Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Mao. må man ta av seg hansken i -10 for å slå den på hvis man har slått den av tidligere. Men det kan jo hende de som med PCer lager en knapp for denne funksjonen etterhvert.

 

 

Nei, kan bare beholde hanskene på...

ALT som foregår på skjermen kan skrives, slås av/på, justeres MED hansker, nøkler, tømmermannsblyant, banan +++

Det som er hele poenget med supersensitiv skjerm på 920...

Forøvrig INGEN andre mobilskjermer som i det hele tatt er i nærheten ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja hvis du har slått det av må hansken av. Jeg har per dags dato aldri slått det av, da jeg har hatt for vane å låse taster/skjerm når jeg ikke bruker tlf helt siden min første mobiltelefon som hadde tastelås :) .

 

Stylusen er grei når jeg damper elrøyk (da blir den en stylus) fordi det er greit. Og til Draw Something :p .

Skrivinga går greit med en stor nok skjerm som på 920 syntes jeg, men jeg har ganske små hender.

 

Morsmålet mitt er engelsk, så selv om jeg er flytende i norsk og engelsk pleier samtalene mine generelt sett bli veldig 50/50 :p . Dette er også mye pga film/tv sitater som sikkert gjør opp 20% av kommunikasjonen med de nærmeste.

Lenke til kommentar

Gadget58:

Takk for god tilbakemelding :).

 

Xaphoon: Theo343 har kommet med eksempler på tilfeller som gjør man kan ønske å ha det avslått. Om man så har det avslått og vil bruke telefonen med hansker, må man først ta av seg hanskene, noe som er litt dumt.

Stemmer, derfor jeg tenkte at en fysisk knapp hadde vært supert, men kan hende det kommer etterhvert evt. om man kan omprogrammere en knapp til å ha funksjonen etterhvert. Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Xaphoon: Theo343 har kommet med eksempler på tilfeller som gjør man kan ønske å ha det avslått. Om man så har det avslått og vil bruke telefonen med hansker, må man først ta av seg hanskene, noe som er litt dumt.

Min har stått på høy følsomhet siden dag en og ser ikke helt at det kan være et problem??

Lenke til kommentar

Jeg oppdaget noe pussig i dag, jeg har lastet ned en app som heter speedtest på min Iphone 4S og min Lumia 920. Jeg kjørte en test på det samme nettverket (Netcom 4G) telefonene lå side ved side og resultatet ble som følger:

Iphone Download 7.84 Mbps Upload 4.18 Mbps

Nokia Download 21.27 Mbps Upload 4.5 Mbps

 

Horfor den store forskjellen? Er det noe feil med appen? Jeg tror ikke det siden Upload er ganske lik.

Er det så enkelt at Nokia'n er mye kjappere? Det velger jeg og tro, men jeg er "bittelitt" innhabil :green:

Er det noen andre som har gjort en tilsvarende test?

Lenke til kommentar

 

 

Grei app, men må alltid få tilsendt nytt passord på SMS. Appen klarer ikke huske passordet når jeg logger meg inn. Skjer i WP8, IPS og Android. Vet ikke helt hva jeg gjør feil, eller er det bare sånn? Irriterende uansett.

Prøvd å avinstallere appen og legge den inn på nytt? Var noe kluss med den for en stund siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...