Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Hvordan da? Virker ikke som telefonen tar automatisk backup av kontaktene mine noe sted.

Når jeg skulle inn med kontaktene mine da jeg fikk Lumiaen, måtte jeg overføre de manuelt fra min gamle telefon.

 

Prøv og logg inn på outlook.com med hotmail-adressen din og se om kontaktene ligger der. Eventuelt gå inn på kontoer under innstillinger og sett en av kontoene der til å synkronisere kontakter

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv og logg inn på outlook.com med hotmail-adressen din og se om kontaktene ligger der. Eventuelt gå inn på kontoer under innstillinger og sett en av kontoene der til å synkronisere kontakter

 

Tror jeg løste det nå. De lå på windows live og måtte importere fila til Excel før jeg importerte den i Google contacts etterpå. Så nå ligger alle kontaktene mine både som Hotmail, Google og Facebook.

Lenke til kommentar

Siste gang jeg har noe med Nokia å gjøre.. Sliter fortsatt med reboots problemer, forhandleren mener at Nokia sier at det ikke er noe feil på telefonen og vil ikke erstatte. Derfor sendes telefonen til et eget verksted forhandleren har avtale med for å avklare om det er grunn nok til å heve kjøpet eller bytte i en ny enhet.

 

På 3.uken, og det vil ta ytterligere 1-2 uker før dette blir avklart.. Skal helt klart heve kjøpet, før eller senere..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mobilen min døde i kveld. Først klikket skjermen og så skrudde den seg av. Det er ingen respons når jeg prøver å skru den på.

Den gir respons når jeg kobler den på pcen. men ellers ingen svar. Er det andre som har opplevd lignende?

 

Edit: Jeg prøvde hard reset og nå skjer det noe. Nokia logoen vises på skjermen. Får håpe på det beste nå. Dette er første store feilen på denne modellen. Vel å merke er det den andre modellen jeg har nå.

Endret av Mathiassen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ok, dette er ikke bra. Nå har den stått på tannhjulene over 1 time uten at noe skjer. Trykke powerknapp + lyd ned funker ikke. Leser litt rundt på nettet og ser ut som telefonen er "bricked" eller noe og at man må legge inn ny firmware. Fant en fix på dette også men "Nokia care suite" fila funka ikke. Noen som har gjort dette eller? Hva er alternativet? Har ikke sim-kort engang til min backuptlf (har bestilt, men tar noen dager) så hvis jeg må sende den inn står jeg helt uten telefon og det er krise.

Er det ikke et sted i Oslo man kunne ta med telefonen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ok, dette er ikke bra. Nå har den stått på tannhjulene over 1 time uten at noe skjer. Trykke powerknapp + lyd ned funker ikke. Leser litt rundt på nettet og ser ut som telefonen er "bricked" eller noe og at man må legge inn ny firmware. Fant en fix på dette også men "Nokia care suite" fila funka ikke. Noen som har gjort dette eller? Hva er alternativet? Har ikke sim-kort engang til min backuptlf (har bestilt, men tar noen dager) så hvis jeg må sende den inn står jeg helt uten telefon og det er krise.

Er det ikke et sted i Oslo man kunne ta med telefonen?

 

Nokia Care ja. http://www.nokiacare.no/

 

Husk og bestille time

Lenke til kommentar

Jada etter nesten 3 timer kom jeg plutselig inn i Windows igjen så da slipper jeg inn på Nokia care.

 

men en ting jeg lurer på. Jeg hadde stilt inn skydrive slik at den skulle ta kopi av innstillinger og applista mi. Ser ut som noen innstillinger er riktige, men favorittene mine i internet Explorer er borte. Finner heller ikke oversikten over alle appene mine. Noen som vet? Har lastet ned skydrive appen, men der lå bare bilder og notisblokka mi

Lenke til kommentar

Noen som har blåtann på og klarer å unngå flatt batteri før lunsj?

 

Jeg kjører med full pakke på nå for å teste telefonen. Dvs at både nettverk, blåtann, 4G og NFC står på døgnet rundt. Hadde tlf på lading i natt slik at den var fulladet i morges. Bruker den i jobbsammengen så det blir mange tlf samtaler, meldinger og mail i løpet av dagen. sjekket nettopp nå og har 44% batteri kapasitet igjen så det synes jeg ikke er så galt.

Men må samtidig nevne at jeg ikke har surfet på nett eller spilt noe særlig med spill i løpet av dagen.

Merker at enkelte spill tapper batteriet nokså kjapt.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor "oppsett av nettverk" ikker er en meny på min tlf? Fått beskjed 2 ganger fra div. support om å gå inn der når det gjelder problemer med mms.

 

Har en djuice telefon

 

Finner du det ikke på innstillinger, mobilnettverk, sim-programmer, oppsett og tjenester? Det gjør jeg som har Telenor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...