Gå til innhold

iPhone 5 kan gi dyrere SSD-er


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-jDflNq

Samsung tjener bra på Apple, men Apple tjener også på å bruke Samsung som produsent da de klarer å produsere i stort antall. Apple prøver å bli kvitt Samsung helt som produsent.

Lenke til kommentar

Dette blir litt dumt da du glemte noe viktig. F.eks jeg ikke valgte Samsung Galaxy S3 hovedsaklig pga ytelse, men også skjermstørrelse som er en veldig viktig ting å tenke på som MANGE glemmer. 4,8" skjerm er perfekt for mange, en 2 kjerner hadde ikke skadet så lenge den hadde vært fra Samsung (pga det store antallet kvalitetsrom og modifikasjoner på XDA) og hadde hatt muligheter for micro sd kort og utskiftbart batteri.

 

 

Hahaha, du tuller nå sant?

 

Joa, 4.8" skjerm er sikkert perfekt for de som liker å gå rundt med en tablet i lomma. Har selv en Xperia S med 4.3" skjerm, og her klarer jeg såvidt å bruke en finger til å nå over hele skjermen.

Så beklager, men jeg tror heller Ola Nordmann heller vil gå for en 4" telefon enn en mini-tablet med 4.8" skjerm.

Lenke til kommentar

Nettopp. Skjønner ikke hvorfor iPhone 5 blir nevnt i overskriften bortsett fra å tiltrekke flere lesere...

 

Hvis du leser artikkelen, kan du se at Apple har støvsugd markedet for så mye av èn type minne som kreves i SSD'er osv. ;) Hvorfor må du på død og liv forsvare alt Apple gjør? Jeg har Windows 7, og hater MS avogil. ;) Men som regel liker jeg de. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...