Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

 

Hvordan vet du at det kun er det som er gjort?

Hadde selv problemer med Reboots etter Portico, og etter en feilet hard reset er min også sendt dit.

Ga tydelig beskjed når jeg leverte inn min om at det ikke var noe vits å kun legge inn nytt IMG på telefon, da random reboots var grunnen til at jeg i det hele tatt prøvde denne reset'n.

 

Står på reparasjonssida dems. De har vel uansett 2 ganger å prøve på samme feil før vi forbrukere har så mye vi skulle ha sagt.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har skrevet mang en krass kommentar til Netcom på deres facebooksider. Ikke har de ordnet BankID, ikke har de 4G, ikke klarer de å skaffe telefoner og oppdateringer lar vente på seg (for de fleste).

 

Virker som det eneste de bryr seg om er de fjollete 2 for 1 kinoreklamene sine. Veldig glad firmaet bytter til Telenor i løpet av året :)

Lenke til kommentar

Har skrevet mang en krass kommentar til Netcom på deres facebooksider. Ikke har de ordnet BankID, ikke har de 4G, ikke klarer de å skaffe telefoner og oppdateringer lar vente på seg (for de fleste).

 

Virker som det eneste de bryr seg om er de fjollete 2 for 1 kinoreklamene sine. Veldig glad firmaet bytter til Telenor i løpet av året :)

Og ikke nok med det, dekningen er helt på trynet også. Det falt meg ikke inn når jeg bestilte Netcom i 2012 at den dag i dag så kunne det fremdeles være så ræva dekning på datatrafikk at det var helt ubrukelig selv midt i hovedstaden.

Jeg holdt ut i tre-fire måneder før jeg ikke klarte mer og sa opp. Betalte 3k+ i bruddgebyr, men for meg var det verdt det å få gått tilbake til Telenor med god dekning over alt.

Lenke til kommentar

Jeg stod i alle køers mor på Gardermoen flyplass i sommer.

Jeg snakker om kø helt fra rulletrappa, og til sikkerhetssjekken. Stod i køen i over en time!

 

Hva gjør man når man må stå stille i en time?

Man tar fram mobilen og sjekker diverse nettsider, selvsagt.

 

Men det gikk ikke.

Min Samsung Galaxy S2 med 3G fra NetCom hadde knapt tilgang til nettet.

På en time klarte jeg såvidt å sjekke et telefonnummer på www.1881.no. Men det var så tregt og ustabilt at jeg måtte gjøre flere dusin forsøk i ca. en time!

 

Skal du befinne deg i en hall med flere tusen andre mennesker, bør du tydeligvis ha 4G...

Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp her. Alle kontaktene mine (unntatt 3) ligger som Hotmail-kontakter (tror jeg) og ikke Google. Skal nå ta en hard reset på telefonen og må ta backup av kontaktene. Hvordan gjøre det enklest mulig? Skulle gjerne hatt de inn i Google så jeg bare kan hente dem ned fra Google etter jeg har formatert.

Lenke til kommentar

Er det ikke bare å hente de fra hotmail/outlook etter resten?

 

 

Hvordan da? Virker ikke som telefonen tar automatisk backup av kontaktene mine noe sted.

Når jeg skulle inn med kontaktene mine da jeg fikk Lumiaen, måtte jeg overføre de manuelt fra min gamle telefon.

Endret av fleur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...