut på fredager. Nå gleder jeg meg bare til jeg blir 23 så jeg kan dra på puber uten å treffe en gjeng tilbakestående tøffinger/retards som nettopp har blitt 20 og kan gå på de 'kule' utestedene.

 

Når blir du 20?

Lenke til kommentar

Aha. Lykke til da! :) Ikke noe å være nervøs for så lenge du klarte deg fint på prøveoppkjøringen.

 

Hadde ingen prøveoppkjøring ;) Men gikk strålende det :D takk for alle lykke til'ene, de hjalp stort ;)

 

Gratulerer junior! highfive.gif

 

Det er ikke lange veien til Kr.sand og evt Oslo for et hyggelig treff. Jeg kan til og med bli med å sjekke opp smårips ohnoes.gif

 

 

Nope, men finnes da langt lettere måter å komme seg til de plassene! Tog evt. fly :D Når du sier smårips, mener du de på min alder - eller de som er smårips for meg? Om du mener de som er smårips for meg, er du meg en liten mannegris :p

 

Aaah, endelig snart ny lønning! Har hatt kjøpestopp nå altfor lenge! Bare synd det meste forsvinner i fyll og tull, altfor mange bursdager osv i April :(

Lenke til kommentar

 

Tja, møtte et par som dro ut, men var en god del flere i går når vi var på vei for å finne et utested. Surret rundt i godt over en time, men eneste stedet vi fant med 18 år var et drittsted. Gleder meg til å bli 20!

 

Joda, folk under 20 går jo ut på fredager. Nå gleder jeg meg bare til jeg blir 23 så jeg kan dra på puber uten å treffe en gjeng tilbakestående tøffinger/retards som nettopp har blitt 20 og kan gå på de 'kule' utestedene.

 

Når blir du 20?

Thrice, er bare å skjekke profilen hans da :p

 

Siden du spurte så skjekket jeg den så er han født i 91 noe som er over et år igjen til :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...