Gå til innhold

Forza Horizon - Den hittil knøttlille tråden!


Dofty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres absolutt ikke teit ut.. Nå har vi iallefall fått grus...

Regn og enda bedre.. Snø hadde vært fett

 

Satt og tenkte på det samme. Hadde ikke blitt sur om de hadde utvidet spillet, og lagt inn noen snøkledde, og spenstige fjelllandskap eller mulighet for en kjøretur mellom hvite trær og hytter med røyk ut av pipa.

Lenke til kommentar

Synes også oppstart ifra slår på til man faktisk spiller er drøy lang.

 

fra holo menyen på xbox bruker min med 120gb hdd 3. gen 360 42 sec til jeg kan ta en burnout. dere kan skippe alt av introvideoer. spillet er installert på hdd.

Må si at det finnes andre spill som bruker mye lenger tid på å starte opp enn Forza Horizon, Forza er ikke blant de "værste" engang. :p

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

Synes også oppstart ifra slår på til man faktisk spiller er drøy lang.

 

fra holo menyen på xbox bruker min med 120gb hdd 3. gen 360 42 sec til jeg kan ta en burnout. dere kan skippe alt av introvideoer. spillet er installert på hdd.

Må si at det finnes andre spill som bruker mye lenger tid på å starte opp enn Forza Horizon, Forza er ikke blant de "værste" engang. :p

 

jeg syntes dette er ganske bra selv. netflix på ps3 bruker mer tid på å starte omtrent, og der er det ingen disclaimer heller :p

Lenke til kommentar

Driver å jobber med en av (foreløbig) to biler med club design.

 

Har inspirasjon fra Falck bilen:

4148falck01.jpg

 

Bil #1 er en Ford F-150 SVT Raptor. Jobber med Falck logoen nå. Skal også legge til "Leader" og "Co-Leaders" navn bakpå lokket til planet. Hadde først tenkt alle som var i klubben, men tror det blir litt liten plass :p

 

Bil #2 er en Mitsubishi Lancer Evolution VI. Har ikke startet på den enda, men har noen ideer.

 

Bare synd du ikke ser hverandres decaler (jeg gjør hvertfall ikke det). Noen andre som har det problemet? :ermm:

Lenke til kommentar

Driver å jobber med en av (foreløbig) to biler med club design.

 

Har inspirasjon fra Falck bilen:

4148falck01.jpg

 

Bil #1 er en Ford F-150 SVT Raptor. Jobber med Falck logoen nå. Skal også legge til "Leader" og "Co-Leaders" navn bakpå lokket til planet. Hadde først tenkt alle som var i klubben, men tror det blir litt liten plass :p

 

Bil #2 er en Mitsubishi Lancer Evolution VI. Har ikke startet på den enda, men har noen ideer.

 

Bare synd du ikke ser hverandres decaler (jeg gjør hvertfall ikke det). Noen andre som har det problemet? :ermm:

 

Aherm.. Tar helst en som er viking-inspirert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...